Přejít na obsah

Nepravidelné voľnobezné otáčky


Guest wladko1307

Doporučené příspěvky

Guest wladko1307

ahoj te kluci pred nedávnom so si kupil octu 1.6GLXi so 74kw motorom som s nou spokojný až na tie volnobezné otáčky, ktoré mi húpu hore dole, neviem v čom je problém, este som postrehol taku vec že pri rozjazde mi surovo uchmatne plynový pedál s pod nohya aj celkový ťah motora je taký trhavý a neplynulý, čím to môže byť? Ale čo sa týka výkonu ide to celkom slušne. VAG som este neskúšal, možno ukáže závadu, klapku som prečistil aj vymenil teplotné čidlo, a vzduchový filter. Skúste mi niekto poradiť, či ste sa náhodou nestretli s takýmto problémom.

Ďakujem vopred

Odkaz ke komentáři
Guest wladko1307
dej to na VAG, ale jestli ti kolisaji otacky na volnobeh, tak by to mohla byt lambda sonda...

 

diki za rádu kámo, ale na vagu mi ukazuje lambdu OK skúšal som to este ma napadlo či to nemôže robiť benzínový filter, ktorý je pôvodný teraz večer som nanho pozeral zajtra skúsim kúpiť nový a uvidíme

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o rok později...

tak abych to tady trosku ozivil. mam problem s motorem. pri volnobehu mirne kolisaji otacky, pri jizde sebou motor skube pri 1500, 1750, 2250 ot/min a spotreba je zvysena o cca 1L/100 km. dneska mi kamos delal vypis chyb a napsalo to chybu

 

00516 - spínac behu na prazdno (F60) neverohodny signal

 

jako oprava byla kontrola klapky plus zakladni nastaveni. nesetkal jste se s tim nekdo? jenom doufam, ze neni po klapce :smich:

 

tak jsem tady neco nasel na konkurencnim foru a moc me to teda nepotesilo :smich:

http://forum.skodahome.cz/topic/7042-kolis...beznych-otacok/

Upraveno uživatelem kubiik
Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...

Čaute.Mám malý problém.Při volnoběžných otáčkách mi trhá trošku motor.Dělá to jen pokud je přední část auta z kopce.Pokud je v rovině či výše tak je vše OK.Mám zánovní lambda sondu 1,Nová je váha vzduchu-originál i sací hadice.Svíce najeto 15tis.Klapka vyčištěna(vše svépomocí)Při jízdě vše OK bez cukání nebo sníženého výkonu.Spotřeba rovněž pohoda(do 7l)Sem tam mi svítivala chyba motoru,která sem tam zhasla a pak se zase rozsvítila.(taková klasika u tohoto motoru)Po vyčištění klapky a výměně váhy vzduchu už svítí pořád(teď asi už 1200km)VAG hlásí-korekce lambda sondy za katem-Chudá směs.Myslel jsem že to vyřeší nová váha,ale bohužel.Měnil jsem i podtlakovou hadici na posilovač brzd-byla naprasknutá a netěsnila.Myslel jsem že mám vyhráno,ale taky nic.Zkuste mi dát nějaký další typ.Jde mi hlavně o to proč motor trhá pokud je předek níže.Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Ahojte,

tiez som presiel torturou kolisania otacok (v podstate este stale prechadzam), ale mam par typov co mne pomohli.

Samozrejme predpoklad je ze nemame nijaku dieru na celom sacom potrubi - hlavne nie na harmonikovej hadici.

Prvy je vymena hadicky ktora prepaja sacie potrubie pred klapkou (harmonikova hadica medzi vahou vzduchu a klapkou a olejovim vickom)s hornym dielom sacieho potrubia za klapkou. Tu som si vsimol (ale to je len subjektivny pocit) ze cim dlhsia tym horsie. Dalsim typom je kontrola hadicky na podtlak pre brzdy. Menil som tesnenie co je v posilovaci(861612175). No a nakoniec teplotne cidlo. To som vsak menil na trikrat. Povodne za nejake nove, a to za original nove.

Suma sumarum - Otacky este slae kolisu ale nie tak blaznivo ako predtym. No a niekedy nekolisu vobec(zatial som vsak nevypozoroval nijaku zavislost.

Skode zdar.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
×
×
  • Vytvořit...