Jump to content

Columbus rok vyroby 2011 do vozu 2006


Petan

Recommended Posts

  • 10 months later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Ahoj...taky bych se chtěl zeptat. Mam OII 2005, maxidot, zadní senzory a chtěl bych Columbuse z odkazu. Bude mi v autě korektně fungovat tak jak má? O výměně gateway vim ale nevim jakou jednotku mam dát a o výměně jednotky parkováků vim taky. Jde mi o to abych ho nekupoval zbytečně...

 

http://pc.bazos.cz/inzerat/20713883/Skoda-Columbus-GPS-navigaceDVD30GB-HDD.php

Link to comment

Já ti tedy nákup na tom odkazu nedoporučuji, prodávají spatlaniny a navíc s pochybným původem, jejich inzeráty tam jsou pořád dokola celý rok, pořád Liberec, ale dělej jak myslíš.

 

Jiné jméno, stejný telefon

http://audio-video-tv.hyperinzerce.cz/autoradia/inzerat/5258780-vw-rns510-dvd-hdd-origo-do-passat-golf-nabidka/

http://www.sbazar.cz/audio.sound/detail/562741-skoda-columbus-original-rns510

http://elektro.bazos.cz/inzerat/20113614/VW-RCD510-na-6CDMp3Golf-56-Passat-B7.php

http://elektro.bazos.cz/inzerat/20641331/VW-RCD510-RVC-UP3-EU-6CDmp3SD.php

Edited by jar_da
Link to comment

navi se skládá s různých částí - deska, mechanika, HDD ..... pokud je to poskládané blbě, tak nemusí korektně fungovat anebo nemusí jít všechno co má být, chápu, že cena je lákavá, ale buď opatrný,

tyhle lidi rádia a navigace inzerují dlouhodobě a nové rozhodně nejsou, takže, kde je berou?

Link to comment

Myslím,že navigace nabízené an internetu jsou z 90% čorky.Pak je malý procento těch co si je ze svého auta vyndají záměrně a dávají bolero,aby měli klid od zlodějů.

Link to comment

Já myslel pouze starší.Ale o těch nových vím,akorát se mi nezdá ta cena (moc levný),a někdo to tu už psal,že prej k tomu nedostaneš doklad.Tak bůh ví jak to je. :blink:

Link to comment

To jar_da: děkuji ti za upozornění. No počítám s tim že novýho Columbuse asi nekoupim. Tolik se mi do toho dávat nechce. starší by mi nevadil ale nechci aby byl poškrábanej a samozřejmě musí bejt plně funkční. Počítal jsem že do samotného Columbuse chci dát max 10 000 Kč.

No budu muset dál hledat no...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...