Brawl Odesláno Leden 30, 2012 Sdílet Odesláno Leden 30, 2012 Nazdárek lidičky, potřeboval bych poradit, co by to mohlo být... Jel jsem do zatáčky a přímo v zatáčce mi něco luplo, bylo to dosti slyšet a hned potom mi začalo něco opakovaně rachtat někde pod motorem, nebo na přední nápravě, spíše u levého kola. Prostě je to takový opakovaný zvuk, který se objevuje, jen když jedu. Víc jak 30 jsem s tím už raději nejel, naštěstí se to stalo na vjezdu na parkoviště. Když jsem to byl důkladně projet, tak se mě zdá, že by to mohlo být i převodovkou, jinak řečeno určitě je tam na vině asi i ta převodovka, buď to rachtá v ní, nebo něco co do ní vede. Jsem na to laik, takže fakt už nevím. Byl bych moc rád, za jakékoliv rady, nevíte kde by mohla být příčina? Předem děkuji za odpověď 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Brawl Odesláno Leden 31, 2012 Autor Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 ¨Tak problém je objeven, je asi v čudu setrvačník na dvouhmotě. Takže je opět vyděláno... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LukášV Odesláno Leden 31, 2012 Sdílet Odesláno Leden 31, 2012 Pokud máš v háji dvouhmotu tak kup jednohmotu z fabie ATD. Budeš mít do konce života klid. Já kupoval celou sadu jetou (za 4,5tis) + jsem si nechal přeobložit lamelu (900,-) a vše OK. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
woller Odesláno Únor 1, 2012 Sdílet Odesláno Únor 1, 2012 Mám stejný problém a k tomu se mi jěště auto v záběru chvěje a vibruje z ,,leva do prava''. Už s tím takhle jezdím asi 30 tis km, je to nepříjemné a hlavně mi přijde, že se to zhoršuje. Můj dotaz spočívá v tom co se může stát když to neopravím nebo-li nevyměním zavčasu a zhoršování bude pokračovat až kam to může zajít? A druhý dotaz když namontuji jednohmotu ATD což je asi lepší, dá se na to nasadit spojka tu co tam mám to jest na dvouhmotě. Jen bych ji nechal dát nový lamely. Díky za odpověd Tomáš 0 Citovat Odkaz ke komentáři