Přejít na obsah

Jokinkove zelené nervátko


Doporučené příspěvky

stacit ECON a tlačidlo pre hornu ventilaciu

 

potom nastavit Lavy ovladac na 19.

 

pri 19 je zobrazena rychlost, so stredným ovladacom sa mozno dostat na

19.1 – zobrazuje teplotu chladiacej kvapaliny

19.2 – ukazuje otacky motora

19.3 – otacky kompresora klimatizacie

4 – vonkajsia teplota

4.2 – vnutorna

 

zobrazenie rychlosti – vysvetlenie:

05 1 by bola rychlost 105km/h

20 1 ...... 120 km/h

30 1 ....... 130 kmh

 

Otacky su vyobrazene 2-miestnym cislom, na volnobeh ukazuje 08, co zodpoveda 800 otackam.

 

12 potom bude 1200 ot/min

15 1500 ot/m

20 2000 ot/m

 

A este nieco: (nasledujuca servisna prehliadka)

 

vypnuty motor, zapalovanie zapnute

tlacidlo 0,0 na cca. 2 s zatlacit – najprv zmaže ukazovatel dennych kilometrov, potom prepne na ukazovatel dalsej servis. prehliadky; zatlacit este raz a predosle denne kilometra su spat.

 

- - - - - - - - - - -

 

Trochu som sa pohral s Climatrinic-om a nasiel som zopar servisnych menu. Varujem pred moznymi skodami.... Nemam poruchy, co sa moze stat a ake budu nasledky pouzitia....

 

Climatronic ma tri otocne ovladace, kt. oznacim Lavy, Stredny, Pravy.

Dalej tlacidla vyduchov ventilacie – Vnutorny okruh, Sipka vodorovna, Sipka dohora, Sipka dole; tlacidlo Automatic, tlacidlo ECON. Pravdepodobne mam starsie ovladanie, ziadne pravouhle LED (kt. osobne povazujem za skarede), ale krasne vyhotovenie, pri ktorom pismo meni farbu.

 

Zapalovanie zapnute, motor vypnuty.

 

 

- synchronna prevadzka na dlhsie (2 s) podrzat zatlacene tlacidlo AUTO

 

pri nastavovani tepoty lavym ovladacom sa meni aj teplota pre pravu cast, takto zostane, pokym nebude vpravo prvykrat nastavovana predvolena teplota

 

- merne jednotky °C/°F: podrzat dlhsie tlacidla AUTO + ECON, kazdym krokom sa menia jednotky teploty

 

- verzia/diagnoza, eventualne zobrazenie chyb (?):

zatlacit na dlhsi cas ECON + Vnútorny okruh

v lavom displeji sa zobrazi u mna 2C5, v pravom 0Ah (moze byt i 4; nech zije 7-segmentove zobrazenie)

 

pri pouziti Laveho, Stredneho ovladaca, Sipky hore alebo Sipky dole sa zobrazi „iO“, pravdepodobne preto, lebo nie je ziadna chyba/ziadna nie je v pamati

 

- samo-test: stlacit ECON + Sipka vodorovna

prevedie sa test displeju a nastavovacich onych... potom sa vsetko vrati spat

 

- dotaz senzorov: ECON + Sipka hore

v lavom displejis a zobrazi ciselna hodnota 00.0 (pravdepodobne senzor), v pravom displeji namerana hodnota senzoru lavym ovladacom mozno nastavit „celocislenu“ cast od 0 – 26, strednym desatinne miesto

 

Bolo by pekne, ked sa nam postupne podari ziskat zoznam jednotlivych senzorov. Mozno to i niekde je....

 

Zacnem senzorami:

 

Senzor 01.0: teplota dvojiteho senzoru v strednom otocnom tlacidle (pod „off“), ukazuje aktualnu teplotu (skusit polozit prst)

 

S. 01.4: svetelny tok/svit v stred. otocnom tlacidle, ukazuje slnecny/svetelny svit; mozno otestovat zakrytim alebo zapnutim vnutorneho osvetlenia)

S. 04.0: hodnota senzoru vonkajsej teploty (je zobrazene v MFA)

S. 04.2: hodnotra senzoru vnutornej teploty

S. 19.0: neupravena tychlost, tzn.bez ....? tacha, presnost (so seriovym obutim) a GPS kontrolou) 1 km/h

S. 19.1: teplota chladiacej kvapaliny

S. 19.2: otackomer, napr. 22 znamena 2200 ot/min

S. 19.3: otackomer kompresoru klimy

 

- Manualne nastavovanie: ECON + Sipka dole

 

Lavym a Strednym ovladacom mozno znovu vybrat nastavovaci clen, toto je zobrazene na lavom displeji, v pravom je pravdepodobne aktualna pozicia nastavovacieho clenu alebo aktualna vyziadana hodnota (?). Pravym ovladacom moze byt nastavena nova vyziadana hodnota. Ak bude teraz stlacene tlacidlo „Sipka hore“, nastavi sa nsatavovaci clen do novej ziadane hodnoty.

 

Ci toto funguje na vsetkych nastavaovacich celnoch a ci tym mozno nieco pokazit tiez neviem.

 

Nastavovaci clen 00.0: nejaka klapka

00.1: hodnota ventilatora FE je stupen 1 (FE, FF, 0, 1, 2, 3, 4) hodnota 4 max otacky

01.2: nejaka nastavovacia hodnota pre klimu, ovplyvnuje aj otacky ventilatora

 

 

citacia :palec:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Chalani. Mám problém. Mal som chipnuté auto. Ale nakolko som menil už 2 turba dal som chip prec. A vtedy to začalo. Nikdo sa mi nevie pripojit na RJ auta. 2.0 TDI 16V BKD. Nakoniec mi zistili, že tam mám software na 2.0 TDI 8V BMM. A dnes som bol v autorizovanom servise a chcel som aby mi nahrali povodný software na 16V verziu. Povedali mi že nakolko auto nie je v zaruke nemožu mi nahrat software lebo boli robené zásahy do RJ a oni si to nezoberu na zodpovednost a to bolo vybavované priamo cez riaditela. Neviete kto by mi mohol nahrat software. Na Slovensku si nedám už ani olej vymenit banda debilov.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...