Přejít na obsah

OI nebo OII


Guest freze1

Doporučené příspěvky

Zdravim,

 

mam jen takový menší dotaz, do kterého motoru by jste šli OI 1.9 TDI (81kW, 110PS) nebo OII 2.0 TDI (103kW, 140PS) co se týče spotřeby, servisu, poruchovosti atd....

Máte někdo takovou zkušenost?

 

 

Díky.

Odkaz ke komentáři

Zdravim,

 

mam jen takový menší dotaz, do kterého motoru by jste šli OI 1.9 TDI (81kW, 110PS) nebo OII 2.0 TDI (103kW, 140PS) co se týče spotřeby, servisu, poruchovosti atd....

Máte někdo takovou zkušenost?

 

 

Díky.

 

co se týka O1 1.9 TDi 81kW takzvana rotacka nesmrtelny motor jak se řika,

 

O2 2.0 TDi 103kW podle toho na jaky kus natrefiš vetšínou tam praskaji hlavy co jsem slysel ale u nekterych bez problemu

Odkaz ke komentáři

Tak on nesrovnava auto jako takovy, ptal se na servis. :rolleyes: Jinak je jasny, ze ty auta ani srovnat nejdou.

 

freze: Ted jsem nekde videl zase OI TDI (zdejsi clenove prominou), myslim, ze to bylo na SH, kde mel chlapik natoceno 600.000 km a vcelku na aute nic moc nemenil. O tom se muze vetsine "novych" aut jen zdat.

Odkaz ke komentáři

Tak tak, O1 už má svoje nejlepší časy dávno za sebou. Bohužel to tak je. A dnešní emisní limity pohřbívají nesmrtelné a úsporné motory jeden za druhým. Co si budeme povídat, ono ani CR se nejeví jako nějak spolehlivá technologie.

 

O 2.0 PD je napsáno mnoho, všeobecně patří k méně spolehlivým, ale je to jak píše Rolbař. Valná většina má utočeno nějaký ten deseti nebo stotisíc, a hlavně to je auto středního managementu (tedy služební) a je k němu přistupováno pěkně česky, zaměstnanecky (postupné zahřívání nexistuje, dochlazení po palbě na dálnici taky ne, přejetý longlife atd).

 

Hodně lidí ví jak to ve firmách chodí. Jezdíš soukromě, nikde se to nehlásíš a před uzávěrkou zajedeš na doladění tachometru podle knihy jízd. A pak máš na jednu náplň oleje LL najeto 40 tis služebně +25K km (zatajených soukromě) a ve finále po třech letech (kdy si původní majitel odtočil takhle 60-80tisíc) bazar z 150tis km (+70 odotočených) udělá super 95tis. Takže máš skoro nové auto s najetýma 220-250 jak nic. A to nemluvím o pětiletém autě.

Pak se všichni díví, proč v 100 tisích odešla spojka+dva vstřiky+dvojhmota a ještě jsou vysvícené xenony.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Tak tak, O1 už má svoje nejlepší časy dávno za sebou. Bohužel to tak je. A dnešní emisní limity pohřbívají nesmrtelné a úsporné motory jeden za druhým. Co si budeme povídat, ono ani CR se nejeví jako nějak spolehlivá technologie.

 

O 2.0 PD je napsáno mnoho, všeobecně patří k méně spolehlivým, ale je to jak píše Rolbař. Valná většina má utočeno nějaký ten deseti nebo stotisíc, a hlavně to je auto středního managementu (tedy služební) a je k němu přistupováno pěkně česky, zaměstnanecky (postupné zahřívání nexistuje, dochlazení po palbě na dálnici taky ne, přejetý longlife atd).

 

Hodně lidí ví jak to ve firmách chodí. Jezdíš soukromě, nikde se to nehlásíš a před uzávěrkou zajedeš na doladění tachometru podle knihy jízd. A pak máš na jednu náplň oleje LL najeto 40 tis služebně +25K km (zatajených soukromě) a ve finále po třech letech (kdy si původní majitel odtočil takhle 60-80tisíc) bazar z 150tis km (+70 odotočených) udělá super 95tis. Takže máš skoro nové auto s najetýma 220-250 jak nic. A to nemluvím o pětiletém autě.

Pak se všichni díví, proč v 100 tisích odešla spojka+dva vstřiky+dvojhmota a ještě jsou vysvícené xenony.

to co tady píšeš se může stát akorát s dovezeným autě nebo ty co to nedávali auto do autorizovanýho servisu,protože jaká koliv návštěva v autorizovaným škodováckým servisu jde přes mladou boleslav a je zaznamenána na centrálním počítači a pak lehce dohledatelná

 

já mám 2.0tdi a motor BKD rok výroby 2007 model 2008 a jezdí to většínou jen po městě najeto 120tis a světe div se žadný problém

těch keců kolem,že je to špatný motor,že na couračky odělám to a to

všechno je v lidech jak se o auto staraj a jak s tím zachází

Odkaz ke komentáři

s tim vedením servisní historie tě asi trošku zklamu, historii není povinné zadávat do online databáze, pouze od roku 2008 je to velmi doporučované. Ale stále se najde plno aut, co jezdí do origo servisů a nemají online historii

 

Jj, přesně tak. Je také rozdíl, kde to auto jezdilo-respektive 100 tis. km najetých po městě je poznat na autě oproti 100 tis. km na dálnici. Počet motohodin na stejný počet km může být třeba dvojnásobný (stání v kolonách ve městě, popjíždění po městě....a hlavně se při tom auto nejvíc ničí-motor, spojka, setrvák, DPF atd.. :wallbash:

 

Soused si koupil auto přímo z Paříže, najeto 65 tis. km.....ale stav už na pohled vypadá na min, 150 tis km :angry:

Odkaz ke komentáři

město = 5x dálnice, může být auto s 200t km ve stavu auta s 80tkm, pokud se lítají dálky, tak to naskakuje docela rychle, vloni sem dost jezdil německo a za 400km sem se nedotknul spojky, prakticky ani plynu a skoro ani brzdy, vše tempomat. Nedá se koukat na km, ale na stav, vzít s sebou znalého mechanika, projít, projet. Typicky český je, že každej by chtěl auto s nájezdem do 100tkm .... utopie po 5 letech provozu, zvlášť u TDI, ale občas se vyjímka najde

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...