Přejít na obsah

Moje béžovo - černá potvůrka


Doporučené příspěvky

Já jsem si to taky myslel, že je to nějaký divný. Dlouze jsem o těch foliích přemýšlel a nakonec se na ně asi na 99,9% vyprdnu. Vzhledově je auto se sunsetem pěkný a když dopředu nesmí folie přijít, tak mi ty folie vzadu jsou stejně na nic, protože převážně jezdím sám nebo ve 2 lidech a vzhledově se mi to prostě nelíbí, když je vzadu černo a vepředu nic. A když na ten sunset dám folii i když světlou, tak už je to stejně hodně tmavý a výsledný odstín je takovej divnej a jako celek to nevypadá moc dobře. Stejně všechno důležitý pro zloděje (rádio, klimatizace, veškeré přihrádky, elektronika, atd. jsou vepředu tudíš stejně nekryté pod folií a vzadu jsou prázdné sedačky a kufr s roletkou, takže na co tohle skrývat pod tmavou folii. Je pravda, že v létě je to s foliema lepší, ale to platí právě jenom v tom létě a pozbytek roku folie nejsou potřeba.Takže proto jsem se takhle rozhodnul.

Upraveno uživatelem boukic
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Tak octavka zase dostala nějaké ty věci navíc, přidávám odpolední fotos.

 

 

Zdravím. Máš moc hezký autííí. Chtěl bych se tě zeptat. Někde na začátku si psal, že jsi přidal cornet. Jak to máš udělaný. Ptal jsem se na to elektikáře a říkal, že jsou nutný jiný světla a komplet překopat kabely a vyjde to šílenou dardu. Přední nárazník mám OII po FL (deňáky a mlha).

Odkaz ke komentáři

Zdravím. Máš moc hezký autííí. Chtěl bych se tě zeptat. Někde na začátku si psal, že jsi přidal cornet. Jak to máš udělaný. Ptal jsem se na to elektikáře a říkal, že jsou nutný jiný světla a komplet překopat kabely a vyjde to šílenou dardu. Přední nárazník mám OII po FL (deňáky a mlha).

 

 

Dík za pochvalu, jiný světla potřeba nejsou, jenom je potřeba, aby ti řídící jednotka tuhle funkci podporovala, potom ji už stačí jenom aktivovat přes kabel. Mám to udělaný tak, že jakmile otočím klíčkem a ovladač světel je v poloze 0, tak se rozsvítí normálně světla, ale přístrojovka, ovladače oken na dveřích ne a funkce corner není aktivní a takhle jezdím přes den, což je optímální, protože ve dne není potřeba, aby všechno v autě svítilo a funkce corner je za denního světla taky zbytečná. A večer jenom přepnu ovladač světel do polohy zapnuto a všechno v autě svítí a corner funkce je aktivní.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tak zase po nějaké době přináším nějaké ty informace.

 

 

Tento měsíc se chystám na nové znaky škoda, možná i trochu oživit interiér (v podobě leštněho hliníku a to rámečku okolo rádia, popelník, rámečku kolem řadící páky a lišty v palubce a dveřích - nic zvláštního, ale mám rád decent a interiér to pozdvihne).

 

Taky přináším info o podvozku, zatím všechno OK, akorát se občas stane, že si tlumiče jakoby mírně povrznou, ale (zatím) je to jen občas a navíc za ty peníze :palec: (v případě nouze mám v garáži v krabici ten sériovej).

 

Jinak jsem tento měsíc prodal můj zimní komplet - disky Pegasus + pneu Continental WinterContact TS830P 225/45R17 a koupil nové pneu (koukněte na fotos), takže ještě sháním disky konkrétně Luny (kdyby někdo o nějakých věděl, byl bych rád).

post-15147-0-57913100-1341389299_thumb.jpg

post-15147-0-43775800-1341389307_thumb.jpg

post-15147-0-75159200-1341389315_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Na těch jsem začínal v zimě taky. Potom zimní 17" a teď budou 18", ještě musím sehnat do té doby disky Luny.

A co se týče letních disků a pneu, tak jsem začínal na 16", potom 17" a teď 18".

Ale teď menší jak 18" už nechci ať v letě nebo zimně, na menších to není tak pěkný.Auto je na zimních cca půl roku a na půl roku z auta udělat obludu se mi už nechce.

Upraveno uživatelem boukic
Odkaz ke komentáři

To mas pravdu,to ja mam zas o cem uvazovat,zacinal jsem na plechacich 15tkach tak jsem auto koupil a ty svine ve skode mi nedali k tomu 17kty Pegassusy co tam meli byt asi je prodali :wallbash: Pak jsem nasel jen v kufru krytky na srouby a v servisce 17ky pegassusy ze byli koupeny s autem..tak nic no,koupil jsem CONTINENTALy letni gumy 15tky na ty plechace,dalsi rok jsem koupil 17tky origo WV paprskace no a pak 19tky jsem mel chromovane a ted 18tky a rikam ze to staci na ten motor i kdyz je chipnutej ale staci :palec:

Odkaz ke komentáři

Tak znaky, jsou na místě, na kufr jsem nakonec použil ten určený na předek, protože opravdu o dost lépe sedí tvarově. Ještě mám taky znaky do kol, ale to asi budu muset počkat, až budou sundaný kola, protože se mi ta poklička nedaří vydloubnout.

post-15147-0-44324100-1341935680_thumb.jpg

post-15147-0-02928800-1341935686_thumb.jpg

post-15147-0-72094900-1341935690_thumb.jpg

post-15147-0-52390700-1341935697_thumb.jpg

post-15147-0-46446600-1341935705_thumb.jpg

Upraveno uživatelem boukic
Odkaz ke komentáři

Tak jsem udělal zas nějakou úpravu a to v podobě zvýšení podvozku (zatím přední části). A to z velice jednoduchého důvodu. Když jsem jel sám, tak to ještě šlo, ale i tak jsem si musel vybírat kam zajedu kam ne a jakmile nás jelo víc, tak jakmile byly na cestě hodně koleje nebo prostě cesta vyvýšená uprostřed auta, tak to škrtalo o zem. A taky se chystám na dovolenou, takže auto bude osazené i kufr, takže je to potřeba zvednout. Na pohled to bylo moc pěkný, ale na normální ježdění omezující. Ještě chci zvednout zadek, ale..

Tady mám další poznatek o podvozku JOM.

- když chci výšku upravit, tak předek si v pohodě udělám sám, ale když chci nastavit zadek, tak musím sundat kolo, abych se k tý štelovací matici dostal a ta se stejně protáčí, (nevím jestli je to takhle u více štelováků nebo jenom u těhle levných), takže se musí povolit šroub co drží pružinu a tu štelovací matici vyndat a v ruce nastavit výšku a potom vše vrátit. Někde na zvedáku v dílně není problém, ale tohle kdybych měl dělat doma na škodováckým heveru se škodováckým klíčem na kola, tak se asi zblázním. A to se někdy stane, že se výška nepodaří nastavit stejně, takže bych to musel třeba dělat několikrát. Takže musím zamířit do dílny, kde mi ten podvozek montovali, aby mi to zvedli nahoru a misku vyndali.

 

Myslím si, že je to takhle taky pěkný, ne sice tolik jako předtím, ale ošklivý to není. Ten předek asi bude nějak přibližně ve výšce orig. sportovního podvozku škoda (-3cm).

 

Tady je foto, předek je zvednutý o 2cm, zadek zatím je tak jak byl. Takže předek je 3cm od max. snížení a zadek je 1cm od max snížení.

post-15147-0-64388000-1342201256_thumb.jpg

post-15147-0-45010400-1342201264_thumb.jpg

post-15147-0-62372000-1342201269_thumb.jpg

post-15147-0-21803200-1342201277_thumb.jpg

post-15147-0-48337800-1342201284_thumb.jpg

Upraveno uživatelem boukic
Odkaz ke komentáři

Uvidim, jak se tahle výška osvědčí, zatím na těch místech, kde jsem měl problémy, je už nemám. I v osazení 4 dospělích lidí je to dobré, ale ještě to chce zvednout ten zadek. Nejsem si ale jistý, že když dám ten zadek na stejnou výšku jako ten předek (+2cm), tak jestli nebudu muset zase zvednout ten předek, protože takhle stejně nastaveno jsem to měl před tím a předek byl o něco níž. Ve předu je holt těžkej motor, oproti lehkému zadku. Takže až zvednu ten zadek o 2cm, tak se uvidí, ale podle mě budu muset zvednout ještě ten předek tak o 1cm možná i víc, uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...