aero Odesláno Březen 27, 2012 Sdílet Odesláno Březen 27, 2012 Zdarec, kde bych našel na 66kw ahl regulaci turba? já sem hledal,šahal a nikde nic tak se ptám kde by to mohlo být...kdyby dal někdo foto bylo by to super ale podrobný popis taky postačí :-) A ještě se chci zeptat k čemu je ten pohyblivý ventil nalevo? a ten nahoře napravo? Díky moc. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Březen 28, 2012 Sdílet Odesláno Březen 28, 2012 Ač nejsem extra zkušený Octavák, tak se pokusím poradit - to vlevo je "chcípací" klapka, zajišťuje kultivované zhasnutí motoru. Ten lesklý klobouk vpravo je podtlakem ovládaný ventil EGR, slouží k regulaci množství spalin vracených zpět do motoru - zajišťuje tak lepší emise. Regulace naklápění lopatek turba (motory ALH)je táhlem od podtlakové nádobky, je to přímo u turba. Přístupné spíše z pod auta, shora asi nic moc...ale to nemám zmáklé. Zde je foto: O EGR a jeho odstranění/vyřazení je toho tady ve foru fůra... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
aero Odesláno Březen 28, 2012 Autor Sdílet Odesláno Březen 28, 2012 super, díky moc...mě o egr nejde..spíš o tu regulaci protože je asi zatuhlá a padá mi to do nouzáku tak sem chtěl zjistit kde regulace vůbec je jelikož sem ji nějak nenašel..ale foto super...takže díky moc :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Březen 29, 2012 Sdílet Odesláno Březen 29, 2012 Njn klasika - o padání do nouzáku zde je taky hodně "literatury"... B) Já dostal (kromě klasické demontáže a kompletního vyčištění turba) radu zkusit odpojit to táhlo a rozhýbat lopatky ručně. Ale moc naděje to prý nedává. Já to nakonec neabsolvoval - problém jak se k tomu dostat (rampa, odkrytování...) a taky nevím jestli bych táhlo vrátil jak bylo, abych si něco nerozladil... Zatím mě ten nouzák tolik netrápí, nastane velmi zřídka. Tak alespoň jezdím častěji razantněji, aby lopatky zapracovaly a jejich pohyblivost se zlepšila, nebo alespoň nezhoršila. A mám nyní velmi silné podezření, že nyní při vyšších venkovních teplotách to nepadá. Taky mám pocit, že jsem se s nouzákem potkal poprvé až na podzim při nižších teplotách (kupoval jsem v srpnu a do podzimu nic). Tak je otázka co konkrétně je příčina - zadrhávající mechanika naklápění nebo nedostatečný podtlak pro ovládání...nebo něco jiné...? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TDIfun Odesláno Březen 29, 2012 Sdílet Odesláno Březen 29, 2012 super, díky moc...mě o egr nejde..spíš o tu regulaci protože je asi zatuhlá a padá mi to do nouzáku tak sem chtěl zjistit kde regulace vůbec je jelikož sem ji nějak nenašel..ale foto super...takže díky moc :-) Regulace je uprastred turba, pokud tomu nerozumis nelez do toho, jinak to muze dopadnout jak popravou turba tak celeho motoru. Uz to tu bylo. Usetril nekdo par korun a pak menil motor za desetitisice. Uz jsem tady taky mel golfa 14dni timu kdy to turbo spatne slozily naopak regulacni krouzek a porad plnilo velky boost tzn. rychla smrt. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.