Přejít na obsah

přední náprava


milis258

Doporučené příspěvky

Ložiskama to 100% nebude, ale pokud jsou zadní silentbloky popraskaný, tak mají svojí životnost za sebou a můžou dělat tento problém, takže vyměnit za nové + prohlédnout celou nápravu, protože tam toho může být víc.

Já jsem původně chtěl měnit jen tyčky řízení, manžety a kosti stabilizátoru a nakonec to skončilo u kompletní opravy nápravy, protože tam bylo vše KO, tzn. tyčky řízení, manžety na řízení, čepy, spodní čepy, zadní SB na přední nápravě, horní uložení tlumičů, kosti stabilizátoru a uložení stabilizátoru + geometrie (všude byly vůle nebo byly díly opotřebovaný) ;)

Odkaz ke komentáři

nejlepší je všechno najednou při jedné rozborce a geometrii, buď zkontrolovat a sehnat díly nebo rozebrat a pak shánět podle toho, jak co vypadá. Pokud si auto nějakou dobu ještě necháte, tak nešetřit na dílech a díly jako horní uložení, prachovky dorazy měnit automaticky s tlumičema. Za tu dlaší rozborku to nestojí

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...

Zdravim lidi. Již delší dobu pozoruju že při couvání a následném zabrždění mi od přední nápravy jde docela hlasitý loupnutí (prasknutí). Nejdřív se to ozývalo jen z jedný strany, teď už z obou. Myslím si že je vůle na silentbloku ramene, a tak bych chtěl vědět na jakym, je tam přední a zadní. A nebo je lepší udělat na rameni najednou oba? Taky to ale může dělat něco jinýho, tak se vás ptám, určitě se s tim někdo už setkal. Dík

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...