Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Ahoj, na podzim jsem koupil jetou OII RS od tý doby jsem najezdil cca 30TKM a ani jednou to nehctělo regeneraci filtru což mi přijde divný je pravda že mezi tím auto bylo v servisu na vstřikách dvakrát a jednou na oleji tak jestli to udělali v servisu nevim, snažim se k dpf chovat normálně tudíž žádný podtáčení motoru se u mě nekoná jízda městem 50 na 5 a podobný zhovadilosti fakt nedělám, snažim se tankovat kvalitní naftu s vifem, jezdim v celym spektru otáček... ale přijde mi že auto jde hůř odspoda porovnávám s 2,0 PD 103kw 16v, myslím že by to právě mohl dělat zacpanej DPF filtr

Odkaz ke komentáři
  • o 9 měsíců později...

reregeneruje to samo ani o tom nevíš

...Ale není to tak úplně pravda. Auto se přece jen chová jinak. A přesně vím, kdy auto regeneruje. Má zvýšené otáčky a plynový pedál reaguje také jinak.. .Netrvá to dlouho, zregeneruje a pak se vše vrátí do normálu... .
Odkaz ke komentáři

Ty zvýšený otáčky taky nejsou pravidlem, to je už "další stupeň", když se ŘJ zdá, že je potřeba to trošku podpořit (další fáze je pak rozsvícená kontrolka). V prvotní fázi to i při regeneraci drží klasickej volnoběh.

 

Od té doby co mám PolarFis to sleduju a zatím mi to vychází tak, že to regeneruje cca každých 90-100 km při běžné jízdě po okreskách. Pokud jede člověk v klidu s lehkou nohou, tak to většinou proběhne tak, že si toho ani nevšimne. Při ostřejší jízdě už to samozřejmě poznat je, hůř to reaguje na plyn, občas jakoby škytne, jak se to pořád přepíná mezi regenerací a běžným režimem.

 

Paradoxně to totiž potřebuje k regeneraci klid, ideálně jen opatrně lechtat plyn a pak to krásně vypaluje i při městské jízdě nebo poskakování po okreskách (dokonce i při jízdě z kopce bez plynu) palec.gif Jak tomu člověk víc šlápne, hned letí teplota v DPF dolů.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
×
×
  • Vytvořit...