Přejít na obsah

při rozjezdu mi blokuje abs přední kola


Doporučené příspěvky

Čágo chlapy,mám takovej problém začalo mi při rozjezdu blokovat abs přední kola bud praví nebo levý kolo.Mám jen abs.ESP A ASR nemám.Když zvednu pravou nebo levou stranu na hever a mám vyplej klíček a roztočím jedno nebo druhé kolo tak nic ale když otočím klíčkem a rozsvítí se kontrolky a chci roztočit kolo tak se blokne a od čerpadla abs se ozve zavrzání takoví vrrr.... tak juž jsem s toho hotovej.Nemoho na to přijít čím to je.Neměl jste nekdo to samí nebo nevíte co s tím je mam octavii 1.9TDI 81KW motor AHF.Diky za radu a odopvěd Jarda

Odkaz ke komentáři

Čidlo nemusí být špatný. Jen prostě z nějakého důvodu nesnímá ten děrovanej kotouč před sebou. Vyndej tu pojistku a jeď do servisu.

Mě jedna renomovaná firma Škoda z Ústí nad Orlicí měnila na bývalým autě ložisko a špatně nasadili segrovku. Neudělali mi geometrii a o ceně ani nemluvím. Celej náboj se mi posunul a řešil jsem stejnej problém. VAG hlásil špatné čidlo, tak jsem ho vyměnil. Špatně doléhalo, tak se muselo trochu zbrousit. Když jsem jel v jedný úzký uličce, tak se při pomalé jízdě ozvalo divný cinkání. Po rozebrání bylo jasno. Celá procedůra u nás v TU znova, ale s polovičními náklady. :palec:

Odkaz ke komentáři

Mal som prednedavnom tiez problem s ABS,ale mne to teda zasvietilo na budikoch,ze problem s ABS.

Ak mas diagnostiku, radil by som ti napojit to, dat merat snimace, pekne ti to pri jazde ukazuje rychlosti jednotlivych kolies a ked uvidis,ze niektore stale ukazuje 0 , pripadne velku hodnotu 255, a podobne, tak je zly snimac. Takisto ak nie si isty, daj dole predne kolesa, odpoj konektor z cidiel ABS a s OHM metrom zmeraj odpor cidiel. Odpor by mal byt okolo 1,2kOHM. Ak bude 0 - je to skrat, alebo 1. - co ukazuje nekonecno a tympadom preruseny obvod v cidle a treba vymenit.

 

Ak ale tieto veci budu v poriadku, tak je problem inde.

 

A takisto vycisti tie mriezky ,z ktorych to cita obvodovu rychlost ten snimac, nesmu byt zanesene.

Odkaz ke komentáři

no je pravda, ze raz sa mi stalo nieco divne, a to mam tiez len ABS, ked prsalo a stal som na semafore ,potom som sa rozbiehal a prechadzal cez namalovany prechod a vtedy mi zacalo triast volantom a citil som ,ze nejako vybruju predne kolesa (ale ja si to vysvetlujem tak,ze proste to presmykovalo a preto to triaslo) zeby v tom bol aj ABS zapojeny nejako,tak pochybujem

Odkaz ke komentáři

Chlapy ted jsem se vrátil z diagnostiky žádnou závadu to nikde nehlásí čidla jsme zkoušeli i za jízdy na diagnostice vše ok.Tak nevím už jsem s toho na bednu.Čidla mi i proměřil též ok.Při rozjezdu tomu kotel nedávám nejsem žádnej závodník.A ASR ani ESP nemám,na přístrojovce nic takového není,a ve vel.tech.také zapsáno pouze abs.Tak už nevím ještě jednou dík za rady čau Jarda Mám Octavii kombi 1.9 TDI 81KW motor AHF r.v.1999

Odkaz ke komentáři

Asi tomu dáváš při rozjezdu velkej kotel a zabírá ti ASR. :lol:

 

neuraz se ale asi neumíš číst já jasně piši že asr ani esp nemám a dělá mi to při pomalém rozjezdu tak mezi 0-5km/h

 

Mne tohle ted dela na octe z 1998 taky, od bouracky. Vetsinou pri rozjezdu spina EDS, sem tam se rozsviti kontrolka na budicich, sem tam sepne ABS pri brzdeni (dost neprijemny), ale zatim jsem to dal nezkoumal...

podívej se jestli nemáš prasklej snímací kroužek na abs to jsme taky skoumali a já to mam v pořádku.

Odkaz ke komentáři

Nečtu špatně, jen jsem to špatně napsal. ASR, ASC, DTC, EDS, ETC, ETS, TCS, TC je protiprokluzový systém . EDS je součást ABS, to je součást ASR a to je součást ESP. Máš ABS, tak máš i protiskluz. :loool:

EDS samočinně přibrzďuje protáčející se kolo hnací nápravy s cílem vyrovnat silový poměr na obou kolech. Řídicí jednotka pomocí snímačů systému ABS kontinuálně sleduje a vyhodnocuje otáčení hnacích kol. Pokud rozdíl hodnot odpovídá prokluzu kol, vyšle signál a systém ABS/EDS protáčející se kolo přibrzdí. Tím vyrovná momenty na obou kolech a výsledný účinek je podobný jako u mechanického uzávěru diferenciálu

Vytáhni pojistku a do zimy to vyřeš. :lol:

Odkaz ke komentáři

jardakrenek: mrkni do kufru pod koberec (na levé straně) a tam je štítek s kódama a pokud tam máš kód 1AH, tak máš antiblokovací systém ABS s elektronickou uzávěrkou diferenciálu EDS. Jinak ten tvůj problém opravdu může dělat EDS, hlavně v zimě na sněhu to poznáš a sepíná se samovolně. Pokud ABS rozpozná rozdíl v počtu otáček na každém kole, tak se aktivuje EDS, aby se otáčky na kolech vyrovnaly a při aktivování se ozve takový zvláštní zvuk (takový jakoby kovový rachocení, škrčení...) ;)

Odkaz ke komentáři

něco takového jak píšeš takové spíš drhnutí ted jezdím bez pojstky v abs a nic to nedělá je klid ale je mi záhadou že to začlo dělat z ničeho nic a to i když se fakt snažím rozjet pomalu snad jako slymák a najednou se ozve ten podivnej zvuk od pravého předního kola.zejtra ráno se podivám do tuho kufru a ještě jednou rozhodím celé brzdy a doufám že se mi ta záhada podaří vyřešit.ještě jednou dík za tvou radu víc hlav víc ví dík jarda

Odkaz ke komentáři

Mrkni do toho kufru :) , jinak mě teď napadlo jestli třeba není špatný diferenciál, jako že by tam byly větší vůle a kola by se při rozjezdu otáčely nerovnoměrně. Netáhne ti to při rozjezdu na jednu stranu?

 

tak mám abs s eds podle čísla jednotky abs a podle kodu v kufru ale nejde mi do hlavi proč spíná eds když se rozjíždím pomlu a kola se neprotáčí a abs přesto ty kola pribrzdí mě už napadá jen jednotka abs s eds že je včudu ale vag nic nehlásí.dnes jsem to měl zase celé brzdy rozhozený vše překontrolováno snímací kotoučky vykartačovany prohlídnuty zda není prasklí a dokonce jsem ještě brzdy skusil odvzdušnít a dělá to pořád tak už nevím co s tím pomoc..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odkaz ke komentáři

To jsem ti psal, byl posunutej celej náboj, od výměny ložiska. Jak ti říkaj kluci, třeba máš někde vůli. Měřit čidla když točíš kola na heveru je jiný než za jízdy. Mrkni jakou máš mezeru mezi čidlem a snímaným kotouček. Jedno nové čidlo jsem musel trochu zbrousit, aby víc zapadlo. Mezera tak 1mm.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...