Přejít na obsah

OII FL 1,8 TSI - Bílá liga (?)


Doporučené příspěvky

Tak tady je, musím jí ukázat, páč se mi líbí.

 

Je to 1,8 TSI manuál ve výbavě Elegance se sportovním podvozkem. Už v originále se mi kombinace 17' a sportovního podvozku zdála docela tvrdá a nepohodlná, takže jsem si logicky pořídil 18' Neptuny :D

 

Motoru nemám absolutně co vytknout, je poměrně svižný, krásně tichý i při vyšších otáčkách - 'klame zvukem'. Spotřebu mám průměrně pěkných 8,5l/100km, ať už jedu ekorallye a nebo to ženu svižněji. Interiér mi přijde i ve výbavě Elegance tak trochu chudý, šedivý a bez nápadu, ale zase se téměř nedá na rozdíl od jiných koncernových produktů zašpinit (dívám se na tebe, Seate! :pest: )

 

Z řady hotových úprav jsou snad už ty nejnáročnější hotové - přední RS nárazník vzhledu podle mě hodně pomohl a 18' Neptuny taktéž.

V plánu jsou možná: zadní RS nárazník, RS křídlo (kdyby někdo věděl kde tyhle dva výhodně, tak dejte vědět :palec: ). Ne že bych chtěl mít za každou cenu "jakože RS", prostě se mi RS nárazníky zdají o mnoho pohlednější než ty původní. V nejbližších dnech taky přijde na řadu sundání podložek pro SPZ.

 

A naposledy jedna výtka: Z továrny auto sjelo s 17' disky Pallas, sportovním podvozkem a gumami Bridgestone Potenza. Ty po najetých cca. 25 000 kilometrech začaly hučet a jak se tak zdá hledáním po fóru, nejsem ani zdaleka jediný kdo tím trpěl. Tak trochu jsem očekával ze strany škodovky nějakou nápravu, třeba to, že by začli používat jiné gumy, ale to bych asi chtěl moc.

 

Jinak jsem s autem moc spokojený. :pivo:

post-19925-0-15730700-1346942442_thumb.jpg

post-19925-0-53435100-1346943540_thumb.jpeg

Odkaz ke komentáři

Ta spotřeba mě ani tak netrápí, přeci jsme si nekupovali 1,8 turbo benzín na honění honění spotřeby, ne? :)

Pár lidí mi řikalo že až nasadim 18ky tak se mi hrozně zvedne spotřeba a budu muset víc šlapat na plyn, no žádný výraznější změny sem zatím nepozoroval... :blink:

Odkaz ke komentáři

Moc pěkná, a občas si říkám, že snad ta bílá je ještě hezčí než černá. Jestli můžu z vlastní zkušenosti poradit, tak dej pružiny H&R -50mm nebo aspoň -35mm. S těmi 50mm auto krásně sedne a kupodivu bude měkčí. Měl jsem taky sportovní podvozek a 18" Neptune a bylo to tvrdé jako prase a po výměně pružin je to parádně měkčí a poznala to i moje manželka, sama to řekla. Já jen lituju, že jsem 2,5 roku jezdil na origo pružinách a nedal jsem hned ty H&R. Mračítka doporučuju, auto bude dravější.

Jinak moje dlouhodobá spotřeba je 9,0. :)

Odkaz ke komentáři

Moc pěkná, a občas si říkám, že snad ta bílá je ještě hezčí než černá. Jestli můžu z vlastní zkušenosti poradit, tak dej pružiny H&R -50mm nebo aspoň -35mm. S těmi 50mm auto krásně sedne a kupodivu bude měkčí. Měl jsem taky sportovní podvozek a 18" Neptune a bylo to tvrdé jako prase a po výměně pružin je to parádně měkčí a poznala to i moje manželka, sama to řekla. Já jen lituju, že jsem 2,5 roku jezdil na origo pružinách a nedal jsem hned ty H&R. Mračítka doporučuju, auto bude dravější.

Jinak moje dlouhodobá spotřeba je 9,0. :)

 

Jojo, bílá a černá (a nejspíš taky modrá race) jsou nejhezčí barvy na OII.

O pružinách jsem taky přemýšlel, ale spíš od Eibachu a -30mm, protože ty jsem viděl ve většině obchodů, H&R jsem viděl zatím jenom v bazaru... Jaký je rozdíl mezi Eibachem a H&R kromě těch 5mm ve výšce? Vybíráš si s těma -50mm kam vjet a kam nevjet?

Odkaz ke komentáři
http://www.mzb.cz/ostatni/h&r-sportovni-pruziny/973%7CHRP-29260-1_h&r-sportovni-pruziny-29260-1/ odtud je mám já i plno kluků z fóra a jsme všichni spokojení. Jezdím s nimi všude a na všech asfaltkách bez problémů, asi by byl problém na polňačce, ale tam nejezdím. Podzemní parkoviště v pohodě, ani nemusím dělat manévry, prostě jedu jako s normálním autem. Rozdíl mezi Eibach a H&R nemůžu posoudit, neměl jsem je.
Odkaz ke komentáři

Na polňačce taky nezedím, bože chraň, ale někde jsem četl, že to snížení -50mm už je trochu moc na ten normální škodováckej podvozek a že max. je těch -35mm...

 

Taky mám -45/50 a nestěžuju si, teda až na pár vyjímek, ale to není až tak snížením, ale tím, že mám lízátko a to je o další 4cm níže a tak si občas musím dávat bacha. ;)

 

Asi na jaře ty pružiny budu prodávat kdyby jsi chtěl, protože to vidím na štelovák (zdá se mi to auto pořád moc vysoko) :lol:

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

Nastalo pár změn, zkodumentováno ošklivejma fotkama z mobilu:

Zadní RS nárazník (+15HP)

RS křídlo (+20HP)

Koncovka vejfuku (+5HP)

post-19925-0-69928000-1366637733_thumb.jpg

 

Sníženo pružinama H&R -45/50 na doporučení zdejších členů. Bál sem se, že v kombinaci se škodováckým sportovním podvozkem to bude tvrdý jak ****, ale ani ne, dokonce bych řek, že na některejch hrbolech je to pohodlnější.

Sundaný ty blivný podložky pod SPZ. Salon nechal do nárazníku a do pátejch dvěří nahulákat rovnou díry :wacko: takže šrouby a nějaká protidrncací podložka.

post-19925-0-96415800-1366637575_thumb.jpg post-19925-0-64388000-1366638198_thumb.jpg

 

Ve velkým techničáku přibyl alternativní rozměr 7.5J x 18 ET51 s pneu 225/40 R18 (+0HP), takže klidnější spaní. :lool: Co teď? Nejspíš sundat nápisy TSI a OCTAVIA z kufru a vyměnit znaky, poněvadž jsou jak přední tak zadní za 41.000 kilometrů oloupaný a tak nějak divně pobledlý... :huh:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...