Přejít na obsah

Šedá kombíková Myš


Doporučené příspěvky

princes: určitě ;)

 

zrovna jsem se vrátil z garáže se smíšenými pocity... :huh:

 

1)druhou anténu, kde mi chyběl propojovací kabel, jsem propojil a myslel, že už to bude hrát... :ph34r: bohužel se dělo totální nic :unsure: 2. anténa je sice fyzicky připojená, ale pro rádio/navigaci jakoby stále neexistuje :wallbash: diagnostikou byla povolená, tudíž by měla fungovat. Anebo se vždy po vyndání rádia, musí tahle druhá anténa povolovat diagnostikou znovu? :unsure: Stanice a paměť cílů zůstává, ta se nevymazává. A já už fakt jinak nevím, čím by to mohlo být...

 

2012-12-28_16.19.55.jpg

Víc fotek k tomuto mému "trápení" je ZDE.

 

A teď něco neutrálního...

 

2) kamera zapojená v autě. Jen netuším, jak ji správně zapojit tak, aby běžela PO nastartování. V krabici je k tomu jen kabel do zapalovače, ale tam teče proud i po vytažení klíčku... Takže to je nyní tak, že po nastartování motoru "jen" zapojím zásuvku a nahrává se. Teda snad, ještě jsem to netestoval :smich:

 

2012-12-28_14.47.37.jpg

 

A nakonec i něco pozitivního, z čeho mám radost :palec:

 

Během dne se doma zastavilo PPLko a přivezlo pár věciček z OB-autodílů, které jsem objednával 25.12.večer:

 

3) velké panely osvětlení interiéru + osvětlení kufru

 

2012-12-28_14.49.52.jpg

 

4) a hlavně věc, ze které mám velkou radost...

 

2012-12-28_14.48.29.jpg

 

2012-12-28_16.28.30.jpg

 

5) A do světel přišly žárovky Osram Night Braker Limited Edition Plus, tak na ty jsem též zvědav, jak se osvědčí B)

 

Tak, a to je zatím všechno :D

Odkaz ke komentáři

jsem to ještě jednou rozebral. Napojený kabel je správný. Rádio buď chytá na ANT 1 nebo ANT 2, ale obě zároveň nechtěj jet. Nechápu to, protože u Josky to fungovalo.

 

Napadá mě pak už jen gateway jednotka; je mi někdo schopný přes VINko zjistit, jaká jednotka tam je zabudovaná?

 

Anebo to může být způsobený i nejnovějším FW Amundsenu, který se se dvěma anténami nekamarádí? Já už fakt nevím :huh:

Odkaz ke komentáři

PŘEJU VŠEM VŠE NEJLEPŠÍ DO NOVÉHO ROKU!!! :palec:

 

Starý rok skončil, a tak je čas trošku rekapitulovat...

 

Příběh mojí "Myše" se začal psát 7.2.2012, kdy jsem jí koupil na Jarově. Auto sloužilo pro potřeby dealerství a mělo najeto 86960km.

 

Takto vypadala po koupi:

 

CIMG5267.jpg

 

Protože jsem ale nebyl spokojen se sériovou podobou, přišly na řadu drobné úpravy a vylepšení.

Začátky byly trošku opatrné, protože jsem se s autem teprve sžíval a přemýšlel, kam ho "nasměruju"... Prvním vylepšením tak byla nenápadná, leč praktická drobnost:

CIMG5272.jpg

 

Ta byla následovaná estetickým doplňkem z Ostravy:

CIMG5296.jpg

 

Po překročení stavu 90000km na tachometru se vylepšilo i počasí a mohlo se tak polehoučku a nenápadně začít. Aby bylo z čeho, udělal jsem si výlet do OB Autodílů v Hradci:

CIMG5305.jpg

Tenkrát jsem objednávala takové "drobnosti" jako:

- ochranné lišty prahů,

- ozdobné emblémy do pák výškového nastavení sedadel (nový font škodovky),

- RS pedály, vč. RS odložné plochy pro nohu,

- odkládací schránku za zadní opěradla,

- tkané koberce ŠKODA,

- nová kožená řadící páka ze Superba II,

- přední i zadní lapače nečistot,

- nová loga na masku, do středů kol i zadní nápis Octavia.

 

Po této, zejména interiérové, investici se naplnil čas pro nová kola. Dlouho jsem rozmýšlel, která si vybrat. Měl jsem jasný cíl: originální 17" kola. Nakonec jsem sehnal Pallasy s novými pneumatikami a ještě k tomu za solidní cenu...

 

CIMG5338.jpg

 

Po vytoužených kolech jsem na internetu objevil dva luxusní kousky tříramenných sportovních volantů s perforovanou kůží, samozřejmě originálů ŠKODA. Já si nechal ten ze speciální edice Red RS s červeným prošíváním a svému tchánovi jsem nechal "obyčejný" s černými nitěmi...

 

20120502_183544.jpg

 

S přibývajícími teplotami začalo být v autě vcelku teplo a také mi vadilo, že je tam vidět. Z důvodů legislativních úprav jsem upustil od folií a šel cestou originálního příslušenství - tedy stínících roletek celých oken...

 

slunecni_clony.jpg

 

V srpnu přišla na řadu snad nejradikálnější úprava, kterou jsem popravdě u sebe ani nečekal... :D Ale svezení a následně i pracovní povinnosti (resp. povinnost se jako OSVČ dále vzdělávat pro rozšíření pracovního záběru) udělaly své a já objednal kompletně stavitelný (tedy výškově i tuhostně) sportovní podvozek KW Street Comfort Pro

 

2012-07-31_09.26.26.jpg

 

Zároveň došlo ve 115000 kilometrech k chipování auta u MVoleska, a to na výslednou hodnotu 145,8PS/326,8 Nm.

 

V září jsem se s autem zúčastnil ŠKODA Economy Runu, kde jsem dosáhl kombinované spotřeby 3,414 l/100km a obsadil i jedno "pódium" :wub:

 

Před zimou jsem získal nová 16" litá kola, opět originální ŠKODA produkt. Disky s názvem Vega a na nich funglnáglnové zimní pneu Dunlop. :palec:

Velká změna v interiéru nastala na konci listopadu, kdy se do auta nastěhovala navigace Amundsen, kterou začátkem prosince následovala GSM II hands free sada.

 

2012-11-26_15.21.39.jpg

Zatím poslední úprava interiéru proběhla 28.12.2012, kdy do interiéru putoval kožený přetah loketní opěrky s červenými stehy, LEDkové interiérové osvětlení. O přehled na silnicích se nyní nově stará umístěná kamera. Vně vozu se vyměnily přední žárovky za Osram Night Braker GOLD+ a zadní osvětlení značky je nyní LEDkové.

 

Bohužel se nám nevyhnuly ani některé drobné opravy, které jsou nad rámec běžných servisních prohlídek. Odešel tak předřadný odpor u větráku topení (výměna za nový), 2x měněny žárovky a 1x stěrače. Jinak auto slouží bez závad a poruch. :palec: Auto je vždy a pravidelně servisováno v autorizovaném servisu ŠKODA Auto Štěpánek v Praze 10, případně v Lauretě v Mladé Boleslavi. Tímto bych chtěl oběma servisům poděkovat za vynikající a hlavně rychlé služby!

 

2012-09-13_13.33.04.jpg

 

Tolik textová rekapitulace roku 2012, a nakonec pár čísel:

 

NAJETO PŘI KOUPI: 86 960 km

NAJETO K 31.12.2012: 135 767 km

NAJETO V ROCE 2012: 48 807 km

CELKEM SPOTŘEBOVÁNO PHM: 2886 litrů NM

PRŮMĚRNÁ SPOTŘEBA: 5,91 l/100km (počítáno dle ujetých km a množství natankovaných PHM).

 

Spotřeba odpovídá palubnímu pc. Tato spotřeba je pro mne akceptovatelná, protože jezdím často dlouhé štreky po německých dálnicích s pevně určeným časem dojezdu. Ve městě není problém jezdit okolo 4,5 litrů, na dálnici pak kolem 6 litrů (17" letní pneu).

 

Auto je mazel, ale zároveň můj pracovní nástroj, který však musí reprezentovat. :wub:

Upraveno uživatelem Honza9007
Odkaz ke komentáři

Tak tomu rikam perfekni vycet a shrnuti nebo predstaveni celeho vozu! ;-) Pecka!

Upravy ktere si ji dal prispeli na krase uplne maximalne!Vim ze mas z toho radost i s malich drobnosti!Ja taky! ;-)

Preji tento Novy rok bez vaznych nehod a poruch a start dalsim upravam! ;-)

Odkaz ke komentáři

Dneska mi při jízdě začalo něco skřípat u volantu. Nejdřív jsem myslel, že to jsou budíky, ale to byla falešná indicie.

Projevuje se to v rozmezí 1300-2000 otáček na všechny stupně (nejvíce je to zřejmé na 4°a 5°, tzn. rychlosti od 60/80 km/h výše).

 

Neví někdo, co by to mohlo být? Natočení volantu nemá vliv.

Odkaz ke komentáři

zkus jestli to nedělá ta plastová kaplička mezi budíkama a volantem, tvrdej lesklej plast, je to jak to nazvat, fotka by byla nejlepší, zkrátka když si nastavuješ výškově a podlně volant, tak je mezi volantem a budíkama plast a mě při určité teplotě a otáčkách skřípe, vrže...... takže na jaře bude rozborka asi, ale to pak zase bude těžké poznat zda to funguje, jelikož v teple to nedělá :angry:

Odkaz ke komentáři

Na rovince mi to taky nedělá. Jen tady ve Vlkohradě je taková hlavní silnice s podélnými hrby (bývalá betonová cesta, nyní přetažená asfaltem) a na tý se to vždy rozhrká. Když jsem jej zkusil chytit, tak to na chvilku přestalo a začalo vrzat/skřípat o kus dál :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Ani po týdnu nic zásadního a nového. Přibyla jen další porce solné srágory na autě a kilometry. Cestou dneska ráno na mě baflo tohle...

138000km.jpg

 

Minulý týden jsem zjistil, že mi nejdou seřídit světla přímo na jejich tělese pomocí stavěcích šroubů. Levý nejde štelovat stranově a pravý pro změnu výškově :wallbash: V ATU servisu ve WOBu mi řekli, že je to na rozebrání světel a teprve potom mi dokáží říct, co to je. A ŠKODA Zentrum Wolfsburg by rovnou měnilo světla.

Dokáže někdo takhle na dálku +/- identifikovat, resp. poradit co s tím? A ještě se zeptám: kdybych chtěl vyměnit halogenový světla za ta s čočkou á la Scout, mění se jen kus za kus, anebo se tam musí dělat ještě nějaký další čárymáry? A jaký jsou v tom vůbec žárovky? :lool:

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...