Přejít na obsah

Šedá kombíková Myš


Doporučené příspěvky

no jo no, kluci, ty kilometry tam skáčou snad sami :D ale tak jedna cesta Praha-WOB-Praha je dálničních 1000km a něco pohrkávám i po Německu; tam je to podle práce okolo 200-1000km za týden. Takže tak.

 

Ještě se musím domluvit na příští týden na výměnu oleje v motoru a servisní prohlídku. Ten interval 15tkm mi vystačí vždy tak na pár měsíců. Poslední návštěva byla při 169tkm ve WOBu a to bylo 15.8.2013 :D

Odkaz ke komentáři

Velký dík patří Jardovi (Rolbař) za vynikající práci. Největší průser bylo rozsypané spojkové ložisko, setrvák ještě jakeš takeš, stejně jako spojka samotná.

Ale vše vyměněné, i olej v převodovce a hned se s tím zase jinak (LÉPE) jezdí! :palec: Navíc mi Jarda odstranil déletrvající problém s nefunkčním vyhříváním zadního okna - přímý zkrat na kostru (nikdo před ním na to nepřišel) a vyměnil mi i ventilátor. Prej ho ráno při nastartování vystrašil a nasral :lool:

 

Stav tachometru: 181661km

 

Jardo díky moc! :pivo:

Odkaz ke komentáři

kdyby někdo věděl, tak sháním pravou bočnici kufru se síťkou do OII lift. Tatík nakládal věci do kufru a moc ho netankovalo, že tam je nějaká síťka a ten boční plast ulomil :rolleyes:

 

Za poslední týden to je už druhá škoda, kterou napáchal na autě mamky. Nejdřív mu zůstala v ruce krytka redukce 13p/7p zásuvky tažného a teď tohle. :angry: A pak se diví, že mu mamka nechce půjčovat auto :lool:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

tak prohlídka + olej absolvovaný. Termostat stále původní, protože se "závada" neprojevila. Ještě tam pojedu v úterý znovu, kvůli začínajícímu reznutí zadních dveří u osvětlení SPZ a kvůli odřeným rámům zadních dveří od těsnících gum.

 

Světla údajně seřizovali, ale spíš bych řekl, že ne. Protože bylo vidět stejný NIC (slušně vyjádřeno) jako předtím. Je teda fakt, že dneska měli frmol a musel jsem ve finále na auto čekat... zato ale byla suprová cena :palec:

Odkaz ke komentáři

183997 km: auto na opětovné kontrole termostatu. Termostat vyvařen a funguje ve vařící vodě. Jen v autě se mi občas nechce :wallbash:

 

Jinak jsem rovnou reklamoval korozi pátých dveří a odřené rámy zadních dveří. Vše se nafotilo a čeká se na vyjádření škodovky.

 

Jo, a jinak jsem dneska úspěšně složil poslední zkoušku studia, a tak mě v únoru čekají státnice B)

Odkaz ke komentáři

Dneska otevřu kapotu, že si nabiju baterku a nestačím se divit...

 

Nebojte, baterka tam je :D ale v bandasce na chladící kapalinu je pod rysku MIN. Auto bylo v úterý v servisu, kdy dolévali litr kapaliny a při předání opravdu byla na MAX.

Vloni v průběhu zimy, resp. letos na jaře praskl výměník topení, který se nahradil za nový. Přes léto se kapalina neztrácela, to asi zase až teď, kdy i v autě začíná topná sezóna. :huh: Mě by zajímalo, kde se může kapalina ztrácet? :o

 

Při pohledové kontrole shora není nikde žádný únik vidět a ani pod autem se netvoří žádné louže. Pod gumovou rohožkou řidiče je, stejně jako na/pod textilním obložením středového tunelu sucho. :blink:

Odkaz ke komentáři

Tak si odpovím sám... teče kolem tandemu :wallbash:

 

sorry za kvalitu fotek, ale je to dělaný malým foťákem, u kterýho mi nevadí, že by se mohl v motoru umazat...

CIMG6048.JPG CIMG6050.JPG

 

moje otázka tudíž zní jinak: je tam pod tandemem nějaké těsnění, nebo je v prdeli celej tandem nebo dokonce hlava a těsnění pod hlavou??! Na víčku oleje není žádná emulze a voda v bandasce je čistá, bez mastnot. :huh:

Odkaz ke komentáři

nejsem automechanik, takže mě ber s rezervou. Jen přidám vlastní zkušenost. V autorizáku mi dělali vodní domeček a že prej ok. Tak super, pak po pár měsících opět to samé a pod autem louže. Sic udělali domeček, ale neudělali všechny hadice (jsou drahý) a teplotní čidlo. Takže se to muselo udělat celé znovu.

 

Bylo to na SUPu a byl k tomu velmi špatný přístup, tak to prostě asi moc neřešili. ..

Odkaz ke komentáři

dneska ráno hned zčerstva jsem se stavil u Rolbaře. Po zkoumavém pohledu co a kde by to mohlo být, jsme na nic nepřišli. Jediný podezření tedy bylo chlazení EGR ventilu. Proto se udělalo dočasné přemostění a budeme vše dále bedlivě sledovat.

 

Místo úniku co jsem si myslel, tedy že teče pod tandemem, tak se nepotvrdilo - je to "jen" rez na bloku motoru.

 

Zkouška ohněm bude ve středu, kdy jedu na otočku do Vídně. Buď dojedu, nebo ne :D pro každý případ hodím do kufru kanystr destilky.

Odkaz ke komentáři

takže z Rakouska jsem zase zpátky. Díky moc Viktorovi (ne prezidentovi :D ) za mapy Alpských zemí.

Cesta tam v pohodě za 4,7 a zpátky za 5,0 po dálnici. Ale takových magorů, co tam včera jelo :rolleyes: největší hovado ze všech byl - bohužel - škodovák (zřejmě se vracející ze závodu v Bratislavě) s novou Octavií 2SP xx xx, který se mi v téměř 160 nalepil metr za kufr (v zrcátkách nebyly vidět ani světla či kus kapoty, nic). Nebylo kam se uhnout, neb pravý pruh je okupovaný od Brna až do Prahy kamiony. Vrcholem jeho "umění" bylo, když nás předjížděl odstavným pruhem, který následně přecházel do 3.pruhu, kde se jen tak tak vyhnul kamionu. V tu chvíli jsem mu fakt přál, aby se pod ten kamion zapasoval...

Anebo dva blbečkové - jeden s BMW 7er jedoucí celou dobu s mlhovkama P/Z a druhý s nějakou "terénní" Kiou - se začali navzájem vybržďovat. Fakt nepochopím tuto demenci lidí :wallbash:

Ale jinak cesta fajn :D

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...