Přejít na obsah

auto plave


header009

Doporučené příspěvky

Ahoj, včera a dneska jsem si všiml že auto se při rychlosti nad 100km/h tak divně houpe. První co mě napadlo bylo zkusit jestli mám dotažený kola a nafoukaný. Všechno je OK. Řekl bych že to dělá spíš zadek než předek. Dneska na dálnici asi při 140km/h se auto tak zvláštně vlní ze strany na stranu nevim jak bych to popsal. je to OII RS na origo kolách 18". Má někdo nějaký zkušenosti co by to mohlo dělat popř kam kouknout ?

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři

Mě to dělá na OII taky nejvíc je to citelný na větších kolech, vyřešil jsem to výměnou spojovací tyče (celé) ne jen sylenbloky a mám klid dělal jsem to na Tatovým scoutu obě strany a je to OK od té doby bez problémů, problém je u 4x4 , že se kvuli tomu musí sundat stabík z nápravnice, ale nic těžkýho, já to zvládl na zemi a obě strany jsem měl za hodku hotový. U předohrabu počítám tak o čtvrt hodiny méně, nejvíc zabírá auto zvednout a sundat kolo. :lool: Budu dělat i na své už mě to sere, jak se to zavlní ve výmolu apod. jinak kdo by chtěl tak může zakoupit u jeldy, viz.

 

http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA

 

http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA

Odkaz ke komentáři

to co pise vevca s tema velkejma kolama by odpovidalo, ale tyce rizeni jsou vepredu pokud se nepletu, a ja mam pocit ze se mi vlni zadek nebo spis vlni se cely auto ale prijde mi jako od zadu.... neni se cemu divit jezdit na 18 na tech nasich zku.....jch je vrazda tehle tyden se k tomu dostanu snad tak se uvidi

 

 

edit: tak teď jsme na to byli kouknout, sou vymlácený silenbloky na zadku a na předku maj taky trošku větší vůli takže je vyměnim a uvidíme ;)

Upraveno uživatelem header009
Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj,

tak jsem to nedal.

Pro vytažení toho zadního šroubu je potřeba demontovat uchycení stabilizátoru a na to je potřeba tisícihran, který nemám. Tak jsem to zase musel poníženě poskládat zpět bez úspěchu.

Nevíte, jaká je to velikost?

Jinak, používáte původní šrouby na to rameno?

V dílenské příručce se píše, že se mají šrouby na rameni dotahovat v poloze pohotovostní hmotnosti. Chápu to tak, že má být auto na zemi. Hrozí něco, když to dotáhnu na heveru?

 

Děkuji, Jakub.

Odkaz ke komentáři

Dobře tak jinak kompletní gola sadu třeba 101dílů mám já a k tomu (i) sadu těch tisícihranů (ve většině je potřeba dokoupit stojí pár peněz.)

 

http://www.prumyslov...4|ssds-bit-40ks

 

http://eshop.narexco...10mm-6dilna-xzn

 

bohatě stačí

 

http://www.atexkom.com/Dilna/Naradi-HONITON/Sada-1-2-bitu-XZN-M5-M12-10-mm-Honiton-11-dilu.html

 

 

S tímto uděláš vše.

Odkaz ke komentáři

1)Nevíte, jaká je to velikost?

2)Jinak, používáte původní šrouby na to rameno?

3)V dílenské příručce se píše, že se mají šrouby na rameni dotahovat v poloze pohotovostní hmotnosti. Chápu to tak, že má být auto na zemi. Hrozí něco, když to dotáhnu na heveru?

Děkuji, Jakub.

 

1) tisíchran M10

2)môžeš použiť pôvodné

3)pred demontážou si zmeraj vzdialenosť od vrchnej hrany blatníka po stred kolesa..

 

 

Odkaz ke komentáři

1) tisíchran M10

2)môžeš použiť pôvodné

3)pred demontážou si zmeraj vzdialenosť od vrchnej hrany blatníka po stred kolesa..

 

Aha, takže po montáži pustím auto z heveru na nějaký špalek a dotáhnu šrouby?

Nebo by měla pružina ven a zvednu rameno jen tak.

Děkuji, Jakub.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...