Přejít na obsah

auto plave


header009

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Mám také stejný problém. Auto plave, je směrově nestabilní. O2 1,9/77 r.v. 05/2004., najeto 140000km

 

Nejprve budu měnit řídící tyče, pokud to nepomůže, tak vyměním i silenbloky na spodních ramenech (vzhledem ke stáří auta by to bylo dobré udělat).

Mám dotaz na kvalitu dodávaných dílů.

 

Mám možnost koupit

- originály řídící tyče (kód 1K0501529F, 1K0501530C)

- nebo repliky, co prodává třeba CC-autodíly, výroba Španělsko

- viz. http://www.cc-autodily.cz/tyc-ridici-prava-2_2?brand=SKODA&model=OCTAVIA

 

Máte někdo zkušenosti s těma replikama od CC, jestli jsou kvalitní a vydrží?

Vždy je asi lepší koupit originál.

 

Předem moc díky za odpověď.

------------------

 

Doplněno:

 

Tak my dnes přišly repliky tyčí od CC. Jedná se o díly od firmy Topran Germany, díly s označením Topran číslo 110272755 a 110273755.

Zpracování vypadá velmi dobře, dobře vyraženo (masivní plech 3mm), kvalitní lakování (comaxit), silenbloky vypadají také dobře, vše je bytelné - vypadá to docela kvalitně.

Tak jsem zvědavý na vaše zkušenosti se životností.

Přikládám foto dílu.

 

 

post-34865-0-03880000-1389874998_thumb.jpg

post-34865-0-55279400-1389876078_thumb.jpg

post-34865-0-87197700-1389876086_thumb.jpg

post-34865-0-25999100-1389876098_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Chci zde předat pár zkušenosti s výměnou:

1. Řídící tyče TOPRAN mají trochu měkčí silenbloky než originál. Doporučuju zvážit koupi originálu.

2. Dotažení šroubů řídících tyčí (horních i spodních) je třeba provést až auto stojí na kolech, aby se správně zafixovala jejich poloha a nedošlo k protočení hlavně horního silenbloku v gumě.

3. Po výměně řídících tyčí je třeba důsledně udělat geometrii nápravy na laserech, skutečně se to rozhodí.

 

 

Já jsem raději provedl i výměnu dalších dílů zadní nápravy:

- tlumičů - za nové originály

- spojovacích tyček stabilizátoru (kostí). Vzít originál nebo přímo Lemferder

 

Ostatní silenbloky (ani na spodních ramenech) jsem zatím neměnil, vypadají dobře.

 

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Taky jsem nedávno jedny měnil ale kupoval jsem originál cena za kus byla 620Kč a tady je foto tech původních na jedné fotce je vidět jak se silenblok úplné odtrhl od ramene. . .

Přiložené náhledy
  • post-110-0-92996600-1361422690_thumb.jpg
  • post-110-0-91812200-1361422719_thumb.jpg

 

Ahojte. prosím vás takto isto mám ten jeden silentblok na aute, ze ked ho zapajsrujem , tak vybehne z tej gumy ale pri kontrole vizualnej bol v poriadku,.. auto mi pláva, a ked som skusal tlmice že som potlačil auto dole v zadu tak sa hned ustalilo, ale ku koncu akoby sa este prizdvihlo cca 1-2 cm

bude to tlmičmi a ten silentblok tomu len pomáha ? prečítal som to tu cele a niektory tam pomenili skoro všetko a to nechce, ak netreba :)

 

Vopred Dakujem :)

Odkaz ke komentáři
  • o 6 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o měsíc později...

1K0501529F ľavé starý typ , 1K0501530C pravé starý typ , alebo tam daj obidva nové typy a už s tým máš pokoj na furt 1K0501529J resp. teraz už náhrada 529H -tie sú rovnaké pravá ľavá strana , poznám autá kde sa dali pri výmene a majú už cez 100tkm a držia ...

Odkaz ke komentáři
  • o 8 měsíců později...

Aho vsichni... Tak mne to asi taky potkalo ... po vymene zadnich pneu, mi auto zacalo plavat... Gumy Matador Hectorra 3

Myslel jsem si za to prejde, ale ani po ujetii cca 300 km a zkontrolovani talku a dotazeni kol vse stejne...

Nechce se mi moc verit, ze ti gumy jsou az tak nestabilni, proto chci preventivne vymenit tyce ridici a rovnou i ty excentry na ramenu..

 

A ted dotaz ...

 

1. Muzu dat na pred fl O2 tyc ridici z fl 1K0501529H nebo radeji koupit variantu leva/prava 529f/530c urcenou na prefl

2. Ulozeni spodniho ramene: excentr sroub , ex. podlozka a silemblok dolniho ramene je tam jeste neco co potrebuji vymenit na spodnim rameni???

 

3. Co jeste vymenit v mem pripade,,,

 

Dik za odpoved...

Odkaz ke komentáři

@p2p

 

gumama to určitě nebude, mám taky Hectorra 3 ... mám letos komplet repasi přední a zadní nápravy, v zadu jsem měnil i to co bylo vizuélně v pořádku, prostě najeto 170 tisíc, tak jsem to udělal při jedné práci komplet, na zadek jsem použil tuto sadu http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/octavia-ii/podvozek/16080-kompletni-opravarenska-sada-silelntbloku-viceprvkove-zadni-napravy-obe-strany-octavia-ii.html

jen jeden pár silentbloků mi tam chyběl a musel jsem doobjednat zvlášť, už nevím co přesně to bylo, dělal jsem to na jaře.

Každopádně, auto sedí jak přibité, takže Hectorra 3 jsou OK.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj, jsem rád že jsem našel tuto diskuzi.

Moje Octávka 2009 4x4 1.9PD mě plavala-houpala na zadku kolem 100-120, ale i při menších rychlostech to bylo znát. V neautorizovaném servisu mi řekli že musí udělat komplet GO zadní nápravy a že cena bude +/-25.000kč.Z toho jsem šel celkem do kolen takže jsem se zavřel na 13h do dílny (počítáno s výrobou přípravku na zalisování atd..) a vyměnil:

 

*Přelisoval siláče na spodních ramenech co drží pružinu (nebyli ve špatný kondici ale když jsem ramena už sundal/ odřezal)

*Vyměnil obě řídící tyče- pouze jedna měla utržen siláč

*Vyměnil spojovací tyčky stablilizátoru

*Nový šrouby/ matice, podložky

*Uložení stabilizátoru(taky vypadaly ok)

*Rovnou vyměnil kotouče a desky který už byly KO

 

Horní ramena jsem nakonec neměnil-siláče opět ok.

 

Cena bez brzd 2300kč, s tim že zřejme stačilo vyměnit pouze jeden silentblok u řídící tyče.Ale když už jsem pod tim ležel , tak proč to nevyměnit že jo..

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...