Přejít na obsah

Sněhové řetězy


Doporučené příspěvky

Ano, o Pewag jsem také přemýšlela, hodně lidí si je chválí a i tím, že jsou vyrobené v České Republice. Momentálně uvažuji o některých z téhle nabídky, jelikož se mi zdají i cenově přijatelné http://www.snehove-retezy-shop.cz/3155-snehove-retezy-pewag.html#content. A mohu se zeptat zda nevíte v čem spočívá ten patentovaný systémem dotahování?

Odkaz ke komentáři

vše objednej podle pneu, už víme že máš R16, teď ještě ty další rozměry a podle toho objednáš řetězy, rozteč šroubů tady neřešíš.

napiš co máš za pneu, podle mě zimní asi R16 205/55 nebo R16 225/55 ale může být i R16/195/65 a jiné, prostě podle zimní pneu objednej řetězy

Odkaz ke komentáři

Tak krapek se tu do toho vlozim, kdyz jsem s nema pracoval 6 let. Zaklad jak jiz receno je resit retezy dle rozmeru pneu. Pak take zda je povoleno mit retezy na ten dany typ pneu. Mozna se zda divne kdyz je tam misto okolo, ale retez neni vzdy dotazen na max., takze za jizdy se retez rozrotuje a uz mu nestaci 2 cm prostor, ale treba 3-4 cm. Pro tento problem jsou modely retezu naprd. u pewagu brenta 9 (jiz z nazvu je dano, ze retez ma sirku 9mm). Dále do extremu sla firma Thule, kde existuje model o sirce 7 mm. Tyto modely bych ale pouzival opravdu jen v pripade, ze na dany typ pneu neni "povolen retez". Retezy vydrzi bezny provoz, ale ruku na srdce, kdo pouziva retezy tak jak ma..... i ja jako prodejce jej pouziju i jako vyprostovaci A TO SE NESMI, NEJSOU NA TO STAVENE A PAK SE ROZTRHNOU !!!!!!! Takze vzdy pokud mozno volit od 10mm vyse.

 

Upinani, hlavni rozdil v cene na prvni pohled. Standartniho systemu protazeni a dopnuti rukou .... kdyz si to clovek nacvici (jednou az 3x na suchu), neni se ceho bat. Výhoda je pro varianty SUV v tom, ze ten kdo vi jak je pouzivat jej dopne vice ci mene. Dle potreby zaberu a vedeni. Pewag bych volil bud Brentu C a nebo 9 (lehci vozy, malo mista v podbehu).

 

Automaty jsou pohodlne. Pewag ma ted dva systemy. Prvni je model Servo o sirce 10mm a pak suv 12mm. Je to standart kladka, kde jsou dve polohy jizda (stahuje) a otevreno na povoleni. Vyhoda moznost nasazeni na miste.

Dalsi varianta je SNOX. Me nejoblibenejsi ... nedaji se zamotat, neni na nich nic sloziteho a nasadi je i zena. Je to vlastne system nasazeni textilniho retezu s kombinaci klasicke struktury kovoveho. V zadu je na prvotni stazeni guma, v gume vede drat a pak kladka. Odstredivou silou se kladka zavra a dale se retez nepovoluje. Demontaz taky rychla, jen se sahne dozadu na gumu a stahne se dolu a popojede.

 

 

Pokud se zacnem bavit o thule .... konstukce a kvalita je na stejne urovni, jen ... jen nevyhoda nedelahji se u nas...... kdyz si poskodite retezy pewag vlastni vinou a holt oni to poznaji (poznaji i rychlost jakou retezy jezdite), tak je moznost opravy retezu. :palec: :palec:

 

 

Kdyby se nekomu neco zdalo nejasne, tak se ptejte, je to psane na rychlo, takze prosim nehledejte chyby.

Odkaz ke komentáři

A ja si od Deka nechal poradit a mam doma dvoje retezy. Jedny na Touranka s gumou 205/55 R16 a druhe na Fabii s gumou 195/55 R15 oboje od Pewagu a myslim si,ze budou super :palec: Deko diky za radu a pomoc s koupi ;) Jo a jedny jsou Brenta C a druhe Brenta 9 :D

Upraveno uživatelem Kube
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...