Anonym2020 Odesláno Leden 15, 2013 Sdílet Odesláno Leden 15, 2013 Ahoj, zdědil jsem za pár korun Octavii s motorem 1.9 Tdi 66 kw AGR. Najeto 280 tisíc. Mám problém, to auto prostě vůbec nejede... Už jsem prolezl všechny témata tady i na skodahome ale nic co by bylo přesně podobné... - 0-100 jsem naměřil 19 vteřin, a to mi řazení docela jde - maximálka je 165, možná 170 když se to rozjede z kopečka - Auto začíná pořádně táhnout až na 3 tisících otáčkách - žere v tomhle počasí na dálku s hodně lehkou nohou 5.4, ve městě cca 7.5 - nepadá do nouzového režimu ani pod sakra velkou zátěží ve vysokých otáčkách - Motor běží krásně plynule Zatím jsem nechal měnit jen olej a olejový filtr. Co může bejt kde ucpané/zanešené? Nebo by to mohlo být váhou, ale to by to i víc žralo ne? Nebo nějaká hadice prasklá? Poznají to v servisu i bez diagnostiky? Tady v Pardubicích to je samej autorizovanej servis a nikdo jinej co sem se tak ptal diagnostiku nemá... je to bída. Prosím o rady, co kde primárně zkontrolovat, díky díky díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 15, 2013 Sdílet Odesláno Leden 15, 2013 (upraveno) "Mám problém, to auto prostě vůbec nejede..." nic si z toho nedělej to moje taky ne promiň musel jsem :D Ty hodnoty co udáváš odpovídají atmosferické 1,9 SDI takže buď netlačí turbo, nebo se ztrácí tlak někde za turbem(hadice, chladič stlačeného vzduchu) nebo bude hodně bídná komprese...i když to bys asi ani nenastartoval... EDIT: To budeš mít turbo bez naklápění lopatek...nezůstal seknutý obtok v otevřené-pootevřené poloze? Upraveno Leden 15, 2013 uživatelem TomášT 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Anonym2020 Odesláno Leden 15, 2013 Autor Sdílet Odesláno Leden 15, 2013 No když šlápnu na plyn i v hodně nízkých otáčkách, tak při vypnutém rádiu slyším jak se turbo roztočí (vzdálená siréna)... Nevím jak to funguje, to turbo pokud se roztočí tak už má maximální tlak nebo se to zvyšuje spolu s otáčkama? EDIT: Jo, mám to staré, dobré, podle toho co semtam čtu ne-moc-posrávající-se turbo Jsem asi po měsíci sedl do tátovo OII 1.9 Tdi 77 kW a připadal jsem si jak ve Ferrari... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomášT Odesláno Leden 15, 2013 Sdílet Odesláno Leden 15, 2013 AGR má ještě staré turbo bez proměnné geometrie rozváděcích lopatek, takže s roustoucími otáčkami roste i plnící tlak. To jen do určité meze, pak se otevře na straně turbíny obtok a část výf. plynů je vedena mimo turbínu. Jinak by plnící tlak přesáhl povolenou mez a ŘJ by to hodila do nouzáku. Pozdější verze 66kW a verze 81kW má proměnnou geometrii lopatek, takže při nižších otáčkách se lopatky přivřou a i menší množství výf. plynů roztočí turbínu na vyšší otáčky= vyšší plnící tlak. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Anonym2020 Odesláno Leden 15, 2013 Autor Sdílet Odesláno Leden 15, 2013 Takže jako první zkontrolovat jestli někde neuniká tlak + ten obtok (nevím co to je ale napíšu si to)... Nemůže bejt důvod, že to je někde zas**ný? Viz tohle video: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
borlan Odesláno Leden 16, 2013 Sdílet Odesláno Leden 16, 2013 (upraveno) Ono by asi nebylo od věci opravdu zkouknout nejdřív výpis chyb. Já to řeším zatím přes kamošovo synátora (má kabel+noťas+SW), ale dojíždí do Chrudimi jen o víkendech a ne úplně pravidelně z Liberce. Ve velké nouzi bychom se mohli pokusit to nějak časově skloubit. Ale předem nic neslibuju, já využívám občas a také mi to dá práci zorganizovat...holt mladý a nevybouřený...ten synátor, né já... :lool: Když už jsi měnil olej+filtr, bývá zvykem při neznámém stavu vyměnit ještě i vzducháč. Neříkám, že to je příčina problému, ale nic se neskazí a motoru se může ulevit... Upraveno Leden 16, 2013 uživatelem borlan 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Brawl Odesláno Leden 16, 2013 Sdílet Odesláno Leden 16, 2013 Ještě bych vyměnil palivový filtr a zkouknul to EGR, jestli to není moc špinavé a ucpacné. Je toho hodně, co vše může být špatné, chtělo by to fakt napíchnout.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Anonym2020 Odesláno Leden 16, 2013 Autor Sdílet Odesláno Leden 16, 2013 Dobře, sjedu někam kde mají diagnostiku a pokoume se to, kdyby si nevěděli rady tak přitáhnu logy turba a tak... Díky Díky Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Anonym2020 Odesláno Leden 20, 2013 Autor Sdílet Odesláno Leden 20, 2013 Takže jedna chyba - meric hmotnosti vzduchu (G70) Preruseni/zkrat ke kostre Chybu jsme smazali, projel jsem se a hned tam byla zase. Takže asi objednat novou co? Nebo jaká je šance že je přerušenej kabel někde? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Brawl Odesláno Únor 6, 2013 Sdílet Odesláno Únor 6, 2013 Zkus se podívat co okem uvidíš na dráty od váhy vzduchu, taky se podívej na konektor, jestli není třeba zoxidovanej bo tak. Neměnil jsi třeba filtr, nebo někdo nevytahoval váhu a zapomněl připojit konektor? Ale to by asi nejelo vůbec. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
pavel71 Odesláno Únor 6, 2013 Sdílet Odesláno Únor 6, 2013 bud nová váha nebo soc řešení viz téma maff of 2kč na dieselpover spočívá to v tom že dle typu váhy vrazíš do odpojenýho konektoru mezi určitý konektory diodu BAV21 a jezdíš vesele dál jedinou podmínkou je mít zaslepenej EGR 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Anonym2020 Odesláno Únor 8, 2013 Autor Sdílet Odesláno Únor 8, 2013 Dali jsme novou váhu a už jede o hodně líp, ale pořád zrychluje za jen 15 vteřin a maximálka 165. (Má zrychlovat za 12,5 a jet 180 kmh) Nebo nemám od takhle starýho auta víc chtít? :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest 19olo88 Odesláno Únor 17, 2013 Sdílet Odesláno Únor 17, 2013 Skontroluj sanie a EGR ventil. Dosť ľudí nevie ani že v sani býva olej ktorý narobí dosť velikú paseku.. Ja mam taku istu Octu ako ty.. Moja ma na tach. 255 tis (v skutku určite vyše 400tis ) a ťahá na výbornú. Dostala EGR off, Trysky P764 a vyčistené sanie... 81kW ma čo robiť aby ma dobehla :D So sériou som išiel skoro 200km/h na dialnici.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.