Přejít na obsah

Hlášení palubního počítače - pozor zimní pneu!


Guest dita.s

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

 

prosím o radu, mám nově OII a palubní počítač mi začal házet hlášku: pozor zimní pneu! ...

 

Dle návodu si to umím odůvodnit pouze tak, že je zadána maximální rychlost zimních pneumatik 100 Km/hod a tedy když překročím, tak to hlásí. Ale dle návodu by to mělo zobrazovat úplně jinou hlášku (něco jak max rychlost ... blá blá).

 

Prosím pokud s tím někdo máte zkušenosti dejte vědět. Dík moc :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Dobrý den,

 

prosím o radu, mám nově OII a palubní počítač mi začal házet hlášku: pozor zimní pneu! ...

 

Dle návodu si to umím odůvodnit pouze tak, že je zadána maximální rychlost zimních pneumatik 100 Km/hod a tedy když překročím, tak to hlásí. Ale dle návodu by to mělo zobrazovat úplně jinou hlášku (něco jak max rychlost ... blá blá).

 

Prosím pokud s tím někdo máte zkušenosti dejte vědět. Dík moc :rolleyes:

Dito, to co ty myslíš je omezení rychlosti, to je jiná funkce maxidotu, na které si můžeš nastavit třeba těch 130km/h na dálnici nebo 50 km/h ve městě a vždycky, když tu rychlost překročíš, bude Tě to otravovat tou hláškou, co píšeš v kombinaci s akustických signálem.

 

To, co se objevilo Tobě je funkce podobná, ale určená zejména k tomu, že když máš zimní pneu, většinou mají nižší rychlostní index než letní, takže se snižuje i maximální konstrukční rychlost auta - já mám třeba maximálku v TP 240 km/h, ale zimní pneu mám jen s indexem H, tj. 210 km/h, takže bych si měl maxidot takhle nastavit, aby mne to vždy varovalo a nedošlo k překročení téhle rychlosti.

Signalizace překročení rychlosti.JPG

Zimní pneu.JPG

Odkaz ke komentáři

Jak většinou mají? Maj ho pořád stejnej, záleží co koupíš :lol: V zimě můžeš s upozorněním použít o index nižší.

Ano, záleží to na tom, co si koupíš, ale obvykle je zbytečné si připlácet za pneu se zbytečně vysokým rychlostním indexem, takže obvykle mají nižší index :P

 

To máš T s nižším indexem? Takže varování nebo nálepka v zorném poli řidiče, koukni do techničáku co máš mít za index.

Proč? Kolik má maximálku?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...