Přejít na obsah

Nouzak (takovy zvlastni)


m2o

Doporučené příspěvky

Zdarec vsem,

 

minuly rok jsem cistil turbo, protoze padalo do nouzaku (na 3ku, 3200 otacek a spadlo)

 

Letos my to udelalo znovu, ale je to takove jine padani do nouzaku nez pred tim.

 

Na 3ku, 3200 otacek spadne, vypnu/zapnu motor

 

a tohleto udelam po zapnuti, tak turbo nespadne

1cku vytocim na 4500

2ku na 4500

3ku uz taky klidne vytocim az na 4500

 

Cim to muze byt? opet vycistit turbo nebo to bude necim jinym?

 

Diky za odpovedi

Odkaz ke komentáři

mi to delala regulace.jednou dvakrat za sebou mi to spadlo do nouzaku a potom to tlacilo normalne.byla zatuhla a trvalo nez se ´´rozhybala´´.Jak jsem pak pres noc nechal auto stat tak rano to bylo to same...vymenil jsem regulaci a bylo vycisteno turbo.od te doby v pohode. a log by kluci neuskodil+pripadne vypis chyb z vagu

Odkaz ke komentáři

Zdarec vsem,

 

minuly rok jsem cistil turbo, protoze padalo do nouzaku (na 3ku, 3200 otacek a spadlo)

 

Letos my to udelalo znovu, ale je to takove jine padani do nouzaku nez pred tim.

 

Na 3ku, 3200 otacek spadne, vypnu/zapnu motor

 

a tohleto udelam po zapnuti, tak turbo nespadne

1cku vytocim na 4500

2ku na 4500

3ku uz taky klidne vytocim az na 4500

 

Cim to muze byt? opet vycistit turbo nebo to bude necim jinym?

 

Diky za odpovedi

spatne opravena regulace, cisteni sazi je k nicemu..

Odkaz ke komentáři

chlapci jsem tu nový do včerejška jsem měl fabii 74kw PD a včera jsem koupil octu rok 2003 81kw a při cestě domů jsem začal předjíždět a auto cuklo a nejelo. Na nic nereaguje vypnu znovu nastartuji a nic, je to líné jak obyč diesel. Kde bude chybička? auto si vzal zpět prodejce, že mi ho zítra protáhne v PCE škodovkou aby zjistili příčinu. Jinak turbo měli venku a "prý" ho čistili. Olej se neztrácí a nehulí to. Najel jsem s tím bohužel 400km a oleje je stejně. Nejde ani předjíždět jede to líně nohu s pedálem na podlaze a nic. Spotřeba nepatrně stopla. díky moc.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

chlapci jsem tu nový do včerejška jsem měl fabii 74kw PD a včera jsem koupil octu rok 2003 81kw a při cestě domů jsem začal předjíždět a auto cuklo a nejelo. Na nic nereaguje vypnu znovu nastartuji a nic, je to líné jak obyč diesel. Kde bude chybička? auto si vzal zpět prodejce, že mi ho zítra protáhne v PCE škodovkou aby zjistili příčinu. Jinak turbo měli venku a "prý" ho čistili. Olej se neztrácí a nehulí to. Najel jsem s tím bohužel 400km a oleje je stejně. Nejde ani předjíždět jede to líně nohu s pedálem na podlaze a nic. Spotřeba nepatrně stopla. díky moc.

 

 

Podtlaková hadička (vypadlá nebo prasklá)? N75? Regulace turba(baňka nebo regulace v turbu)?

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...
  • o měsíc později...

Ahoj, potřebuju taky poradit, turbo se mi chová takto: Ráno Vyjedu, 4ka plnej a ve 3000ot bum, nouzák. Vypnu motor, a pohoda jazz, tlačí v klidu. Udělal jsem log a při tomto testu turbo nespadlo i když ze začátku tlačilo 2570mBar, jsou patrné špičky při sešlápnutí plynu na podlahu, ale kámoš mi řikal, že je to obyčejná prodleva regulace. Jsou ty špičky normální? Dokáže někdo vyloučit podle grafu chybu ventilu N75? Je vidět, že na těch prvních dvou testech má ventil N75 hodnotu 93% i když se ihned po sešlápnutí plynu propadne skoro na 0%, ve špičče 70% a jinak míň, Děkuji

 

logtq.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím, tak jsem vyměnil ten pomocný spojkový válec a je to celkem v pohodě 😉 ale zjistil jsem že mi sákne ta trubka co jde do toho válce od hlavního válce....těžko se dostávala ven byla docela "zarostlá" a teď bohužel prosakuje kapalina 😞 snažím se sehnat celou tu trubku ale tvarově mi vychází jen ta z modelu Octavia 1,6 viz přiložené obrázky a podle VIN tam má být tvarově úplně jiná tak fakt nevím jestli koupit tu samou co tvarově odpovídá nynější nebo jenom zkusit vyměnit ten těsnící "O" kroužek na té přírubě co jde do válce....díky za pomoc 😉 
    • Zdravím, mám na své O2 před FL aktuálně kola 8Jx19 ET32, které v podstatě dosloužili a budu kupovat nové. Aktuálně koukám na kola které jsou širší tedy 8,5Jx19 ET35. Řeším jestli i tyto širší kola budou ok a nebudu nijak drhnout či jestli někdo máte zkušenosti s touto šířkou jak moc budou lézt ven atp.  
    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
×
×
  • Vytvořit...