Přejít na obsah

Výměna předních pružin.


octavia73

Doporučené příspěvky

  • o 4 roky později...

No já když měnil tlumiče, tak to šlo ven i s těhlicí... Tj, povolit spodní čep, čep řízení, šroub poloosy, tyčku stabilizatoru, sundat brzdič, sundat stěrače a torpédo, povolit uložení tlumiču z vrchu a máš celou těhlici venku... dále povolit šroub, co drží tlumič v těhlici, něčím šikovně roztáhnout, vyndat tlumič, stáhnout pružinu, povolit uložení tlumiče shora, vyměnit pružinu..... Motnáž opačným postupem

 

 

Z vercajku na to budeš potřebovat možná 12ti hranný ořech na poloosu (záleží co tam je), stahovák na čep řízení pokud by se mu nechtělo, stahovák na pružiny, imbus č.7 na povolení brzd.třmenu (běžně bývá v sadě jen imbus 6 a 8).. jinak nic speciálního

Upraveno uživatelem Hydraulik
Odkaz ke komentáři

pevnostní šrouby by se měli po každé povolení dát nové, jde hlavně o šrouby vně motoru, držáky motoru a na poloosách, dále samojistící matice (mají silonový zajišťovací nákružek), dále například matice na svodech výfuku od motoru a podobně

spojovací materiál v originále není levná záležitost, ale pro pozdější demontáže je dobré ho měnit, například při práci na ose a podobně

 

osobně neměním při každé demontáži šrouby třeba na převodovce - držáku, pokud jsou v dobrém stavu a dotáhnou jak mají, je to ok, ale spoj mat na osách má an sobě většinou korozi, třeba takové šrouby na těhlicích co svírají tlumič jsou většinou po 10-15letech se stavu, kdy při dotažení můžou v narezlém místě i prasknout

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...