Přejít na obsah

2.0 85 kW Základní technická data


Doporučené příspěvky

Technická data motoru 2,0 85Kw:

 

Kódové označení: AQY, APK, AZH, AZJ

Zdvihový objem: 1984ccm

Emisní limit: EURO3-EURO4

Vrtání/zdvih: 82,5/92,8mm

Počet ložisek klikového hřídele: 5

Ventilový rozvod: OHC

Válce/ventily: 4/2

Max. výkon při otáčkách: 85Kw při 5300ot./min.

Max. točivý moment při otáčkách: 171 při 2500ot./min.

Kompresní poměr: 10,5:1

Zapalování a vstřikování: BOSCH Motronic

 

jedna(APK)-dvě(AQY,AZH,AZJ) lambdasonda(y), trimetalický katalizátor, propojení pedálu akcelerátoru se škrtící klapkou-mechanické(AQY,APK), elektrické-E-gas(AZH,AZJ)

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Základní provozní vlastnosti:

 

Zrychlení z 0 na 100Km za : 10,8s(man.převodovka) / 12,6s(aut.převodovka)

Maximální rychlost: 197Km/h

Spotřeba(při 90km/h-při 120Km/h-město-1/3mix): 5,3-7,2-11,5-7,8

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Obrázek motoru a graf průběhu výkonu a točivého momentu:

post-28-1245868595_thumb.jpg

post-28-1245868609_thumb.jpg

Upraveno uživatelem TomášT
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 roky později...
  • o 7 let později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...