Thommmy Odesláno Duben 26, 2013 Sdílet Odesláno Duben 26, 2013 Zdravim. Mam otazku: Octavia 1,9 TDI 66kw. Vymenene vsetky filtre, rozvody, nafta myslim ze z tych kvalitnejsich, zere alebo sa straca olej, vykon je dobry, studeny aj teply start je krasny akurat ked zosliapnem plynovy pedal tak zacne dymit na sivo alebo bielo, tazko povedat. Nikdy mi to nezadymilo na cierno ani na inu farbu. V poslednej dobe som si vsimol ze ma motor nejaky cudny (hlucnejsi) zvuk. Dymi aj pri zosliapnuti pedalu na volnobeh, nehovoriac za jazdy. Motor sa snazim aspon raz za jazdu adekvatne vytocit. Viete mi poradit cim to je? Nepaci sa mi to. V zime to dymilo normalne aj za studena aj za tepla a teraz ako sa oteplilo tak sa mi to zda byt velmi silne. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sluky Odesláno Duben 26, 2013 Sdílet Odesláno Duben 26, 2013 odchází motor,můj názor 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Thommmy Odesláno Duben 26, 2013 Autor Sdílet Odesláno Duben 26, 2013 Na 170000km trocha skoro. Ci? :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fenix Odesláno Duben 26, 2013 Sdílet Odesláno Duben 26, 2013 Voda nemizne ? Skontroluj si výfuk. Olej sa cez vadné turbo môže dostať do výfuku alebo do sania a potom sa to prejavuje bielym dymom za studena. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Thommmy Odesláno Duben 27, 2013 Autor Sdílet Odesláno Duben 27, 2013 Vyfuk je cely, asi pred rokom som menil pletenec. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fenix Odesláno Duben 27, 2013 Sdílet Odesláno Duben 27, 2013 kontrola výfuku bola myslená obrazne....myslel som to tak či tam nejde olej cez ložisko na turbe...presne tak sa to niekdy prejavuje...na volnobeh bielym dymom. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Thommmy Odesláno Květen 1, 2013 Autor Sdílet Odesláno Květen 1, 2013 tak pozeral som a zda sa mi normalny. ziadna mastnota alebo neviem co... no nic, budem to sledovat dalej a uvidime co sa stane... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Petan.VUT Odesláno Květen 2, 2013 Sdílet Odesláno Květen 2, 2013 ono záleží jestli 170tis. skutečných, ale to motor určitě neodchází.:) Chce to hlídat olej, vodu a dávat kvalitní naftu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Thommmy Odesláno Květen 5, 2013 Autor Sdílet Odesláno Květen 5, 2013 Je pravda ze 170 tis. nemam overenych, ale naftu lejem kvalitnu a ako pisem, olej sa mi trati, ale voda nie... Este sa opytam, stale tam lejem Castrol EDGE TD 5w40. Dost vela ludi ze mam prejst na 10W40. Co vy na to? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vlades92 Odesláno Květen 5, 2013 Sdílet Odesláno Květen 5, 2013 (upraveno) Pokud to splnuje normu VW 505, VW 505.01 nemusis Upraveno Květen 5, 2013 uživatelem vlades92 0 Citovat Odkaz ke komentáři
psycho Odesláno Květen 19, 2016 Sdílet Odesláno Květen 19, 2016 ako to pokracuje? vyriesil si ten problem? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rejd Odesláno Duben 4, 2017 Sdílet Odesláno Duben 4, 2017 Ten samý problém. Dým bylí uplně jasný, ztrácí se olej, voda ne. Kontrola turba - je možné že přes turbo. Vyndal sem turbo měl jsem zatuhlé lopatky(jezdil jsem jak děda) Po vyčištění turba a montáži zpět jsem si všiml že jak jdou výfuky z motora do turba tak jedna komora byla docela zanesená na stěnách = možná prasklé těsnění na válci. Nemám náhradní turbo abych vyloučil závadu těsnění oleje turba. Ten samý problém. Dým bylí uplně jasný, ztrácí se olej, voda ne. Kontrola turba - je možné že přes turbo. Vyndal sem turbo měl jsem zatuhlé lopatky(jezdil jsem jak děda) Po vyčištění turba a montáži zpět jsem si všiml že jak jdou výfuky z motora do turba tak jedna komora byla docela zanesená na stěnách = možná prasklé těsnění na válci. Nemám náhradní turbo abych vyloučil závadu těsnění oleje turba. Je možné aby se přes válec dostávalo tolik oleje?? P.S. po určité době se dým vytratí a auto jede téměř bez kouře. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Duben 4, 2017 Sdílet Odesláno Duben 4, 2017 Také mi to kouřilo,světlý dým,zápach po nespálené naftě. Příčinou byly ohnuté dvě ojnice. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rejdd Odesláno Duben 5, 2017 Sdílet Odesláno Duben 5, 2017 Také mi to kouřilo,světlý dým,zápach po nespálené naftě. Příčinou byly ohnuté dvě ojnice. To musela být oprava.S takovou by pomály bylo lepší koupit nový motor :D (na kolik tě to vyšlo ? ) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Duben 5, 2017 Sdílet Odesláno Duben 5, 2017 Tak to byla také možnost,ale sehnat AGR ve šlušným stavu asi náhoda,tak nakonec lepší rozhodnutí bylo udělat vlastní. Vyšlo to 14 litrů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
obrikk Odesláno Duben 5, 2017 Sdílet Odesláno Duben 5, 2017 pricina boli ojnice? Ako dlho trvalo kym si dosiel k tomu kde je povod tohto problemu? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vasil Odesláno Listopad 26, 2018 Sdílet Odesláno Listopad 26, 2018 Zdravim mám octavku combi 1.9tdi 66kw chip .na aute nové rozvody hlava tesnenie . nedavmo my nešlo naštartovať auto po bádaní chybi som prišiel na relatko č 109 už štartuje no zas nastal problém motor točí dimy na bielo z výfuku aj z pletenca anie a nie chytiť po dlhšom točeni začne blikať kontrolka oleja čo to môže byť .som už zúfalí zúfali Zdravim mám octavku combi 1.9tdi 66kw chip .na aute nové rozvody hlava tesnenie . nedavmo my nešlo naštartovať auto po bádaní chybi som prišiel na relatko č 109 už štartuje no zas nastal problém motor točí dimy na bielo z výfuku aj z pletenca anie a nie chytiť po dlhšom točeni začne blikať kontrolka oleja čo to môže byť .som už zúfalí zúfali 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.