Jump to content

Nissan X-Trail 2,2dci


Recommended Posts

Tak po prodeji okty jsem pořídíl Nissana X-Traila 2,2 dci 100kw, r.v. 2006, najeto 72tis km s origo full servisem, tedy i serviskou.

Výbava jakž tak slušná i když proti oktě mi nějaké věci chybí... Má to 4x elektrický vokna, ESP, automatickou klimu, tažný zařízení na 2,5t (důvod proč jsem ho kupoval), 6 kvaltovou převodovku a nějaký další chujovinky jako 2x Alu kola, origo 16" na zimu s pneu Nokian WR G2 a letní 17" Aez Ultra s Continentalama. Pak přídanej přední rám s dálkovejma PIAA (svítěj jak kráva), boční nášlapy, origo křídlo (asi ho sundám). Dostal jsem k němu ještě na léto látkové koberečky, vymontovanou přepážku a origo příčníky na rakev.

V plánu je jen pár drobností, a to : zatmavit okna, z letních 17" udělat zimní a na léto koupit nějaký 18". Dodělat nejspíš nějakej malej rámeček zadního nárazníku aby to korespondovalo s předním a bočníma nášlapama. Možná nějakou koncovku výfuku, když už je vidět. A určitě parkovací senzory předek + zadek, na tom už jsem předběžně domluvenej s MartinemRS. A ještě mě láká origo střešní nástavba na hagusy s přídavnejma lampama, ale to je otázka za kolik se dá sehnat.

Foto dodám hned jak něco nafotím...

Manuály Nissan

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Tak oprava po srne nakonec vyšplhala až na 35tis Kč, to sem koukam ani nezmínil. Byly prohnute i dveře a nějaké další drobnosti.

Jinak včera jsem nazul nové letní Pirelli Scorpion STR 235/55/17 tak uvidíme. A dnes přišla nová sada stěračů Bosch Aero.

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Hezký den Klubáci, Sám tuto octávii vlastím zakoupil jsem jí od kamaráda, když měla najeto nějakých 173 tisíc. V současné chvíli mám natočeno nějakých 266. Za tu dobu jsem už pár věcí dělal, avšak se ve velké míře jednalo o spotřebku tzm. Koplet brzdy přede a zadek, všechna ložiska, brzdové štíty, přední stabilizátory, čepy kulové i řízení, axiální táhla, přední tlumiče, pružiny a uložení, rozvody,... Auto mě baví a vyhovuje mi ve všech směrech. Jediné dvě neduhy, které mě zatím postihly byla vadná podtlaková regulace na turbu a doraz výřivých klapek. Nicméně auto mi slouží každý den a rád bych si ho nechal jak jen dlouho to bude možné. Nicméně tenkrát při demontáži sání jsem postřehl, že mám v sání a EGRU a Klapce olej. Vlivem podle mě bude už TUrbo, které propouští. Rád bych se zeptal zda je někdo schopný mi říct, jak moc náročné je doma vyměnit turbo. Koukal jsem na stránky a dle VIN by mělo být v autě turbo BORGWAGNER cena cc 16k + těsnící materiál. Byla by zde hodná duše, která by mi třeba poradila jak na to a jak postupovat u tohoto motoru. Případně co vše při jednom vyměnit? 
    • Bohužel nefunguje, je tam problém s přepisem po zapnutí klíčku
    • nejspíše v servise, určitě bych to řešil s nima
×
×
  • Create New...