Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Jiné značky

54 topics in this forum

  1. BMW M3 neboli Šmoulinka

  2. E220d - stribrnak 2

  3. S60 Polestar

  4. Bayerische Motoren Werke

  5. Hyundai i40 1.7 CRDi 115k

  6. BMW 330ci cabrio

  7. Hyundai i30 combi - 1.6 GDI ;)

    • 208 replies
    • 4 322 views
    • 0 replies
    • 93 views
  8. BMW e91 325xi 160kw LCI

  9. Volvo S40 2,4i

  10. Ford mondeo

  11. Holyho "embéčko"

  12. BMW E90, 330xD

  13. BMW Z4

  14. Peugeot 5008

  15. Gustav: Volvo V70

  16. C-max

  17. Porsche 997 4S 1 2 3 4 5

    • 135 replies
    • 5 403 views
    • 316 replies
    • 6 583 views
  18. Hyundai i30 kombi 1.6 CRDi

  19. Amoghovic SAABík :-) 1 2

    • 34 replies
    • 606 views
    • 115 replies
    • 2 801 views
  20. KIA Cee'D 1 2 3 4 8

    • 234 replies
    • 10 192 views
  21. Seat Exeo ST 1 2 3 4

    • 107 replies
    • 2 977 views
  22. S-Maximus

    • 18 replies
    • 432 views
    • 10 replies
    • 226 views
    • 35 replies
    • 553 views
  23. Jordův Bubák 320d 1 2 3 4

    • 112 replies
    • 2 131 views
    • 4 replies
    • 216 views
  24. Peugeot 206 Roland Garros 1 2

    • 36 replies
    • 721 views
  • Příspěvky

    • Pozor!!! Automotorevue- životnost motoru- TEORIE !!!! Nepodloženo praxí. Nastartuji a cca 15s stejně stojím,v mrazech i déle ( slyším zvuk motoru ),nejsem magor na motor,abych natočil a hned vystřelil. Ani vodu nevypumpuješ ihned 0,75m vysoko. Moje motory drží 650tis km.
    • Je to znát na celkových jízdních vlastnostech. Zkrátka,je to těžší,větší setvák,těžko do otáček. Je to o ničem. Napíšem,co si myslíme a víme a stejně si to každý musí zhodnotit sám. 288 brzdí,vzadu 280jsou ještě lepší. To vše se vejde do 15",které nejsou těžké.
    • Myslíte že ten váhový rozdiel bude veľmi cítiť?  Chystám sa prerábať 256 na 288mm na 1.9 SDI. 
×
×
  • Create New...