Přejít na obsah

Spínací skříňka - závada


Ivanho

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny. Mám problém u Octavie I (rv. 1997). Zřejmě mi praskla nějaká pružina ve spínací skřínce, protože se mi po nastartování nevrací klíč do polohy 2. Nevíte, v čem je problém? Nechce se mi měnit celou skříňku za x tisíc. Někde jsem se dočetl, že to je snad nějaký "oříšek" ve kterém je ta pružina a ten že se musí vyměnit. Nevím ...

Odkaz ke komentáři

Spínačka stojí 150 kč , je to jen kus plastu s kontaktama kterej se otáčí pod vložkou zámku ..... výměna na 15 min

 

Díky za radu. A kde se dá tento díl sehnat? Viděl jsem něco podobného na netu, ale chtěli zato asi 1.000,- Kč. Ideální by byl odkaz, kde to koupit, nebo alespoň jaký je přesný název tohoto dílu. Moc děkuju.

 

Našel jsem toto:

http://www.allshop.cz/spinaci-skrinka-skoda-octavia-fabia-superb-roomster-vw-dolni-cast.html'>http://www.allshop.cz/spinaci-skrinka-skoda-octavia-fabia-superb-roomster-vw-dolni-cast.html

http://www.allshop.cz/spinaci-skrinka-skoda-octavia-fabia-superb-roomster-vw-dolni-cast.html

 

Jak zjistím, který typ tam mám?

Odkaz ke komentáři

Celkom jedno to nie je .... typy 4B0 905 849 a 4B0 905 849 B sú zámenné...ale nie sú zámenné s typom 4A0 905 849.

 

Typ 4A0 905 849 je takýto : post-11817-0-63915000-1370368926_thumb.jpg

 

Typ 4B0 905 849 zas takýto : post-11817-0-11506100-1370368974_thumb.gif

 

Jeden je kratší.

Pričom rozdelenie je nasledovné : 4A0 905 849 staršie prevedenie, pre vozidla do čísla karoséria 1U-W-045381

 

4B0 905 849 novšie prevedenie, pre vozidla od čísla karosérie 1U-W-045381

 

Najjednoduchšie ak v predajni nevedia s istotou podľa VIN zistiť typ je dať dolu spodný kryt volantu a pozrieť sa. Práca na 5 minút :palec:

Odkaz ke komentáři

Celkom jedno to nie je .... typy 4B0 905 849 a 4B0 905 849 B sú zámenné...ale nie sú zámenné s typom 4A0 905 849.

 

Typ 4A0 905 849 je takýto : post-11817-0-63915000-1370368926_thumb.jpg

 

Typ 4B0 905 849 zas takýto : post-11817-0-11506100-1370368974_thumb.gif

 

Jeden je kratší.

Pričom rozdelenie je nasledovné : 4A0 905 849 staršie prevedenie, pre vozidla do čísla karoséria 1U-W-045381

 

4B0 905 849 novšie prevedenie, pre vozidla od čísla karosérie 1U-W-045381

 

Najjednoduchšie ak v predajni nevedia s istotou podľa VIN zistiť typ je dať dolu spodný kryt volantu a pozrieť sa. Práca na 5 minút :palec:

 

 

:lool::lool:

 

Asi tazko praca na 5minut. Urcite si to este v ZIVOTE nedemontoval.:prcprc::palec:

Odkaz ke komentáři

PROCHY 603 ... napísal som, že ak nevedia zistiť, aký typ je v konkrétnom aute, tak nech dá dolu spodný kryt volantu a tak zistia aký typ tam je...a ak pochybuješ o tom, že dať dolu spodný kryt volantu zaberie viac ako 5 minút...tak ti k tomu nemám čo viac povedať...nenapísal som, že výmena spínačky trvá 5 minút...tak buď otvor oči, alebo ak chceš reagovať na každý môj príspevok, tak aspoň reaguj vecne...k danej téme si vôbec odborne neprispel a nikomu si nepomohol, takže tvoj príspevok si inak ako nudu prípadne naháňanie príspevkov do počtu neviem vysvetliť....ale tvoj obľúbený smajlík LOL za každým príspevkom tiež o niečom svedčí.....

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...