Přejít na obsah

technicke nedokonalosti Octavie RS


iphonik4

Doporučené příspěvky

Stěrače mám samozřejmě vypnutý a zapínám je na senzor pouze v dešti. Občas je třeba zapomenu vypnout, ale ony se připomenou, jelikož stačí nějaká blbá moucha a už stírají. Ale to IMHO není vada, ale vlastnost. Není důvod je mít pořád zapnutý.

 

A závaží na kolech mi nikdy neupadlo. Naopak to drží tak, že když ho člověk chce sundat, tak polovina lepidla zůstane na ráfku a pomalu ani nejde dolů.

Odkaz ke komentáři

@SKAJA: Jop, s těma senzorama mi to řekli i v servise. Dělali mi i diagnostiku celého systému skrz reklamaci toho tachometru a vše funguje ok. Kdyby se senzorem nebylo něco OK, tak by jim to hlásilo. Jako obecně se dá říct, že funguje dobře, jen má na můj vkus příliš velkou citlivost.

@SKAJA, Vasekk: Co se týče závaží, možná, že jsem jen plašil. Našel jsem na protilehlém místě kusy toho lepidla (viz foto). Takže jsou to zřejmě pozůstatky z posledního převážení (ikdyž nechápu, proč strhávali všechno závaží, aby potom znovu lepili na opačnou stranu kola.. Stačilo pouze odebrat/přidat další závaží na původním místě. Psal jsem si se známým, který je vedoucí hlavního servisu pro Škoda/VW v Olomouci a napsal mi, že by to neřešil a počkal s vyvážením až do výměny kol za zimní.

 

IMG_4251.jpg

Odkaz ke komentáři

@p2p: bublina ma mezi sklem s senzorem vidět není. Prozkoumáno lupou :D navíc ten senzor ani nezapíná úplně samovolně. Např. že bych jel po dálnici (s čistým sklem, na přímem slunku) a najednou sťerače se aktivují. On tam vždy nějaký impuls je (např. právě přechod z ostrého slunka do stínu). Spíš bych hledal chybu v přílišné citlivosti.

@Dakie, Rolbař: díky moc za info chlapi :) už to chápu.. A Dakie, promiň za amatérštinu ;)

Odkaz ke komentáři

@ SKAJA, Rolbař: tak už jsem odstranil lepidlo z původního závaží :) s převažováním kol počkám na zimu. Jinak lepidlo šlo krásně dolů technickým benzínem, ale hlavně tímto přípravkem. Šlo to krásně dolů po nastříkání. Vřele jej doporučuji. Krásně odstraní i například pozůstatky dálniční známky a jiných nálepek ze skla jedním setřením.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...