Přejít na obsah

O - II. 4X4 FSI


Doporučené příspěvky

Guest chipmann

Hezký autíčko jen ten plyn . . Nevím nevím jeden čas jsem tu měl zákazníka který se po tom pidil a to lpg neni 100% bohuzel uz kvuli primemu vstriku a ventilum ......tak ti nevim aby jsi kvuli par neusetrenym kackam neprisel o motor

Odkaz ke komentáři

Tdi jsem mel a akorat jsem tem motor ku*vil kazdodenim dojizdenim do prace 5 km tam a 5 km zpet sotva se motor ohral tak jsem parkoval. A navic lpg system je lety overeny a uz vcelku vychytany a jezdit za 16 kc nebo za 36 kc je vcelku znatelny rozdil a navic naftu uz bych nechtel z duvodu zimnich mesicu zlaty benzin :-)

Odkaz ke komentáři

Tak ted jste mě pěkne nahlodali a začínám to znovu přepočítávat takže cenu montáže mám 28 až 32 000 ta se mi vrátí zhruba za dva roky jelikož nyní jezdím za 3 Kč na km a s LPG to bude 1.50 Kč a když beru že to bude brát cca 30% benzínu tak se dostanu na 2 Kč za km takže čistá uspora 1 Kč na km což je na jednu nádrž zhruba 700 Kč měsíčně projezdím cca 2 nádrže tak jsme na ůspoře 1 400Kč měsíčne a 16 800Kč ročně. Po dvou letech a ujetých 32 000 km se budu dostávat do plusu jediný možný problém je že je možnost že odejdou vstřiky zhruba po 40 000 km s touto možností musím počítat takže když připočtu možnou opravu vstřiku cca jeden vstřik je za 4 000 Kč takže to máme 16 000 Kč plus práce tak by se to vůbec nevyplatilo tak nevím nevím. Pokud bych měl jistotu že to vstřikovače vydrží tak nic neřeším a jdu do toho ale takhle :wallbash:

Odkaz ke komentáři

Podle mě je to blbost, to předělávat na plyn. Přečetl jsem si, jak si vypsal na kolik ti co přijde a kolik by si ušetřil nebo neušetřil a já bych to nechal jak to je. Dáš zbytečně plno peněz, pak ti odejdou nějaký díly, jak si psal a ušetřený peníze dáš na opravu a to ti stejně stačit nebude, takže ti to vyjde buď stejně nebo ještě dráž. Je to blbost do auta vrtat, když dobře funguje.

Odkaz ke komentáři

To nevim nejak jsem to nezjistoval ale tam stejne neni zadna velka uspora jelikoz se zveda spotreba pri jizde na etanol o nejaky litr az litr a pul takze abych jezdil za 10l/100km etanolu to radeji budu jezdit za 8,5l/100km benzinu. Uz jsem smireny s provozem na benzin :-) . A pomalu se vrhnu predelavat koktu na Scaut :-) .

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...

Tak už je to skoro rok co jsem octu koupil takže je čas na ohodnocení takže s motorem jsem vcelku spokojen určitě jsem rád za benzín i když se pohybuju kolem 8 litrů na 100. tak to pořád ujde stejně mi každou chvíli odejde pracovní felicie a místo ní pořídím jdničkovou octu v naftě. Takže budu zastáncem obou paliv nicméně co se týká motoru je neuvěřitelně tichý na volnoběh skoro neslyšitelný a když se točí v otáčkách tak má taky nádherný zvuk jen zvenku zní jak nafták ale kdo tento motor má ví že je to normální a že se nejedná o vadu. Jediné co mě na tomto motoru zaráží je kde sakra je těch 110 KW neříkám že je to šnek nebo nějaký lenoch ale to zrychlení no žádná sláva ale když už jsem na těch 90 až 100 km/h a mám tam zařazenou šestku tak se začnou dít věci na 150 km/h je to hned a předjíždí se jedna básen. Další plus motoru je že se dá jezdit jen na dva rychlostní stupně :-) 50 km/h v obci zvládá 5tka naprosto v pohodě takže na delších trasách řadím jen pět a šest :-). To je ohledně motoru asi vše pohon 4X4 jsem moc nevyzkoušel jelikož na nás počasí se sněhem sere :-) jinak auto jako celek chválím i když oproti pasatovi co jsem měl před octou je to takové tvrdé a je na všem vidět o něco horší zpracování nebo spíš levnější materiály i když je ve výbavě elegance co musím vyzdvihnout jsou bixenony svítí oporavdu nádherně potom kožené sedačky velmi příjemná udržba oproti látkovému provedení a hlavně zvýšený podvozek s paketem pro špatné cesty je super člověk opravdu projede všude a nemusí mít strach že něco urve jako se mi stalo u pasata proražená olejová vana tady to nehrozí :-) to je tak asi vše i když jsem na tenhle motor neslyšel žadna pozitiva jsem spokojen a mohu ho doporučt všem co nenajezdí tuny kilometrů nebo auto potrebují na popojíždění do práce pár kilometru jako já. Investice do oprav 15 000 Kč za ten vadný snímač NOX jak jsem zde psal jinak nic a auti šlape jak hodinky a doufám že i nadále bude takže asi tak :-)

Odkaz ke komentáři

chudák auto, jezdit 50km/h na pětku, stodvacítka už by ti chcípla dávno... hold to musíš vytáčet do maximálních otáček, pak to jede pěkně, hold máš trošku větší odpor vzduchu ktery se trošku projeví na spotřebě či rychlosti, znám to taky...

Upraveno uživatelem marekczek
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...