Přejít na obsah

Culdova holka II.


Doporučené příspěvky

díky všem , interiér je super, kola jsou 18" a jsou hrozně zastrčený, tak to je první co budu řešit :palec: ,ale budu si muset vše omakat , přijdou mi menší okna a tak mám trošku problém se orientovat při jízdě :lol:.Co mě fakt mrzí je, že když jsem jí objednával , nebyla možnost objednat 19" kola ( příplatek 10tis, už je nic )

Odkaz ke komentáři

tak pánové přináším první poznatky . Dnes najeto 230 km ( UL - Praha - UL - DC - UL ) , žádné sraní a občas jsem tam měl 190 km/h konečná spotřeba 6L ( tak jsem spokojen ) . V obci je problém udržet 50 km/h , protože vám to nepřijde :lool: . Auto má super zrychlení i když jsem jel 150 km/h . Co mi vadilo , to bylo to, že mi palubák radil jak řadit a dávat 6ku při 1300 otáčkách se mi nechtělo . Co mi zatím nesedí jsou sedačky , OI RS má určitě pohodlnější . Co mi vádí dost ,je , že když jsem se vrátil z obchodu a venku pršelo , tak po otevření dveří u řidiče , šla všechna voda ze střechy na sedačku a prostřední sloupek . U spolujezdce to je v pohodě :wallbash: . Na to se musím ještě zaměřit . Přehled z auta v provozu je dost špatnej , zrcátka nestačej a při otočení hlavy , není vidět na bok ( překážej opěrky ) a to dost vadí , když se chci řadit do jiného pruhu , třeba v koloně aut . Jinak to, že se vypne motor na semaforu je hrůza , připadal jsem si jako školák , kterému to chcíplo :wallbash: .Kufr proti OI je menší a to že píšou třeba více litrů je prd platný . Jinak super pocit , jízdu jsem si užil :palec:

Odkaz ke komentáři

Culda: Vonkajšie spätné zrkadlá sú naozaj menšie a menej prehľadné, chce to len zvyk a nastaviť si ich trocha inak, než bol človek zvyknutý z OI/OIIFL. Start stop je nutné zlo, výhoda je, že keď ti to aj náhodou na križovatke zdochne, tak po vytlačení spojky to samo naštartuje, nemusíš ani stláčať tlačítko ak máš Kessy a ani točiť kľúčikom, keď ho nemáš. Stekanie vody po otvorení dverí už hlásili viacerí. Záleží kus od kusu, zopár O3 zaparkovaných na parkovisku pod holým nebom za dažďa a do niektorého po otvorení dverí natečie a do vedľa stojacieho nie :rolleyes:

Odkaz ke komentáři

Ne že je to nepříjemné, je to dost na hovno, sedat si do mokré sedačky. Mám to to samé, popsal jsem to v mém vlákně asi o hodinu dřív než Culda. Prakticky to ani není jak vyřešit (jiné těsnění to nespraví), musel by se jedině vylisovat vrchní díl nad dveřmi s větším sklonem, aby voda po něm sklouzla za těsnění a ne jako teď, kdy se odtrhne a teče přímo na sedák.

Odkaz ke komentáři

Čoveče mám to úplně to samé. Všechny dveře jdou zavřít pocitově tak nějak normal, když ale tady ten "pocit" použiji na zavření dveří u řidiče, tak je to málo a pocit musím přitvrdit. Jak to vypadá, tak se naše auta asi dělaly ve stejný den na stejné směně a ten co montoval panty u řidiče měl evidentně "vadnó eletrónku" na vrtačce. :D

Odkaz ke komentáři

Na předchozím SII, jsem s tím nedovíráním dveří taky potýkal, konkrétně PZ. V servise si hráli se zámkem, ale výsledek bylo zlepšení tak o 5%, a technik říkal, že pak by už museli dveře znovu usazovat či co a na to jsem už prděl. U současného to nedělá, a všechny dveře jdou zavřít stejně, ale i tak pasažéři občas nedovřou dveře - holt s těmi tlumenými zámky je třeba třískat :D proto taky mají lepší modely el. přitahování.

Jinak jednou se mi stalo i to s tou vodou, na PZ dveřích, otevřel jsem a vyteklo hafo vody přímo na sedačku, drželo se to v tom žlábku vnějšího těsnění.

Tak mě napadlo, jestli u vás není problém třeba ve špatném sklonu toho žlabu, může tam být prohnutí, ve kterém se to drží. (jestli tedy chápu správně odkud to steče)

Odkaz ke komentáři

jak se to dá seřídit ? Tam by někdo potřeboval pěkného lepáka

 

Tak to mě mrzí za tebe, že máš takový problémy! Každopádně jsem na tvý auto koukal tady v Autonu, nebylo trochu poslintaný, když sis ho přebíral? :lool: Podle mě na tom ty kola nevydaly vůbec špatně, i když to byly ty 18".

Odkaz ke komentáři

:pivo: jo tak to je od tebe :D to umatlaný :D . zavírání bude v pohodě , jen je to jinej styl zavírání . Jen ta voda mě sere ,ale neudělám s tím nic :wallbash:, škoda, že mi prodejce neřekl, že se daj dát za příplatek 10tis. na auto 19" kola

Podle mě, když jsi objednával, tak ještě nebyly 19" ani v nabídce, alespoň nebyly v konfigurátoru.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...