Jump to content

Spotřeba


Recommended Posts

  • 7 months later...
  • 7 months later...
  • 3 months later...

tak samozrejme nie je to trhac betonu. rozjazdy trochu lenive. akonahle sa rozbehne je fajn. ako som uz inde pisal. nie som zastanca divokej a rychlej jazdy. zatial som s motorom spokojny. spotreba sa mi zda trochu vyssia ale snad to kilometrami a teplejsim pocasim dostanem pod 7 litrov v meste.

Link to comment
  • 1 month later...

Na moje prekvapenie ide vyborene, a hlavne dobre sedi v zakrutach, a ESP s tym je sranda, uplne postacuje, nemam uz 20 rokov aby som machroval a skoncil v jarku s novym autom. Je to vyborne, spolahline a bezpecne auto a myslim ze keby stali vedla seba 1.4 a TDI tak by si zlodej na 100 % vybral TDI. K tej spotrebe, Chodim len na kratke trasy, teraz som bol v Ziline, 300 km po dialnici, stale 140 km/h a spotreba 7 l. Aj ja som bol prekvapeny. Tankujem vzdy len plnu. Mam najazdenych 40000km.

Link to comment

Nedávno som mal možnosť s tou 1.4 59kw najazdiť necelých 100 km a musím povedať, že som bol vcelku prekvapený. S kľudným svedomím ako bývalý majiteľ Fabie HTP by som OII s touto základnou motorizáciou prirovnal zrovna k tej Fabii. Je to bez problémov použiteľné, dá sa s tým ja predbiehať, akurát trvá o niečo dlhšie, kým to zrýchli... Je to len o zvyku, keď sa s tým človek naučí jazdiť, nebude s tým mať problém.

Link to comment
  • 1 month later...

s tourII a 1.4MPi som najazdil uz cca 5.000 Km. musim povedat ze je to v pohode. po 5 tisicoch klesla trochu aj spotreba a motor sa mi zda zivsi. mozno je to len tym ze v nom jazdim kazdy den, ale zda sa mi to naozaj v pohode.. po pociatocnych obavach zo slabeho motora som spokojny. mam ju v podstate v dobrej vybave, s alarmom, 16" elektronmi, radiom swing atd a musim povedat ze nic nevrzga, vsetko hra vyborne a auto je s velkymi kolesami crateris naozaj velmi pekne..

Link to comment
  • 4 months later...
Guest dleskyto

Před cca. dvěma měsíci jsem tuto OII Tour Family v krátké verzi koupil novou a jsem s ní fakt spokojený. Je mi 30 a po pravdě přiznám, že nějaký turbo motor bych samozřejmě uvítal, ale z druhého pohledu, přesedl jsem z 1.6 Felicie a to svezení je prostě luxusní! Jezdím i s novou fábií 1.4 MPI, ale co se týče jízdních vlastností je na tom OII o dost lépe. Je to prostě prostorná limuzína a nejlepší je ten ohromný kufr! Jezdím hodně s dítětem, kočárek, golfovými holemi a s několika batohy a v kufru je pořád místo. Co se týče motoru jezdím s tím převážně sám do práce (30km) občas s přítelkyní a na to normální (ne závodní) ježdění je to naprosto dostačující. Mám najeto cca. 2000km a mám kombinovaný průměr 6.3 s tím, že mi doporučily motor nešetřit, tak když můžu šlapu na to. Jinak občas samozřejmě musím říci, že v nízkých otáčkách to sílu nemá a je potřeba buď podřadit nebo předchozí rychlost trochu víc vytočit, ale to je celkem obecná vlastnost, kterou řeší silnější motory, nebo TD. Celkově ale spokojenost a kdo nepotřebuje s autem pořád předjíždět atd.. bude spokojenej.

Link to comment
  • 11 months later...
  • 5 months later...
  • 2 years later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...