Přejít na obsah

Superb I TDi nebo Octavia II TDi


Steel

Doporučené příspěvky

Dobrý den, plánuji pořízení nějakého nového mazlíka ale nemůžu se rozhodnout mezi Octavii II 1.9TDi 77kw a Superbem I 1.9TDi 96kw .

Superb se mi líbí už v tom pohledu, že je výkonější a taky dost vybavený, ale na druhou stranu mi přijdou takové zastaralé ovládací prvky oproti OII například automatická klimatizace, maxidot, radio a celkově interier . Co jsem tak koukal tak superb 1 se dá sehnat kolem 150tis kč, čož mně osobně vyhovuje jelikož se chci pohypovat kolem 150tis +- . Je mi jasné, že vědšina mi tu hned napíše, že jedině OII ale rád bych slyšel i nějaké rozumné odůvodnění a kdyby to šlo tak i názor za kolik se dá pořídit OII 1.9TDi předface najeto tak max 200tis se serviskou samozřejmě.

 

Děkuji za vaše názory .) :lol:

Odkaz ke komentáři

Šel bych do O2, přece jenom je tam generační rozdíl (ještě vzhledem k tomu, že nyní máš O1).

O2 je zase tak o 100kg lehčí, takže výkonostní rozdíl nebude tak velký.

Dal bych si velký pozor na reálný nájezd km, předtím než začneš ohrnovat nos nad modely s nájezdem 300 tis. a více (ale reálných), serviska je jen "polovina úspěchu". ;)

Odkaz ke komentáři

Řešil jsem to samé, nakonec jsem si koupil před měsícem octavii II TDi 77kw a zatím nelituji ;)

Hlavně sup je interiérem spíš podobný octavii I a "dvojkovka" mi přišla taková modernější :rolleyes: :D

 

v mém případě najeto 230 tisíc se serviskou(takže snad poctivých ale kdoví), maxi dot, climatronic, 4xel.okna, atd. za 140 tisíc kč. ročník 2005

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
×
×
  • Vytvořit...