Přejít na obsah

Dzordzinovo ocecko


Doporučené příspěvky

Nene byl na 2 srazech a zase to rozebral . .

 

Rozdil je jenom ve velikosti kotouce . Stim ze 17zl zr by jsi mel dostat i pod 17 kolo . Jiank vicemene v bicem a v tom ze 17tek je malo a 18 mraky a jsou hlavne dost drahy . 17 se daji seh at kolem 14 ale jen zridka skoro vubec nejsou . A 18 je mraky a cena vicemene stejna

Odkaz ke komentáři

Jasně, chápu a je mi to jasný, že když už má auto vypadat pěkně, tak ať je to se vším všudy :palec: . Já jsem to myslel tak, že i ty 280mm brzdy vzadu budou určitě vypadat o dost líp, než obyč. 232mm (nebo 239, teď nevím) nebo obyč. RS, ale pokud budou ve předu 6-ti pístky s nějakýma 334mm kotoučema (nebo jak vlastně velkýma), tak zcela chápu, že ty 280mm budou oproti předku opravdu mrňavé, ale kdyz by nebylo zbytí, tak by se to podle mě taky dalo aplikovat ;)

Odkaz ke komentáři

Jirino brzdi jo nejdriv ja pak az ty :D

 

Odesláno z mého Lenovo P1ma40 pomocí Tapatalk

Ale myslim si ze octavek se 6ti pistkama bude vic... Docela dost lidi mi pise co a jak :D

 

Odesláno z mého Lenovo P1ma40 pomocí Tapatalk

Abych to podporil tak mi uz domu jedou 4pistky :D

 

Odesláno z mého Lenovo P1ma40 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Jsou to brembo 4 pistek z cayena :D at to mam stejny s tim predkem

 

Odesláno z mého Lenovo P1ma40 pomocí Tapatalk

Tak to uz vam chlapaci nereknu jen hlrdejte :P

 

Odesláno z mého Lenovo P1ma40 pomocí Tapatalk

71615ace58b79ad5317f9ca2b80e6847.jpg

Jen pro predstavu jaky budou ale tyhle jsou zasly....

 

Odesláno z mého Lenovo P1ma40 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Ahoj . po delsi odmlce auto je krasne po laku stale v garazi neni moc cas . mam pripravene dily motoru jako turbo jednotka vstriky a dalsi plus komplet lakovane veci . kola onbjednany a puvodni dnes prodane . resim veci na lak a polem bzrdy krom kotoucu uz taky na predek pripravene jeste bych rad stihl hudbu a zadni brzdy do nove sezony a bude spokojenost a behem sezony sedacky a pka uz me ceka dalsi novy projekt

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...