Jump to content

Poruchy a problémy


Recommended Posts

  • 1 year later...
Guest chipmann
U motoru nic, řetěz je řetěz :-)

 

Ale mám na ní najeto 48 tis a klekla elektromagnetická spojka na klimakompresoru. a taková kosmetická vada rozsvítila se mi kontrolka vagu - sedačka řidiče - prej s ní moc hejbu :-)

Tak ten pytel jsem taky řešil a dělá to konektor dej to na natvrdo a budeš mít klid :lol:

Link to comment
  • 2 months later...
  • 5 years later...

Zdravím, mám problém s motorem. Nejdřív se mi stalo to, že jsem prorazil vanu. No a jelikož si dávám docela nahlas hudbu, tak jsem neslyšel alarm při nízkém tlaku oleje (při červené kontrolce tlaku oleje). Po zjištění, že mám ve vaně díru asi 3 cm v průměru jsem se nechal odtáhnout domů do garáže. Kvůli jistým záležitostem to bylo asi týden bez oleje.

Po namontování opravené vany, nalití oleje (+výměna olej. filtru) jsem to chtěl natočit. Ale motor jen točí, ale ani neškytne (podle otáčkoměru cca. 200 ot./min.). Takže jsem si to připojil na diagnostiku. Chyba která tam normálně nebývala je zkrat na kostru snímače polohy vačkového hřídele. Po smazání se ani po opakovaných pokusech o natočení chyba znovu neukázala. Ale problém s nastartováním přetrvává.

Proto se chci zeptat, jestli někdo neví, co by to mohlo být.

Ještě dál co už vím. Benzín tam jde, systém je pod tlakem a jiskru to též dává. Nic moc dalšího si doma s vybavením co mám zjistit nedokážu.

Ale spekulace co by to mohlo být mám následující : skočený rozvod (ještě víc než už pravděpodobně byl před nehodou) a nebo jestli se za tu krátkou jízdu bez oleje mohl zničit přestavovač vačky (to není můj nápad, ani se mi moc nezdá když by měl makat až při vyšších otáčkách, ne na volnoběh) a poslední co mě dnes ještě napadlo. Jestli to není třeba jen snímačem polohy vačky. Proč tam totiž byla ta chyba? Na druhou stranu se mi ale nezdá, že se ta chyba neobjeví už při pokusu o natočení, když už z něj jednotka musí brát signál o poloze.

Všem co mají nějaký nápad děkuji.

Link to comment
  • 1 year later...

čauko ,chcel by som kupiť octaviu II 1.6 FSI a/t s reťazovým rozvodom pri prvom naštartovaní v bazáre motor strašne zahrkotal a zabúchal , keď som sa spýtal predávajúceho povedal že to je bežne pri reťazových rozvodoch, po opakovanom štartovaní (2,3,4.... krát) motor hneď naštartoval bez problemov a bez buchotu. Mal som Jeep Grand Cherokee 2.7 ten mal tiež reťazové rozvody no aj v zime auto štartovalo bez buchotu a pazvukou takže neviem či je to nejaka chyba motoru a rozvodou alebo čo ., za rady vopred ďakujem :)

Link to comment

Jsou to samozřejmě typický řeči bazaristy že všechno je v pořádku :D ....

Je to problém a často zvuk způsobuje i drahý variátor časování, ruce pryč nebo s cenou dolů :) bude to dělat jen při prvním startu pokud to není úplně na kaši a buď rachtá jen řetěz než se napne tlakem oleje, nebo variátor který je taky ovládán tlakem oleje a stojí balík... Rozeznat co to dělá je v bazaru samozřejmě problém a je lepší vyměnit obojí pokud už to má dost najeto a máš na dlouho klid :)

 

Variátor https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c109088c-staveci-jednotka-vackove-hridele-et-engineteam-28799.html

Rozvody https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03c198229a-rozvody-1-6-sada-oe-6307.html

 

Teď jsme jednu kupovali do rodiny 185 najeto bazar to vyměnil komplet...

Edited by Romix95
Link to comment
  • 1 year later...
  • 4 years later...

Ahoj všem mám touran 1.6 fsi mám problém za studena mě auto jede jak má ale jak to má 90 stupňů nemá výkon slapu na pedál a jako by se Dusilo.. občas se chytne a jede normálně žádná kontrolka mě nesvítí na palubovce...vymena oleje čidlo čerpadla a filtrů a nic... Na diagnostice taky nic neukazuje může to být něco s plynem pedálu? Děkuji za rady nevím co to může být jsem zoufale dekuji👀🙏

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • je pravdepodobnejsie, ze sa ti nieco prihodi v zime, ked su posypane cesty. ak jazdis dialnice a dlhe trate, tak je tam tiez vacsia pravdepodobnost, ako ked sa len presuvas po meste na pomalo. ale tak to sklo sa moze poskodit aj v lete. tam su zase castejsie krupobitia, zver ti moze vybehnut, samotne sklo moze byt opotrebene a stare. je tam nespocet faktorov, co to ovplyvnuju. hlavne treba reagovat hned, ako si vsimnes nejake poskodenie, lebo casom sa to len zhorsi.
    • jako první krok je potřeba si na to zvyknout, tenhle infotaiment je SW chybami proslulý v Octavii nejvíc ze všech koncenovych derivátů ktere ho používají. Jak často se to bude objevovat zalezi na předchozím majiteli pripadne tobě podle toho jak k tomu pristoupis z pohledu aktualizace FW. Jestli to předchozí majitel neřešil v rámci reklamace, garančních prohlídek nebo toho že měl aktivovaný skoda connect budeš tam mít pravděpodobně puvodni FW.  Aby auto dostávalo OTA aktualizace musí mít aktivované hlavního uživatele. Další možnost je to udělat v servisu což mozna i budeš muset pokud je tam puvodni FW je možné že na ten OTA aktualizace nechodí a je třeba zajet do servisu pro tzv. velkou dílčí aktualizaci a pak ti postupně dojdou malé aktualizace.  Jaká je aktuální verze nevim jelikož nemám Octavii ale jinou značku a číslování verzí neni stejné 
    • Zdravím,  setkal jste se někdo? Před měsícem jse si koupil Octavia IV 2020, 2.0 - 110kw. Dnes jsem vyjel za kamarádem vše ok,a vykouřili jsme cigáro. Když jsem po té nastartoval a dal R - kamera se nezapla a ani Infotainment. Stalo se to někomu? A popř. jak řešeno?   Děkuji Resp. on se zapnul, ale nebyly vidět žádné ikony. Nesvítil úplně černě jako vypnutý ale šedě.
×
×
  • Create New...