Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.6 FSI (85 kW)

24 topics in this forum

    • 9 replies
    • 16 010 views
  1. Spotřeba

    • 5 replies
    • 11 401 views
  2. Technická data

    • 2 replies
    • 7 501 views
    • 14 replies
    • 735 views
  3. Rozvody

    • 3 replies
    • 284 views
    • 6 replies
    • 271 views
    • 0 replies
    • 70 views
    • 0 replies
    • 234 views
  4. chyba motoru 001025

    • 4 replies
    • 730 views
  5. Octavia MK2 2006 1.6FSI

    • 0 replies
    • 299 views
    • 6 replies
    • 2 209 views
  6. Chrceni s klepani

    • 0 replies
    • 1 417 views
    • 0 replies
    • 1 815 views
  7. EGR ventil

    • 12 replies
    • 4 153 views
    • 1 reply
    • 2 798 views
    • 1 reply
    • 3 354 views
    • 0 replies
    • 2 852 views
  8. ŠKODA OCTAVIA II 1.6 FSI - OTÁČKY

    • 0 replies
    • 3 952 views
  9. Hydroštely ?

    • 2 replies
    • 5 401 views
  10. Sahara Octavia 1.6FSI

    • 2 replies
    • 4 481 views
  11. Vymena oleja 1.6FSI

    • 6 replies
    • 7 612 views
  12. klepanie motora pri rozbehu

    • 0 replies
    • 4 140 views
    • 2 replies
    • 4 594 views
  13. 1.6FSi

    • 0 replies
    • 5 248 views
  • Příspěvky

    • ono to drží jak židovská víra i v mrazu, ale aplikační teplota je 20 st Připevnění pomocí samolepicí vrstvy: Povrchy spojovacího systému a podkladu by měly být ponechány minimálně jednu hodinu před aplikací v prostředí s 20°C, aby se vyrovnaly teploty. Tyto spojovací systémy s lepicí nosnou vrstvou se musí aplikovat na povrchy, které jsou hladké, suché a bez oleje, prostředků na odstraňování plísně a dalších povrchových nečistot.  
    • Ne určitě je lepší za tepla. Já nahřívám fénem. Odmastit isopropylalkoholem a nalepit, jak dopředu tak dozadu. Ten sucháč má obrovskou výhodu, když se ti to nebude zdát tak to na zipu odlepsíš a prelepilíš o kousek dál . S oboustrankou máš jen jeden pokus :)
    • Tady vysledek karosare.  Jeste neni nalakovano.  A pricina klepani celeho auta pri akceleraci, ko vnitrni kloub u prevodovky.   
×
×
  • Create New...