Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.6 FSI (85 kW)

24 topics in this forum

    • 9 replies
    • 16 458 views
  1. Spotřeba

    • 5 replies
    • 11 655 views
  2. Technická data

    • 2 replies
    • 7 746 views
    • 14 replies
    • 1 124 views
  3. Rozvody

    • 3 replies
    • 324 views
    • 6 replies
    • 312 views
  4. Kareliv71

    • 0 replies
    • 83 views
  5. 1.6 FSI nestartuje

    • 0 replies
    • 270 views
  6. chyba motoru 001025

    • 4 replies
    • 821 views
  7. Octavia MK2 2006 1.6FSI

    • 0 replies
    • 315 views
    • 6 replies
    • 2 270 views
  8. Chrceni s klepani

    • 0 replies
    • 1 432 views
    • 0 replies
    • 1 840 views
  9. EGR ventil

    • 12 replies
    • 4 236 views
    • 1 reply
    • 2 818 views
    • 1 reply
    • 3 368 views
    • 0 replies
    • 2 874 views
  10. ŠKODA OCTAVIA II 1.6 FSI - OTÁČKY

    • 0 replies
    • 3 985 views
  11. Hydroštely ?

    • 2 replies
    • 5 457 views
  12. Sahara Octavia 1.6FSI

    • 2 replies
    • 4 502 views
  13. Vymena oleja 1.6FSI

    • 6 replies
    • 7 713 views
  14. klepanie motora pri rozbehu

    • 0 replies
    • 4 168 views
    • 2 replies
    • 4 615 views
  15. 1.6FSi

    • 0 replies
    • 5 262 views
  • Příspěvky

    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
×
×
  • Create New...