Přejít na obsah

Jihočeský kraj


Guest houmik

Doporučené příspěvky

Tak za mě:benzín/turbo=chip....krásné svezení 190-200koňmi....já nakonec do toho spadl jak ty...žádné znalosti a na co si dát pozor,ale padl sem na slušného prodejce a sem velmi šťastný majitel škoda Octavia rv2002 18T20v nyní 150kW/310nM ☺.

 

.není moc času,ale tady v JČ kraji se občas sejdem....coby parta dobrých kamarádů,snad dají radu i názor ostatní ?

Upraveno uživatelem Michal70
Odkaz ke komentáři

Tak já teď jednu výmluvu mám :) Chytil sem v tý zkurvený starý hale průvan na krk a v úterý sem musel utýct, respektive se odšourat , z práce. Když mi druhej den ráno doktor řekl že to bude trvat 5-10 dní tak měl štěstí že se nemůžu hejbat :) Nepřeju to nikomu, ale jednu výhodu to má, manželka mi pomáhá s oblíkáním :)

Odkaz ke komentáři

Tak asi změním to, že to nikomu nepřeju aby se poznali rozmazlenci :) Z práce hodně chvátám už víc jak 30let, to máš pravdu ale za to se nestydím :) V úterý sem fakt chvátat nemohl a sem z toho špatnej ještě teď :) Že bych nepozdravil, toho si nejsem vědom i když v tom fofru se to možná stát může :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
×
×
  • Vytvořit...