tmmikula Odesláno Prosinec 27, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2013 Ahoj. V říjnu jsem si nechaval v jednom servisu měnit přední kotouče a destičky - byly už sjetý a při brždění vibroval volant. Asi po měsíci od výměny se vibrace začaly znova ukazovat sice to není tak hrozný, ale nevim proč. V servisu mi při reklamaci řekli, že je hazivost kotoučů asi 0,5 a ma byt max. 0,3 a navic jsou špatné náboje s ložiskama kol( najeto 177 tis.), ale to mi právě příjde divný, když to tak měsíc po výměně kotoučů jezdilo v pohodě a bez sebemenšího problému, samozřejmě jsem na brzdy ze začátku netlačil. Příjde mi, že si potřebují vydělat a kotouče jim nestačí. Co myslíte? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
untrvasrman Odesláno Prosinec 27, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 27, 2013 o tomhle se tady už moc napsalo(i když v O1,ale v zásadě je to stejné), stačí chvilku hledat. jinak v tom servisu jim můžeš tak akorát říct, že jsou k.rvy zlodějský, protože když má trakař tolik nalítáno, tak je hodně moc pravděpodobný, že náboje jsou opravdu špatný. ve slušným servisu by to s takovým náběhem km měli nejprv změřit a říct rovnou, že jen kotouče a desky jsou vyhozený prachy. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Prosinec 28, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 28, 2013 A co ti tam dali za kotouče. je možné že ti tam dali třeba Starline a ty se ti zkroutily. Nevěřím tomu že by to bylo nábojem, když to měsíc nedělalo. Jinak o zajíždění kotoučů jsi určo už také něco početl. ViĎ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tmmikula Odesláno Prosinec 29, 2013 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2013 Dělali mi to v servisu Škodovky, ale nevím co mi tam dali, na faktuře je akorát OEM kód těch kotoučů a destiček. Jasně, na ty brzdy netlačím, ani celkově spíš podřazuju a nebo jezdím úseky, který znám a zbytečně se nerozjíždím když mě zas čeká zastavování... Oktávku mám od poloviny července a snažím se na ní dát postupně všechno do pořádku. Kotouče byly už dost sjetý a vibroval i pedál, proto jsem je nechával dělat, potom byl klid, ale po asi tak necelym měsíci to začalo znova i když ne už tak výrazně. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Prosinec 29, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 29, 2013 SZ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
untrvasrman Odesláno Prosinec 30, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 30, 2013 A co ti tam dali za kotouče. je možné že ti tam dali třeba Starline a ty se ti zkroutily. Nevěřím tomu že by to bylo nábojem, když to měsíc nedělalo. Jinak o zajíždění kotoučů jsi určo už také něco početl. ViĎ? právě tahle závada se po výměně hned neprojeví.začne to házet za pár týdnů, kdy se neustále na jednom místě drhnoucí kotouč takzvaně vyšoustá a pak po tom místě destičky skáčou a tváří se to jak zkroucený kotouče(ty jsou zatím ještě ve skutečnosti rovný,jen vydřený). tuhle zkušenost jsem udělal na escortu, kdy jsem vyměnil kotouče a za měsíc to zase kopalo do volantu, tak jsem šel do výměny ložisek, která jsou nalisovaná.jedno jsem stáhl silou rukou a druhý mi spadlo na nohu(auau), náboj měl oproti tomu lepšímu o 0,2mm menší průměr.takže náboje z vrakárny a milej escort ještě 5 let sloužil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Prosinec 31, 2013 Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2013 V tom případě jak ty uvádíš by ty ložiska dosti hučeli. Kdežto tmmikula se o tomto jevu vůbec nezmiňuje. A přeslechnout by se takoví to jev nedal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tmmikula Odesláno Prosinec 31, 2013 Autor Sdílet Odesláno Prosinec 31, 2013 Asi tyden nez jsem to daval do servisu na vymenu brzd tak jsem si tam daval zimni pneu, Michelin Alpin, ktery dost huci, ale predtim na letnich continentalech nebylo nic slyset... Prave proto se mi to nezda na ty loziska 0 Citovat Odkaz ke komentáři
untrvasrman Odesláno Leden 1, 2014 Sdílet Odesláno Leden 1, 2014 Hučení si moc nevybavuju,ale na tom autě hučelo a chrastilo všechno,takže je to dobře možný že to bylo jedno s druhym. Jinak ale házivost náboje se dá taky změřit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rychtak Odesláno Únor 28, 2015 Sdílet Odesláno Únor 28, 2015 Zdravím, mám trochu podobný problém s brzdami. Před časem jsem měnil komplet brzdy (byly již dost opotřebované a taky vibrovaly) v servisu mi tam dali nejdříve komplet kotouče + destičky ATE. Nejdříve bylo vše v pohodě, ale po ujetí 900km se vibrace ozvaly znovu a dost silné, že se klepalo celé auto. Brzdy jsem tedy reklamoval a chtěl lepší, dali mi tam tedy kotouče Brembo a byl klid. Nicméně teď po ujetí cca 1200km začínám cítit jemné vibrace znovu. Zkoušel jsem tedy reklamaci ještě jednou, ale na to už mi v servisu řekli, že při poslední jízdní zkoušce se klepal volant při rychlejší jízdě bez brzdění dokonce se klepal dost i při zrychlování, že ty kotouče zkroutily křivé kola a špatné gumy. Kola mám ale rovné (kontrola ccd kamerou a laserem) a gumy chtěli jen vyvážit. Nyní jsem si vzpomněl, že před první výměnou brzd mi začalo hučet jedno ložisko a tak jsem ho nechal vyměnit. Napadlo mě jestli náhodou to ložisko (náboj) nenapasovali křivě a to mi teď po čase křiví brzdový kotouč? Nebo mají pravdu v servisu, že mi kotouč zkřivily špatné gumy nebo disky? Díky za nápady a rady 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Březen 6, 2015 Sdílet Odesláno Březen 6, 2015 Tu sa náboj nelisuje sedí v sedle tehlice a držia ho 4 skrutky takže krivo ho tam asi nedali. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pavel Koum Odesláno Březen 29, 2015 Sdílet Odesláno Březen 29, 2015 Že by kotouče zkřivily špatné gumy, to jsem opravdu ještě neslyšel .Ještě by bylo dobré, napsat opotřebení kotouče. U 280 mm kotouče bez chlazení je hranice na 19 mm , 288 a 312 mm kotouče mají myslím 22 mm. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rychtak Odesláno Květen 10, 2015 Sdílet Odesláno Květen 10, 2015 Jaké bylo opotřebení těch starých kotoučů to netuším na to jsem se neptal, ale myslím si, že když mi tam dali kotouče uplně nové i s deskama a za 1200km jsem tam byl znova tak jejich opotřebení muselo být minimální 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Květen 10, 2015 Sdílet Odesláno Květen 10, 2015 Pokud nebyly po výměně brzd vyváženy kola, tak se mohlo stát že se kotouče zvlnili. Nicméně ne jen tak od sebe. Buď k tomu bylo na vině ještě špatné brzdění nebo nesprávně zajeté brzdy. Dále bych se zajímal o to jestli se třmen na čepech pohybuje, tedy jestli není zarezavělí. Pokud by byl tak by tlačil na kotouč jen pístek a axilální síla by mohla při horkém stavu rozhodit jeho vyvážení tudíž způsobit zvlnění. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.