marekczek Odesláno Květen 3, 2014 Sdílet Odesláno Květen 3, 2014 to ti odešli 2 přední ložiska v těchto km? ať s těmi dodavateli jde koncern doprdele... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Květen 3, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 3, 2014 Jojo jedno bylo total a druhe se uz ozyvalo:-) no taky jsem se divil 60 tis a uz v prdeli. Hold velka opice, velke banany:-) a casto:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Květen 3, 2014 Sdílet Odesláno Květen 3, 2014 tak já koupil moji oktu už taky s ozývajícím se ložiskem, takže to muselo začít kolem 20000km, já kupoval při 21000km a při 22000km to bylo jak orchestr :D jinak pawoukovi, bratránkovi se na O2 taky podělalo ložisko... tradiční věc u koncernu již i u O1... :) tak hlavně že to bylo jenom ložisko :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Květen 3, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 3, 2014 tak tak budou horsi věci :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kube Odesláno Květen 4, 2014 Sdílet Odesláno Květen 4, 2014 Tome nestras. Jinak ti to jede hezky noo ;) Diky za pokec dneska 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Květen 4, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 4, 2014 Taky tak:-) hnusny pocit videt ten autobus i ve 220 v zrcatku zpetnem a ne a ne ujet:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Květen 4, 2014 Sdílet Odesláno Květen 4, 2014 Autobus :D To ti to Kube tak jede? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kube Odesláno Květen 4, 2014 Sdílet Odesláno Květen 4, 2014 Nooo Hoblik me chvalil tak asi joo i kdyz ja tvrdim ze nee :jelen: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 4, 2014 Sdílet Odesláno Květen 4, 2014 V CR je prece max 130 ... urcite si nejel vice... :lol: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kube Odesláno Květen 4, 2014 Sdílet Odesláno Květen 4, 2014 Tak urcite ano :jelen: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Květen 4, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 4, 2014 V CR je maximum tolik kolik to dokážou :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
to0001 Odesláno Květen 10, 2014 Sdílet Odesláno Květen 10, 2014 Pěkné auti Tome 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Spooky1 Odesláno Květen 27, 2014 Sdílet Odesláno Květen 27, 2014 P2P: on Hoblik zapomel dopsat ze se potkali uplne nahodou na benzince na nemecke dalnici ;) :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Květen 27, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 27, 2014 No popravde uz se tesim na vylet k sousedum kam to pujde az dotlacit:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Květen 27, 2014 Sdílet Odesláno Květen 27, 2014 Myslíš k sousedům do Olomouckého kraje na 6 pruh? :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Květen 27, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 27, 2014 No tam je to pekne ale zatacky na rychlosti 250+ uz jsou i tam dost utazene:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Květen 27, 2014 Sdílet Odesláno Květen 27, 2014 Pravda, to je lepší úsek mezi km 321 a 330, to je rovinka jak vyšitá, akorát nivelita není úplně optimální na vysokou rychlost (rozhled pro zastavení je docela malý). Ale to ani v Německu nejsou dálnice stavěné na 200+, vždycky je to risk. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Květen 28, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 Tak jasne hlavne to auto na to neni stavene:-) muj pocit je ze v rychlostech 200 a vic to zas o tolik stabilnejsi nez octa 2 neni. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Květen 28, 2014 Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 (upraveno) Ale je, brzdy to ma slušný. Akorát by bylo potřeba vrznout lepší podvozek. Oproti okte me v supů na dálnici prijde 180 malo Ale ovšem chce jed dle aktuální situace.. Upraveno Květen 28, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Květen 28, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 No podvozek tuzsi, rozchod nafouknout a soucasne i sirsi pneu tak 255 by byly idealni. A pak mozna. Brzdy jsou ok, ale jak do tebe fukne trosku vetricek tak to je celkem na posrani. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Květen 28, 2014 Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 s tím větrem máš pravdu, souhlasím. ale u O3 to je ještě horší :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Květen 28, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 Tu jsme mel jen chvili a jak vidim radost kolegu co s nima jezdit tak jsem rad ze jsem sel do starsiho modelu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Květen 28, 2014 Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 Podvozek je relativně měkký, je to dost vidět když je cesta mírně zvlněná, tak se to v rychlostech nad 160 km/h dost nepříjemně rozhoupe. Ale jinak 160 km/h v SII žádná rychlost, cestuji tím autem rád. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Květen 28, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 By me zajimal rozdil mezi tdi a fsi jestli je nejaky znatelny rozdil v komfortu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Květen 28, 2014 Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 (upraveno) tak u fsi mas větší brzdy, takze bude o kuličku horší. Ale zase projev fSI je někde jinde než u tdi Upraveno Květen 28, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Květen 28, 2014 Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 By me zajimal rozdil mezi tdi a fsi jestli je nejaky znatelny rozdil v komfortu. Můžeme porovnat. Myslím, že v těch vysokých rychlostech už nebude takový rozdíl. Ten bude nejvíce znatelný do 100 km/h, kde TDI dost otravuje hlukem. No a brzdy budou myslím, o dost ostřejší u FSI. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Květen 28, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 Klidne muzeme neco zorganizovat celkem by me to zajimalo:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Lancelot Odesláno Květen 28, 2014 Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 Od 7.6. budu mít čas kdykoliv, bydlíme co já vím od sebe kousek, takže pohoda. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Květen 28, 2014 Autor Sdílet Odesláno Květen 28, 2014 :-) oki beru na vedomi:-) idealni trasy bud z fm na pribor nebo z fm na tesin:-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Hoblik Odesláno Červen 20, 2014 Autor Sdílet Odesláno Červen 20, 2014 Včera se trochu fotilo :)) a pak i trochu blblo :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.