Přejít na obsah

Odpojovač baterie


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, potřeboval bych poradit s odpojovačem na baterii.
Furt mi něco vybíjí baterku(O1 1,9Tdi,r.v.99), zkoušel sem vše možné jak na to přijít - vytahováním pojistek,měřením baterie apod. ale nic z toho mi neukázalo příčinu. Jelikož už se toho venku udělat moc nedá tak mě napadlo, že bych si jako prozatimní řešení dal do auta odpojovač. Hledal sem všude možně po netu, ale stále nacházím jen typ, který se montuje přímo na baterku. Nevíte o nějakém řešení, kdy by ten odpojovač mohl být v interiéru? Abych nemusel furt otvírat kapotu ;) Možná by šlo ten vypínač hodit dovnitř a kabely z baterky od mínusu protáhnout dovnitř, ale nevim jestli se vůbec daj protáhout (kvůli tloušťce) a navíc jestli by to nemělo vliv při startovaní - čím delší drát tím větší odpor...no nejsem žádnej elektřikář, jen zde vypisuji varianty o kterých bych se s váma chtěl poradit. Vím že mi budete psát ať vyřeším nejdřív problém s vybíjením, ale o to mi v tuto chvíli nejde.

Předem díky za jakýkoliv názor - pomoc :)

Odkaz ke komentáři

Myslíš asi takový. Máme to na našich veteránech koupil jsem to v Brně na rohu koliště a Bratislavské.

http://aukro.cz/odpojovac-baterie-felicia-tatra-praga-simca-aero-i3807335138.html

Ten vypínač není nejlepší řešení.

Máš v autě radio? Jaké a jak zapojené? Není náhodou chyba tady?

Ještě tady: http://www.oldtimeranonce.cz/modules/shop/detail-advertisement/147

Upraveno uživatelem Pepa007
Odkaz ke komentáři

Myslíš asi takový. Máme to na našich veteránech koupil jsem to v Brně na rohu koliště a Bratislavské.

http://aukro.cz/odpojovac-baterie-felicia-tatra-praga-simca-aero-i3807335138.html

Ten vypínač není nejlepší řešení.

Máš v autě radio? Jaké a jak zapojené? Není náhodou chyba tady?

Ještě tady: http://www.oldtimeranonce.cz/modules/shop/detail-advertisement/147

 

ten odpojovac ma zaujal v zmysle "imobilizera" - ked ma auto niekde stat cez noc kde to nepoznam, myslim, ze je to super vec. Samozrejme, nespoliehat sa na to na sto pro, ale ako dobry pocit minimalne. Tu vyvstava moja otazka - da sa to pouzit aj na nasu Octavku? Nevyznam sa moc do elektriny, len teda ci je to vhodne aj na nase baterie, prud, atd. Dakujem.

Odkaz ke komentáři

Pre zakladatela TEMY:Treba najst co ti vybija baterku a opravit to!!!! RADIO,CENTRAL,ALTERNATOR,ATD,ATD. :palec: :palec:

 

pjan:Je to uplna blbost pouzit ten odpojovac baterie ako immobilizer!! :lol::prcprc:

 

Da sa to pouzit aj na OCTAVIU.

 

Ked pouzijes ten odpojovac tak ti nepojde central,alarm a zlodej potichu moze vykradnut alebo ukradnut auto. :palec: :palec:

Odkaz ke komentáři

Pre zakladatela TEMY:Treba najst co ti vybija baterku a opravit to!!!! RADIO,CENTRAL,ALTERNATOR,ATD,ATD. :palec: :palec:

 

pjan:Je to uplna blbost pouzit ten odpojovac baterie ako immobilizer!! :lol::prcprc:

 

Da sa to pouzit aj na OCTAVIU.

 

Ked pouzijes ten odpojovac tak ti nepojde central,alarm a zlodej potichu moze vykradnut alebo ukradnut auto. :palec: :palec:

 

nooo, sak to som sa presne pytal, prochy

velke dik za info, takto som to vobec nevidel

cize je to pase :-)

Odkaz ke komentáři

Myslíš asi takový. Máme to na našich veteránech koupil jsem to v Brně na rohu koliště a Bratislavské.

http://aukro.cz/odpojovac-baterie-felicia-tatra-praga-simca-aero-i3807335138.html

Ten vypínač není nejlepší řešení.

Máš v autě radio? Jaké a jak zapojené? Není náhodou chyba tady?

Ještě tady: http://www.oldtimeranonce.cz/modules/shop/detail-advertisement/147

Něco takové jsem myslel...ale spíš by mě zajímalo jestli existuje nějaký "udělátko" který se dá hodit dovnitř...když bych tam hodil toto tak už je jedno povolit jednu matku nebo otočit kolečkem, stejně musim jít pod kapotu.

Jinak rádio v autě mám - origo symphony tape (s usb changerem), v něm problém také není, při vyndavání pojistek, sice odebíraný proud trochu poklesl ale nic co by stálo za příčinou.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...