Jump to content

VisionC


Recommended Posts

Kabaň dělal Veyrona, ví jak pracovat s designem (i po funkční stránce), navíc začínal v Audi (VW) v době, kdy tento "nový" design vznikal, což bylo hodně dlouho před produkčním náběhem "uni" modelů - první byla tuším FL A6 předchozí generace, postoupilo to až do fáze, kdy člověk nerozeznal ve zpětném čumák A4 od A8. Rukopis designera nemusí ani tak souviset s konečnou produkční podobou. To mě na Škodě mrzí například vzdání se odkazů na český původ změnou fontu z kubistického na nějaký divný nový.. A lidi ještě strhávají ten původní, který má nějaké opodstatnění a mění za nové. Kabaň se to snaží dohnat alespoň těmi prolisy, které mají evokovat český křišťál (který mimochodem prakticky zaniknul a všechno zkrachovalo), takže taky blbě. A někomu se to holt moc nelíbí.. Bohužel, ŠA dělá takové poloviční FL viz. nový Yeti a spíš to je větší problém než skica.

Link to comment

je to hezký, ale už by pan šéfdesigner mohl vymyslet něco jinýho než facelift různých modelů Audi .....

 

Neblbni, ma to na zadku prolis ;)

 

SirMike: asi tak. A to s tim prolisem a evokovanim kristalu... to tak skutecne je? By me v zivote nenapadlo, pokud to teda neprobehlo nakou reklamni kampani...

Edited by krysarr
Link to comment

Nevím, zda to proběhlo nějakou reklamní kampaní, ale vím, že je to tak. :) On se bohužel diktát koncernu odráží už v počátcích. Asi to bude jiný kafe navrhovat koncept třeba Volva, kde je příslušnost a tradice k původu jasná (konstrukce, výraz, materiály) a před "pár lety" nesjížděly z tamních linek kreace tipu Favorit/Felicia. Škoda je mainstreamová značka, jejíž vývoj se zastavil na desítky let. Musíme se spokojit s tím, že když VW dá, budeme moct jezdit třeba ve vizuálně "A7 za půl míče". :) Nicméně tak jako tak, Vision C je rukopis Kabaně, který teď předvádí pro Škodovku, ale všichni ho známe už z Audi. Takže třeba částečně nic nového, pro Škodu ale to nejlepší, co jí mohlo v týhle době potkat. Ono není "složitý" navrhnout atraktivní auto, kde cenovka bude začínat na třech, ale aby to aspoň nějak vypadalo už za 300 táců a ještě se na tom vydělalo, to už je jiná. Na konceptu se utrhnout z řetězu můžeš, na druhou stranu lepší je předvádět i v týhle disciplíně reálný věci, který jdou z 90% převést do produkce, než bláznit a předvést nakonec nudu a dělat si čárky, kolik se těch zajímavých prvků z konceptu do výroby nedostalo (protože nemohlo).

Link to comment

Dix: to nevím, kde jsi na to přišel ;)

 

Auto jako takové je však potřeba brát s velikou rezervou, protože se fakt jedná o koncept, nikoliv o konečnou verzi. Sice obsahuje určité prvky designu, které se v dalších letech objeví, ale celý podvozek a další prvky ještě nejsou finální :P

 

2014-03-03 23.06.56.jpg 2014-03-03 21.45.18.jpg 2014-03-03 23.06.30.jpg 2014-03-03 23.41.40.jpg 2014-03-03 23.44.47.jpg

Link to comment

Tak ona tato informace (O Škode s tvarem kupé a čtyřma dveřma) proběhla snad všemi motoristickými médii, tedy samozřejmě ve formě spekulace, ale v tom smyslu se o tom, že by to měl být asi předobraz nového SII respektive několika prvků, které SIII bude mít, nemluvilo.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
×
×
  • Create New...