Přejít na obsah

VisionC


Doporučené příspěvky

Kabaň dělal Veyrona, ví jak pracovat s designem (i po funkční stránce), navíc začínal v Audi (VW) v době, kdy tento "nový" design vznikal, což bylo hodně dlouho před produkčním náběhem "uni" modelů - první byla tuším FL A6 předchozí generace, postoupilo to až do fáze, kdy člověk nerozeznal ve zpětném čumák A4 od A8. Rukopis designera nemusí ani tak souviset s konečnou produkční podobou. To mě na Škodě mrzí například vzdání se odkazů na český původ změnou fontu z kubistického na nějaký divný nový.. A lidi ještě strhávají ten původní, který má nějaké opodstatnění a mění za nové. Kabaň se to snaží dohnat alespoň těmi prolisy, které mají evokovat český křišťál (který mimochodem prakticky zaniknul a všechno zkrachovalo), takže taky blbě. A někomu se to holt moc nelíbí.. Bohužel, ŠA dělá takové poloviční FL viz. nový Yeti a spíš to je větší problém než skica.

Odkaz ke komentáři

je to hezký, ale už by pan šéfdesigner mohl vymyslet něco jinýho než facelift různých modelů Audi .....

 

Neblbni, ma to na zadku prolis ;)

 

SirMike: asi tak. A to s tim prolisem a evokovanim kristalu... to tak skutecne je? By me v zivote nenapadlo, pokud to teda neprobehlo nakou reklamni kampani...

Upraveno uživatelem krysarr
Odkaz ke komentáři

Nevím, zda to proběhlo nějakou reklamní kampaní, ale vím, že je to tak. :) On se bohužel diktát koncernu odráží už v počátcích. Asi to bude jiný kafe navrhovat koncept třeba Volva, kde je příslušnost a tradice k původu jasná (konstrukce, výraz, materiály) a před "pár lety" nesjížděly z tamních linek kreace tipu Favorit/Felicia. Škoda je mainstreamová značka, jejíž vývoj se zastavil na desítky let. Musíme se spokojit s tím, že když VW dá, budeme moct jezdit třeba ve vizuálně "A7 za půl míče". :) Nicméně tak jako tak, Vision C je rukopis Kabaně, který teď předvádí pro Škodovku, ale všichni ho známe už z Audi. Takže třeba částečně nic nového, pro Škodu ale to nejlepší, co jí mohlo v týhle době potkat. Ono není "složitý" navrhnout atraktivní auto, kde cenovka bude začínat na třech, ale aby to aspoň nějak vypadalo už za 300 táců a ještě se na tom vydělalo, to už je jiná. Na konceptu se utrhnout z řetězu můžeš, na druhou stranu lepší je předvádět i v týhle disciplíně reálný věci, který jdou z 90% převést do produkce, než bláznit a předvést nakonec nudu a dělat si čárky, kolik se těch zajímavých prvků z konceptu do výroby nedostalo (protože nemohlo).

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...