Přejít na obsah

Hučení při zatočení doleva od levého kola

Máca

Doporučené příspěvky

Dobrý den, prosím o radu. Jsem amatér, který má poprvé auto a odjel s nim hned do Norska. Servis je tu drahý a tak bych chtěl nejdřív přijít na to o jaký problém se jedná. Už delší dobu mi hučí, drkotá levé přední kolo při zatočení doleva. Stačí nepatrně zatočit a už to dělá, když jedu pomalu (hodně pomalu) nebo rychleji (110km) tak už to tolik slyšet není. Před odjezdem do Norska jsem to v servise říkal a bylo mi řečeno, že je vše ok, ale teď je to intenzivnější. Nerad bych něco zanedbal a pak z toho byl velký průser.. Napadá mě, že by to mohlo být ložislo, homogení kloub nebo stabilizační tyč?

Moc děkuji za rady.. :-)

Marek - octavia 2002, 1.9Tdi

Odkaz ke komentáři

Mas vadne lozisko.

no a myslíte si, že oprava je nutná či to ještě třeba tak 5tis km vydrží? Když jedu rovně, tak to nic nedělá, ani když zatočím doprava. je to jen pouze doleva, ale stačí fakt jen nepatrně zatočit a už to hlučí, respektive hodně velkým tempem drkotá. Jinak děkuji za odpověď.. :-)

ja bych rekl lozisko...Kloub cvaka a nehuci a tyc by mlatila...

no a myslíte si, že oprava je nutná či to ještě třeba tak 5tis km vydrží? Když jedu rovně, tak to nic nedělá, ani když zatočím doprava. je to jen pouze doleva, ale stačí fakt jen nepatrně zatočit a už to hlučí, respektive hodně velkým tempem drkotá. Jinak děkuji za odpověď.. :-)

Odkaz ke komentáři

Tak uz jsem mel v ruce oktu kde byly loziska tak mizerny ze to auto poskakovalo jak kdyz me nekdo taha za rit.

vydrzet to muze a taky nemusi,to nikdo neodhadne.Muze to vydrit naboj a pak by se musel menit celej naboj...

Otazka co by stala oprava v norsku a co oprava u nas,zda to stoji za ten risk s tim jet...

Odkaz ke komentáři