Přejít na obsah

budíky na Octávia I


Guest milalof

Doporučené příspěvky

Zdravím, mám starou Octávii I 1.9Tdi 66KW r.v 1997.

Zlobí mě budíky, a tak jsem před časem vynadal pojistku a budíky nějaký čas fungovaly.

Prý je to tak bez pojistky špatně, tak jsem se je rozhodl opravit. Přepájel jsem jeden integrovaný obvod a 3 spoje u odporů z druhé strany. Po vrácení budíků děsně zlobí asi jsou v háji..

 

Můžete mi prosím poradit, jaké budíky mám koupit? Chtěl bych se nadobro zbavit problémů s přehřívajícím integrovaným obvodem a aby nové budíky byly kompatibilní s mojí Octávií.

 

Také jaký koupit kabel s SW, abych si mohl přizpůsobit nové budíky a následně klíče?

 

 

Nerad bych platil za funkční budíky víc, než za celou Oct I..:-(

 

Předem díky za každou radu.

 

 

Odkaz ke komentáři

Díky za podrobné video.

Ano, použil jsem mikro pájku.

Regulátor i odpory jsem pájel bez sundání ručiček. Bylo tam místa dostatečně..

Ale podle videa jsem nepropájel na TLE zem z té druhé strany. Jen nožičky.

 

Ten regulátor napětí jsem případně našel TLE-4276G ( 12V-5V,8.5V a 10V) zde:

http://www.ges.cz/cz/tle4276gv-GES05014260.html

 

Dnes jsem přišel k autu a vše najednou šlo v pohodě. Což nechápu. Minule mi ručičky skákaly a místo hodin bylo na displeji cosi. :-) Snad to nezačne opět zlobit.

Ještě přemýšlím, dát na TLE nějaký pasivní chladič.

 

Stejně mě zajímalo jak přizpůsobit nové budíky a našel jsem toto:
Super VAG tool
http://dx.com/p/super-vag-k-can-car-vehicle-diagnostic-tool-scanner-107883#.UxRZJIWEy2w

 

Odkaz ke komentáři
  • o 7 měsíců později...

lCau kluci nechci zakladat nove thema zeptam se proto tady. Celou dobu sem myslel ze na moji Octe 2001 mam polodot ale pote sem zjistil ze polodot vypada uplne jinak. Ja mam pouze to male okenko a tam se mi vse ukazuje hodiny spotreba adt. Muzete mi rict jak se to mu rika. A jeste dal mam komfortku 3gen a sehnal sem tady v sekci bazaru budiky s maxidotem. A chci to ted nechat prohodit pujde to prohodit a nakodovat vsechno?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o rok později...

Zdravím, pročetl jse snad celé fórum a nikde jsem nenašel to co mě trápí. Na naší karkuli (klasickej palubák z roku 98) se po vypnutí klíčku vypne i palubák a údaj na něm a to samé počítadla kilometrů, po zapnutí klíčku se opět zobrazí počítadla a na palubáku to co bylo zapnuté před vypnutím auta. Tak by to asi mělo bejt OK?

 

Jenže dnes jsme byli na vejletu se známejma a náhodou jsme zjistili že jim tyto údaje svítí i po vypnutí a vytažení klíčku. Maj teda 99 rok a model 2000, je to dovezený myslím z Holanska. Je to také OK, či tam někde je chyba?

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Prohodit a nakodovat to půjde, jen dávej pozor. Budíky s maxidotem jsou jiné pro benzínové a dieslové motory, tak abys koupil správně :palec: To, co máš momentálně v autě jsou budíky s palubním počítačem MFA

otazka v čem se budiky maxidot na naftu a benziny liší? krom polepu budíku? diky

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj kluci , mam takovej problem , jednou za cas , rekneme 1 x za tejdne se bezduvodne smaze celej obsah palubniho PC. Nekdy to udela obden , nekdy 1 x za 14 dnu , proste nahodne. A jede vse od 0 , cas , spotreby , najezdy atd. Problem s vypadkem eletriky a smazani udaju to asi nebude . Nevite nekdo, kde by mohla bejt chyba a jestli je palubni PC soucast primo budiku a dal by se hledat nejakej studenak nebo budiky dostavaj informace z jiny jednotky, Dik Radek

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...