Přejít na obsah

Co je okruh pérování 13?


Lecram

Doporučené příspěvky

Jak jsem psal v dotazu v jiném tématu už taky by mě to zajímalo,jak se liší okruhy perování.Většina 1.9TDI tam má L07 včetně té mojí.Bratra Octavie má L06 a ten podvozek je naprosto perfektní,má sice jen 15 kola,ale ten rozdíl je obrovský,dokonce bych řekl,že srovnatelný podvozek s Focusem,kterého jsem měl dřív.Je to vidět už od pohledu,kdy ta s podvozkem L06 sedí níž než moje auto.

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
  • o 5 měsíců později...

ja myslim ze to v perovanim nebude mit nic spolecnyho, ikdyz ve finale mozna jo pac by to melo byt zatizeni prednni napravy

 

od uzivatele:

An excellent find and well worth bookmarking, although it doesn't give detailed decodes for some options for my 4X4. For example:

L50
Decoder = Suspension range 50
ETKA decode = front axle weight class - weight range G34: 686-735KG
Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

je to tuhost víceméně tuhost pružiny, dle výbavy,motorizace atd. Auto s tažným z výroby a třeba park.senzory a dvojitou podlahou, má ty nejvyšší skupiny. Proto třeba do svýho když naložím 100 kg do kufru hned za hranu, tak si skoro nesedne,mám sice okruh 12 myslím a 4x4 ale když to samý dám do druhýho auta, taky OII, ale socialka ambiente, okruh 6 nebo 7, tak to klečí jak aladin na gobelínu.. To samý když připojím vozík. Ale pohodlí je v tom nižsím okruhu taky jiný, sice to jezdí na 15 kách ale čím nižší třída perování, tím pohodlnější..

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...