Přejít na obsah

Vůbec netáhne!


Doporučené příspěvky

Zdravím,mám tdi 81kw 2001, dneska ráno jedu do práce a asi po 5 kilometrech jízdy předjíždím, přidám a ono skoro nic....je to jak sdi 40kw. Sem se díval za sebe a nehulí. Nějaký čas předtím jsem sledoval, když sem měl tak 1200ot a přidal sem ,tak auto trochu cukalo a dělalo to čím dál víc, pokud sem více přidal. a u dvou tisíc to přestalo. neví někdo co to bude? Mně napadla váha vzduchu....žádná kontrolka se mi nerozsvíltila ani. Asi mě z toho klepne, mám jet za týden na hory.

Odkaz ke komentáři

Presne minimalne jednou tydne udelat takovej 10km rychlejh a to poradne az do omezovace teda skoro na 5 tisic.

 

Nevym jak se Vam v cesku takove problemy mohou stavat, mate dalnice mate dobre rovne silnice, a to znamena ze relativne bezpecne muzete to auto protahnout gdy koliv se Vam bude chtit. :o Prave na dalnici se to nejlepe samo-cisti, plyn na podlahu a jet maximalkou treba minutku-dve trosku to odkouri a pak je auto jako znovu zrozeno. Ja tady u nas nedokazu udelat vic jak 160 a hned zatim brzdit a to mam jednu nohu v rakvi :palec: , a jak vyme 160 neni dostacujici aby se ten motor pekne ocistil!

 

Takze, zahrejes poradne motor, a pak na plnej plyn. Pokud to hodi do nouzaku ohlad turbo, vipni a pak zase a to jeste vic (zpravidla ne zapina nouzak dvakart za sebou ;) ) takze poradne slapni a neboj se nic tim nepokazis!

Odkaz ke komentáři

to si sam neudelas, turbo se musi vyndat a pak poslat lidem, kteri se na to specializuji a maji dobry reference :D jinak se ti muze stat, ze to budes za par mesicu znovu a to je na prd, kdyz se to neudela poradne

Odkaz ke komentáři

Tak sem dneska jel a pořádně to protáhl a bylo to pořád dobrý, do nouzáku to nespadlo. tak ted nevím. Mám jet na tu diagnistiku..bude to tam napsaný od toho minule?? A ještě se chci zeptat, když stojím, je to teplý a přidím trochu a otáčky se vrací na volnoběh, tak to tak od 1400 do volnoběhu jak kdyby zacinká,(jak zvoneček:)) nebo nevím jak to popsat. neví někdo co by to mohlo být??

Odkaz ke komentáři
Tak sem dneska jel a pořádně to protáhl a bylo to pořád dobrý, do nouzáku to nespadlo. tak ted nevím. Mám jet na tu diagnistiku..bude to tam napsaný od toho minule?? A ještě se chci zeptat, když stojím, je to teplý a přidím trochu a otáčky se vrací na volnoběh, tak to tak od 1400 do volnoběhu jak kdyby zacinká,(jak zvoneček:)) nebo nevím jak to popsat. neví někdo co by to mohlo být??

Že by setrvák? :D

Odkaz ke komentáři
Kurna kolik simptomu ma ten setrvak?

 

Mne to na volnobeh bouha, pri startovani zatrese komplet interierem jako by tam ani nebylo uzloeni motoru, a pri nizkih otackah cukne za jizdy a podobne a vsihni mi rikaji ze je to setrvak.

toto me to dela taky cca... startuju a zaklepe to trochu autem... ale ja mam ATD jednohmotu spojku takze u me to bude mozna ulozeni

Odkaz ke komentáři

Chlapi, ještě jeden poznatek. Sem někde na vw fóru četl, že má někdo podobný problém jak já a že měnil taky elektromagnetický ventil N75. A že mu při 1500ot zvonil. Mně tam taky něco zvoní, když přidám a vrací se to na volnoběh kolem těch 1400ot a nevím co to je. Že by to bylo ono ten ventil??? A chci se zeptat, ketrý to je? Mám tam dva podobné vedle sebe. Jeden s bílou čepičkou a druhý s černou....asi ten s tou bílou ne??

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Guest suprpetan

Ahoj,mám problem. :palec: Při prutkém sešlápnutí plinu,tedy max.akceleraci v niších otáčkách okolo 1500 až 2200 motor rezonuje nebo chvjeje přenáší se to do kasle všechno jsem prolezl a nikde nic turbo maká vše ok. Porádí někdo.dík

Odkaz ke komentáři
Guest chipmann
Ahoj,mám problem. :palec: Při prutkém sešlápnutí plinu,tedy max.akceleraci v niších otáčkách okolo 1500 až 2200 motor rezonuje nebo chvjeje přenáší se to do kasle všechno jsem prolezl a nikde nic turbo maká vše ok. Porádí někdo.dík

SETRVÁk !!!!!!!!!!!!!!!! to víš dvouhmota :smich:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...