indet Odesláno Září 23, 2017 Sdílet Odesláno Září 23, 2017 Jde o to že jsme na to auto čekali par měsíců než jej bude možno objednat a byl to jeden z prvních SII s 1,8TSI a DSG. To jestli to tak je s pisty z BZB asi nijak nepoznám, jedině a´ž začne žrát olej. Někde jsem tu od tebe četl že v OII CDAA ma vadné kroužky od 8/2009 do 8/2011. V ETCE je u SII do 10.5.2009 06J198151E, což dle katalogu KS a Mahle jsou rozměry kroužků 1,2-1,5-2, ale od 11.5.2009 již provedeni kroužků 06H198151C, což je dle KS rozměr kroužků 1,2-1,2-2. A zatím jsem nenašel nikoho kdo by měl auto do 5/2009 a měl vysokou spotřebu oleje. 5icz který objednával Superba po nás z Dánska ( tehdy si pamatuji že jsme to spolu řešili) ma 240tKm bez větší spotřeby oleje. Mohu spát klidně? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Září 24, 2017 Sdílet Odesláno Září 24, 2017 Je hezký, že umíš pracovat s ETKA, a když tam umělci zamotali písty, ale aspoň u kroužků info prozatim nechali, tak z toho umíš vyvodit nějaký závěr. To, že si zatím nebere "žádný" olej, to je podstatná info, při 160tkm už by se to jistě projevilo. Správně zmiňuješ 5icz, ten těch 240tkm nalítal dokonce na LL interval a olej. Vy jezdíte také na LL i interval? Jediná možnost kontroly pístů bez rozborky motoru pro zjištění, jaké písty a tedy kruhy jsou namontovány, je možná nějakým endoskopem přes díru pro svíčku, na vrchni straně pístu pod sacími ventily je značení. To co tam nechce nikdo vidět je značení na spodním řádku AF, to jsou ty problematické BS písty. Tady bude verze značená AE nebo ještě starší E. Jde jen o to, že to bude po těch km jistě zanesené karbonem a proto k nepřečtení. No a čištění bude problematické, max. tak něčím na vstřikovače, třeba od Wynns, nebo Liqui Moly a nepřehnat to. Proto bych se spokojil s tím, že to olej nebaští a ať už jezdíte na jakýkoliv olej, držel bych fixní interval na max. 15tkm. U OII a jistě u ostatních modelů podobně, ty BS písty dávali podle ETKA od 5/2009 bez bližších udajů do 31.5.2011. Pak je nahradili 23mm verzi CP, kterou ještě téhož roku nahradili DF. Ale pozor, i ty se umí ucpat při LL intervalech, viz mnoho info ze světa a tady např. slováčisko Porkypig s druhým motorem, kde je přicpal po 100tkm, tedy o 50tkm dříve než na prvním motoru ještě s BS ... To značení viz fotka, mnoho dalších je i tady na foru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
indet Odesláno Září 24, 2017 Sdílet Odesláno Září 24, 2017 Ano jezdi samozřejmě LL stejně jako 5icz, olej Mobil 1 ESP Formula 5W 30. Říkal jsem mu to , ale když zapomene rok na technickou , zapomene i na toto. Naštěstí mě poslechl a nechal si vyměnit napínák s řetězem. I když to zpočátku považoval za blbost. Pak mu to potvrdili i v servisech , tak byl rád. Já po třetí výměně turba na BKD jezdím na 15tKm na stejný olej ( doma na něj jezdí všechna auta) a jsem většinou i u výměny oleje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Září 24, 2017 Sdílet Odesláno Září 24, 2017 No, 5icz má trochu specifický průběh užívání, asi ne moc startů a ty km nalítal hlavně po dálnici. I tak ale to zajištění rohatky mělo hlavní zub pryč a oba menší ohlodaný taky. Snad toto zdejšímu adminovi nebude vadit, v zájmu všech uživatelů odkaz na náskok díky technice ... Takže i na TSI jezdíš interval 15tkm? To je základ, no evidentně jste to koupili ještě včas co se týká pístů B), ani při tom dálničním provozování bych to LL intervalem netrápil. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
indet Odesláno Září 24, 2017 Sdílet Odesláno Září 24, 2017 Ne TDI jezdi 15tKm, ale TSI stejně jak 5icz dlouhý interval i přesto že jsem otci říkal a´t měni olej co 15tKm. Jinak jezdi krátké trasy a cca 1x za 1 -2 týdny delší jízdu po dálnici. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Září 24, 2017 Sdílet Odesláno Září 24, 2017 O to více je to potvrzení, že s kruhy by tam neměl být problém, to by se již ozvaly skrze větší olejový apetit. No, pokud zkrátíte interval, motoru tím přilepšíte. Nemáte diag, když už se ptám? Pokud ne, ať si nechá u mechanika před výměnou oleje říci, na kolik mu budíky spočítaly tepelné zatížení oleje v km, jeden z údajů, který říká, kdy má být výměna při LL režimu. Ve VASu/ODISu si to snad dohledá pod budíky sám, přes VCDS je to v budíkách v rozšířených měřených hodnotách, v CZ pod 212, v EN pod 136. Při porovnání se skutečným nájezdem se pak člověk nestačí divit a zkracuje hned B) ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
indet Odesláno Září 24, 2017 Sdílet Odesláno Září 24, 2017 Mám klon VAS 5054, ale auto je aktuálně v servisu pro smrt třetí mechatroniky. Auto je 250Km daleko. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rayx Odesláno Září 25, 2017 Sdílet Odesláno Září 25, 2017 No, 7DSG na SII asi dostává víc zabrat jak na OII, navíc většina krátkých tras, takže životnost mechatroniky cca 53tkm a to je na pováženou ... To vám dělá Sixta nebo to kleklo na trase a je to v nejbližším autorizáku? Až to bude doma, zkus se na ty budíky a počítaný tepelný zatížení mrknout, případně piš SZ ať tu nedrobíme téma B) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Topsecret Odesláno Září 24, 2021 Sdílet Odesláno Září 24, 2021 V 1. 6. 2014 at 10:20, p2p napsal: BZB a CDAA rozezna opravdu jenom odbornik... Ahoj, měl bych dotaz k tématu. Jak velký je reálný rozdíl mezi motory ? Mám ve voze CDAA a je špatný. Mám možnost koupit BZB. BZB je komplet holý. CDAA je kompletní. Holé motory jsou shodné ? Nebo je tam nějaký kontrukční rozdíl ? Půjde vše přestrojit na motor BZB ? díky za odpověd. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.