Přejít na obsah

1,6 combi sport


Doporučené příspěvky

]Ahoj před měsícem jsem vyměnil bílou 1,9 01 octavii za

1,6 77kw combi takže malé představení

výbava 1,6 elegance

+ xenony

+ vyhřívání zadních sedaček ,

+deš. senzor

+ multif. volant ,

kont.tlaku pneu .

denní svíc.

sklop. zrcádka .

 

post-1093-0-25701100-1402511128_thumb.jpg

post-1093-0-76179400-1402511364_thumb.jpg

post-1093-0-05511100-1402512056_thumb.jpg

post-1093-0-46992000-1402512231_thumb.jpg

post-1093-0-97329000-1402512167_thumb.jpg

 

provedené úpravy

org. tažné

nové kotouče a desky

výměna předních sedaček(byly tam úzké sedačky sport, nyní ze superbu)

Odkaz ke komentáři

S tou spotřebou už moc neuděláš, počítám, že ti ukazuje palubák 5,3, ta reálná je něco okolo 5,7. Chip ti hodí dolů 0,0-0,3 l/100km podle toho jak budeš jezdit. Osobně mám ve fabce tento motor na 136k/315Nm a jezdím okolo 5,5 průměrnou a v budíkách mám upravenou spotřebu + 10% a sedí mi to s tankováním. Při ekonom jízdě po Moravě jsem jezdil za 4,2 a na nohách křečové žíly.

Jinak je málo chipařů kteří ti upraví i budíky a pak se na tebe smějí nesmyslné hodnoty spotřeby paliva.Jinak se určitě drž firem co ti kluci tady doporučují a raději připlať za kvalitu a hlavně za to, že to máš změřené i na brzdě, jinak bych do toho vůbec nešel. Dělali jsme Alteu XL se stejným motorem a ta už v základu měla na válcích 83kW. Jinak naše úpravy jsou od TDI DRAPEK.

 

Odkaz ke komentáři

jo no, neznam teda blizsi podminky operaku atd.. ale fakt je, ze mam auto taky z operaku a mam tam nezavisly topeni, navic k prekvapeni 2.0. Za to MF volant a dest. senzor chybi. Budto v nich jezdil nizsi management nebo proste meli nejaky akce na skladovy vozy a nikomu ze soukromyho sektoru se nechtelo platit za dest. senzor nebo nezavisly topeni. Nejsou to typicky firemni auta :)

Odkaz ke komentáři

ještě jednu má zvláštnost, nemá senzor opotřebení brzdových deštiček... taky záhada.

.ale ještě má asistent rozjezdu do kopce stmívací zrcátko lampičky i vzadu . a přidal jsem si zásuvku na 12V pro napájení navigace vypínanou klíčkem (neznáte někoho kdo dokáže naučit 730 tomtoma aby se sama zapla po připojení napětí staré 700 to uměly a tato jen při jedné verzi finv.v dalším to zas zakázaly ,vypnout umí sama ale zapnutí zrušily )

 


míval jsem na staré barumky brilantisy a polarisy ale na to jak jezdím jemně ,bych řekl že moc nevydržely(přesně už nevím kolik jsem najezdil) pak jsem dal zimu michelinky a super tichunké -paráda tak proto jsem je chtěl znovu i na léto

Odkaz ke komentáři

 

Hi all,

I would like to clarify a couple of things here about this matter. First, automatic startup has never been a supported function on any device connecting to TomTom HOME. I know it has 'worked' on some models with previous application versions.

This function is currently supported with all devices connecting to MyTomTom.

Second, if you choose to install an older application version from one of the links in the thread, please note that you might be able to use a recent map version anymore as they are not compatible with each other. Also, TomTom HOME pushes application update as obligatory which means you can no longer update your device or need to install the old application version again afterwards.

I know this is not pleasant news for you guys, but please don't shoot the messanger 16x16_smiley-happy.gif

Cheers, Mikko

 

nasel jsem to na foru TomToma.

 

Ve zkratce: automaticky spusteni nikdy nebyla podporovana funkce, rozhodli, ze tu funkci uplne smazou. Vicemene to nebyla funkce, ale chyba :)

Odkaz ke komentáři

Mám zkušenosti z dob, kdy jsem jako kurýr DHL brázdil silnice Prahy a Středočeského kraje s těmito pneumatikami na Opelu Combo CNG. Na suchu naprosto ideální, na mokru v přímém směru taky ok. Ale problém nastal, když jsi potřeboval na vlhké vozovce zatočit či nedej bože zabrzdit.

 

Na mokru, tj. beru stav, kdy je na silnici fakt voda, byly vcelku ok; dalo se s nimi jezdit. Na vlhké silnici - např. po přeháňce, kdy byl na vozovce navlhlý prach - byly absolutně katastrofální ve všech ohledech.

 

Na suchu nebyl problém při dynamickém rozjezdu pískat gumama i na dvojku!

 

Je však třeba to brát tak, že provoz kurýrů je velice specifický a zpravidla se jednalo o dynamické jízdy nahánějící čas. Ale v krizové situaci - která může potkat každého - byly fakt špatně předvídatelné. :(

 

Na mojí Octavii byly v době pořízení ty Micheliny taky (na plechových discích v rozměru 195/65 R15) a nebyl jsem s nimi moc spokojený. Vzhledem k tomu, že však byly na hranici 3mm vzorku, odjel jsem s nimi na Octě odhadem 6000km (+ zhruba 400km v rámci ŠKODA Economy Run), než jsem je vyměnil za 17" kola s pneu Bridgestone Turanza. U mě ve vlákně je ze včera moje první recenze na Conti SportContact 5 po 13tkm, kdyby Tě zajímala.

 

Naši mají na Octavii Continental EcoContact3 (195/65 R15) a ty jsou velice solidní. Možná nejsou oproti Michelinům tak tiché, ale fakt je to dobrá alternativa.

 

Na obou pneumatikách jsem při ŠKODA Economy Runu zajel identické spotřeby se svým autem - 3,450l/100km (a to vždy na trasách okolo 400km), takže co se týče hodnot spotřeby jsou na tom stejně.

 

 

Protože i na "obyč" gumách (tj. bez EKO přípon) jsi schopen zajet solidní spotřebu i dlouhodobého charakteru. ;)

 

Jen se budeš muset trošku přeorientovat na jiný styl jízdy zvyklého z OI 1,9 TDi 66kW se systémem rotačního čerpadla na systém Common Rail u Tvého motoru.

Odkaz ke komentáři

Mám zkušenosti z dob, kdy jsem jako kurýr DHL brázdil silnice Prahy a Středočeského kraje s těmito pneumatikami na Opelu Combo CNG. Na suchu naprosto ideální, na mokru v přímém směru taky ok. Ale problém nastal, když jsi potřeboval na vlhké vozovce zatočit či nedej bože zabrzdit.

 

Na mokru, tj. beru stav, kdy je na silnici fakt voda, byly vcelku ok; dalo se s nimi jezdit. Na vlhké silnici - např. po přeháňce, kdy byl na vozovce navlhlý prach - byly absolutně katastrofální ve všech ohledech.

 

Na suchu nebyl problém při dynamickém rozjezdu pískat gumama i na dvojku!

 

Je však třeba to brát tak, že provoz kurýrů je velice specifický a zpravidla se jednalo o dynamické jízdy nahánějící čas. Ale v krizové situaci - která může potkat každého - byly fakt špatně předvídatelné. :(

 

Na mojí Octavii byly v době pořízení ty Micheliny taky (na plechových discích v rozměru 195/65 R15) a nebyl jsem s nimi moc spokojený.

Ahoj měls michelin energy saver+ 205 55 r16 ? nebo ty starší bez + (vis popis níže jestli je to pravda ..)Já byl z michelinkama co jsem měl na staré( zimní) tak spokojen že pořád zvažuju michelinky i na toto ... můj styl jízdy hodně jemný i mimo dědiny se ,,kochám ,, jedu tak 70-80km/h jinak jen párkrát za rok dálnice v povolených rych. limitech, většina jizd po okresu na pohodičku ... (kolega sused z octav.LK 1.8 když sa dostane někde poblíž do kolony tak první volá mě jetli ju nevedu ...a není kvůli mě ... :smich:

 

 

 

popis pneu

Výhody letních pneumatik Michelin Energy Saver+:

  • Skvělé parametry úspory paliva
  • Extrémně dlouhá životnost
  • Velmi bezpečné pneumatiky
  • Tradiční a renomovaná ekologická pneu

Michelin Energy Saver+ je nejen úspornější než předchůdce, ale takébezpečnější. O celých deset procent se zvětšila kontaktní plocha, což poskytuje lepší přilnavost. Mírněse také změnil design, kdy byly pro lepší odolnost proti aquaplaningu v patkách dezénu prořezány odvodové kanálky.

Nejsilnější stránkou nové pneumatiky Michelin je zmíněná úspora energie, tedy paliva. Za zlepšení v tomto hledisku vděčí pneumatika patentované technologii Eco´ N´ Grip, která zpevňuje vazby mezi molekulami a snižuje zahřívání pneumatiky. Valivý odpor je navíc nižší díky vrstvě polymerů pod běhounem. Michelinu se podařilo snížit i hlučnost pneumatiky.

Michelin se úsporným pneumatikám věnuje již od začátku 90. let minulého století, díky tomu má před konkurencí velký náskok.Michelin Energy Saver se stal nejprodávanější pneumatikou v Evropě. Má až o 40 % vyšší životnost nežsrovnatelná konkurence, což je pádný důvod ke koupi. Vzhledem ke skvělým parametrům není divu, že si Michelin Energy Saver+ zvolil za své tovární obutí i nový Peugeot 308. Pneumatika je primárně určená,pro vozy nižší a nižší střední třídy.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...