Přejít na obsah

ŠKODA Octavia II Combi 1,9 TDI (BXE)


Doporučené příspěvky

ŠKODA OCTAVIA COMBI 1,9 TDI

VIN: TMBHS21Z882199790

Rok výroby: 2008 (datum první registrace 23.09.2008)

Země původu: ČR

Počet majitelů v ČR: 2 (1. majitelem Auto Jarov, od 86.960km a 07.02.2012 jsem 2. majitel)

STK + ME: do 01/2016 (STK bez závad!)

 

Stav kilometrů: cca. 225.000; doložitelné servisní knížkou, účtenkami z mých všech (!!!) tankování a
všech servisních prohlídek a nakoupených dílů, vč. fotodokumentace zajímavých
kilometrů.

 

Motor: 1,9 TDI (BXE) 107kW/146PS (chip MVolesko; 08/2012 při 115.000km)

Převodovka: 5° manuální (převodový olej vyměněn při 181.661km; Jarda "Rolbař" Kočí, P-8)

 

Stav: nehavarováno, drobné oděrky a kosmetické vady. Lak strojně přeleštěn 08/2013,
vždy voskovaný a opečovávaný (pouze textilní mytí). Nekuřácký vůz!

Barva: šedá metalíza (9153, 9J9J)

 

Výbava:

  • Interiér: 4x airbag, manuální klimatizace a klimatizovaná schránka před spolujezdcem, radionavigace Columbus (r.v.2013) s 8 reproduktory, originální HF sada pod sedadlem spolujezdce, sada originálních protislunečních clon v zadní části vozu, sportovní sedačky RS Red v kombinaci kůže/látka/alcatara s odkládacími schránkami pod sedadly vpředu a možností vyhřívání (nutné zapojit!), tříramenný volant RS s perforovanou kůží a červeným prošitím, kožený návlek loketní opěrky s červeným prošitím, řadící páka ze Superbu II, sportovní nerezové pedály + podpěra nohy, interiérové lišty v dekoru Black Piano, ochranné kryty prahů nerezové, červený síťový program Rapid (složený ze 3 sítí), tempomat, MAXIDOT z FL verze (výměna provedena 02/2013 při stavu km: 141.261 km; ferda25) a se zeleně podsvícenými ručičkami, kontrola tlaku v pneumatikách, odkládací schránka na brýle, dvě sady koberečků (letní textilní, zimní gumové) a gumotextilní koberec v kufru, odkládací kapsa pro deštníky za zadními sedačkami. Interiérové osvětlení a osvětlení kufru pomocí LED panelů, zamykání zpátečky.
  • Exteriér: kompletně stavitelný sportovní podvozek KW Street Comfort (+ sériový podvozek k vozu), litá 17“ kola Pallas s pneu Continental SportContact 5 225/45 R17 (zakoupené 04/2014, najeto cca 23tkm), sada zimních pneu Dunlop WinterSport 3D (205/55 R16) s originálními 16“ litými koly Vega, originální projektorové světlomety (výměna 05/2013) osazené žárovkami OSRAM Night Braker, elektricky sklopná a vyhřívaná zrcátka z FL verze s osvětlením nástupního prostoru, zvedací body pro hever, ocelový kryt motoru, sada 4ks originálních lapačů nečistot (zástěrek) k vozu, ASR, LED osvětlení reg.značky.
  • Servis: interval výměny oleje: 15000km!!! (olej Castrol EDGE 5W30), výměna rozvodů (14.2.2013 při 140838 km; Auto Štěpánek a.s., P-10), originální brzdy vpředu/vzadu (měněno při 86960km) – stav cca. 60%, palivový filtr měněn při 169.324km (15.08.2013), preventivní výměna kompletního setu spojky LUK + ložiska + dvouhmoty při stavu 181.661 km (Jarda „Rolbař“ Kočí, P-8), při 183.828km (29.11.2013) lakovány rámy zadních dveří + 5. dveře (na kulanci Laureta Auto a.s., MB), 04/2014 výměna plynových vzpěr 5. dveří 209704 km výměna zadních řídících tyčí.
    Příští servisní prohlídka při 224704km bude ještě udělána v autorizovaném servisu Laureta Auto a.s..

K vozu přidávám veškerou dokumentaci (faktury ze servisu a za nakoupené díly), účtenky z tankování a veškerou fotodokumentaci úprav. 2 sady klíčů.

 

Pozn.: Kilometry jsou z 85% dálniční z Německa s cestovní rychlostí 140-160km/h, žádné divočení za každou cenu. Vozidlo absolvovalo 06/2014 dva okruhy na Nordschleife.

2012 a 2013 jsem se s vozem zúčastnil soutěže ŠKODA Economy Run pokaždé se spotřebou 3,450l/100 km.

Mnou dosažené údaje: Max. rychlost: 212 km/h. Dlouhodobá spotřeba 5,75l/100 km. Tankováno převážně prémiové palivo ARAL Ultimate Diesel; v zimě přidáván pravidelně zimní VIF!

 

CENA za celek: 200.000Kč

 

Vozidlo po domluvě k vidění v Praze, Mladé Boleslavi, příp. na OC srazu v Žamberku na konci srpna.

 

Jen vážní zájemci. Autobazary nevolat!!!

Kontakt: SZ zde na fóru, nebo 728 835 434

 

IMG_0016.JPG IMG_0014.JPG IMG_0013(1280x853).jpg IMG_0010.JPG IMG_0017.JPG IMG_0004.JPG 2014-08-05 17.12.52.jpg 2014-08-06 15.04.21.jpg 2014-08-06 15.04.32.jpg IMG_0006.JPG IMG_0018.JPG IMG_2011.JPG 2013-08-11 18.39.34.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...