Přejít na obsah

Při plynu cuká


Doporučené příspěvky

Už se to tu probíralo chlapáci...měl jsem ten sami problém a ten se stupňoval až se auto při 1800-2200 ot. začalo chovat tak že když jsem např. začal předjíždět tak v tahu to najednou škublo jakoby mě někdo cuknul za zadek zpátky.Auto po mém zkoumání předáno do Škoda servisu.Ten našel někde pod baterkou ve svazku kabelů prošoupaný kablík,který se postupem času tak natrhával že docházelo k pozvolnému navyšování cukání.Cena opravy cca 1300,- a mám už pokoj.Po opravě najeto cca 5000km.Třeba to pomůže,mějte se.

Odkaz ke komentáři

Tak auto jsem ráno odvezl do servisu, dnešní ráno se taky ukázalo, v prostoru z motoru vychází divné zvuky. Jakoby tam dřelo ložisko, ale ložisko to není. Každopádně, teď se tomu plně věnují, a já doufám že to již brzy bude zase jezdit. Byl jsem upozorněn, že se může jedna o načlý zub převodovky. Večer mi budou volat, takže dám zde info.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Takže už je opraveno, dal jsem tam převodovku z dvojkove Octavie 4x4, spolu s novou spojkou. Přešel jsem z pěti rychlostní na šesti :) a zároveň výměna olejů v zadním haldexu. Výkonový rozdíl 11kw jsem dohnal novými tryskami sport 520.ted mě čeká upgrade turba s vývodem na budík.. :) jinak cena kompletu je 22000! :(

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...