Přejít na obsah

Zlé zobrazenie vonkajšej teploty


Doporučené příspěvky

Ahojte, mam nasledovny problem na mojej oktavke. Jedna sa o 2.0 Tdi (bkd) Dsg mr2008 Elegance.

Na maxidote mi niekedy z nicoho nic zacne vonkajsia teplota klesat az do minusu. Napr vonku je 24,5 C a zrazu to zacne odratavat az do -5 potom bud stupne na 5-6 C a zas do minusu, potom niekedy ukazuje uplne normalne .Skusil som aj vimenit cidlo vonkajsej teploty z druhej octy , nepomohlo.

A este k tomu mi obcas hlavne ked je motor studeny vipise maxidot skontrolujte hladinu chl. kvapaliny pritom je nadobka s kvapalinou naplnena ako ma byt. Inak oby dve tieto zavady sa mi zacali objavovat tesne po vymene rozvodov. Predtym bolo vsecko v poho to som na aute nabehal zhruba 3tisic km od tedy co som ho kupil, potom som dal spravit rozvody a tieto 2 veci ma trapia, vedel by mi niekto skusenejsi poradit co to moze robit, neviem ci tie dve zavady maju nieco spolocne alebo to je len nahoda. Za pomoc vopred dakujem .

Odkaz ke komentáři

Teplota venkovní teploty je indikována pouze ze snímače v nárazníku. Prošel bych tu kabeláž. Nebo pokud máš možnost dát na VAG kontroluj v případě opakování závady hodnotu teploty v jednotce panelu přístrojů a porovnej ji s hodnotou v jednotce climatronicu ( pokud je tím tvůj vůz vybaven ) pokud se budou shodovat může být problém v kabeláži či konektoru snímače. Pokud budou odlišné může být i problém v přístrojovce - už jsem se s tím setkal, ale tento případ je málo pravděpodobný.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

No a zas problem . Teraz mi pre zmenu lieta rucicka chladiacej kvapaliny. A to tak ze ked pridavam plyn a stupaju otacky a rychlost tak rucicka sa pohybuje akoby spolu s otacko a rychlo merom. Potom ked sa akoze motor zahreje tak drzi 90 stupnou . Obcas robi to ze otocim klucom do polohy zapnute kontrolky tak rucicka sa pretoci az na 130 stupnou a na maxiku vypise kontrola chlad. kvapaliny a to je motor uplne studeny . Potom mi ostane svietit check motor, ktory zas nahodne cca po 10 startoch zmizne. Diagnostika vypisala cidlo chlad. kvapaliny sporadicka zly signal. To cidlo som vymenil problem pretrvava. Moze byt problem v budikoch ? Alebo ja neviem co stym . Auto normalne Kúri . Akurat obcas si pri starte akoby same pridá jedine toto s om postrehol. Dakujem za pripadne rady .

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...