Wurmis88 Odesláno Říjen 2, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 2, 2014 Kluci chtel bych se zeptat kolik by melo tlacit turbo u AUQ ? A jeste radu se zavadou 17705 - pokles tlaku ,vim ze uz tady o tom bylo dost psano.Jen jestli mate nejake napady jak zavadu odstranit ,hadicky jsou ok ,skrtici klapka cistena tak uz nevim doufam ze turbo je ok. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Luki@007 Odesláno Říjen 16, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 16, 2014 Ahoj, nekdo tu psal, ze by melo mit 0,9 baru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Silwer Odesláno Říjen 16, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 16, 2014 Náhodou jaký je to kanál ve VAGu nevíte? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Říjen 17, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2014 Nejsem si jistej ale u různých motorů to může být odlišné, asi se to chce mrknout do dílenské příručky . Mě to tuším tlak turba ukazuje na kanálu 11. Asi to bude vědět Ten človíček co tu vyrábí a prodává K-DOT. ten má určitě všechny ty kanály naštudovaný protože je zobrazuje v tom svém udělátku ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Říjen 17, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 17, 2014 abraka dabra : http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest Davidek Odesláno Leden 3, 2015 Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 U 1.8T ve vagu kanál 115, 4 pole (plnící tlak okamžitá hodnota) 990-2200mbar = max tlak 2,2bar(měřeno i s atmosférickým tlakem to je těch +- 990 podle nadmořské výšky) Pro motor s kodem ARZ je to max. 2000mbar U mě chybu 17705 měl nasvědomí ventil N75 (magnetický ventil omezování plnícího tlaku) ne že by byl uplně špatný ale auto tlačilo nějakých 1500 mbar a ventil normálně cvakal 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.