Přejít na obsah

Stance bitch 1.8T by Dom


Dom

Doporučené příspěvky

Čauves. Představovat se tu asi moc nemusim, pobýval jsem tu celkem dlouhou dobu se dvěma Octávkama nicméně pak jsem na topic celkem prděl a nedávno jsem sem opět zavítal a zjistil, že moje téma stojí fakt za prd. Proto jsem ho zrušil a zakládám tento nový.

 

Octávka od člena Tomas_ek a Peetrs, se stále hřeje u mě v garáži :) A to vcelku doslova. Letos vyjela jen párkrát a za sezonu najezdila neceljech 800km. Kdo neví, jedná se o obyč O1, 1.8T 110kw ve výbavě elegance (to už snad jen papírově :D ).Za tu dobu, co jsem tu nebyl prošlo změnou vcelku dost věcí.

 

Jako největší bych asi vyzdvihl zástavbu mechanicky ovládanýho vzduchovýho podvozku, kterej jsem realizoval komplet sám. Investoval jsem do toho nesmyslně peněz a ještě víc času, abych nakonec zjistil, že to stojí za ho*no. I když jsem podvozek stavěl výhradně z kvalitních komponentů, žádná čína, polsko apod. došel jsem k závěru, že tudy cesta pro mě nevede. Aspoň teda z hlediska mechanickýho ovládání ventilů. Měl jsem každou nápravu ovládanou zvlášť, tudíž zde probíhá přelejvání vzduchu mezi měchama na jedný nápravě atd. Dál mi neskutečně vadilo lazení vejšky (hlavně teda jízdní), která se ladí pouze podle budíku v kabině a přišlo mi, že snad nikdy nejde trefit přesně stejnou vejšku. Má to svý další nevýhody ale už tak jsem tu zašel celkem do hloubky :D

 

A jelikož rád dotahuju věci do konce k mé spokojenosti, podvozek jsem rozprodal a na příští sezonu si dám druhý kolo se vzduchem :)

 

Samozřejmě aby ten vzduch k něčemu byl, tak se ladilo i na nápravách. Řezání nosníku je neodmyslitelný, takže nosník OFF, různý úpravy nápravnice, odklony na předku (který sem teda zdárně nedořešil :( ) atd. Ale i tak auto po vypuštění lehlo až na nápravy :)

Do interiéru jsem taky nainstaloval origo černý kožený výplně tapeců, který se mi v garáži váleli asi 100let a přitom se tak suprově scháněj (já osobně sem je sháněl přes rok) :D aby mi konečně i tapece ladily ke zbytku černýho koženýho origo intru.

Ale bohužel, do origo koženejch sedaček O1, se mi prdělo blbě, boleli mě z nich záda a prostě nebyly něak zvlášť pohodlný (nevím jaký s nima maj zkušenosti ostatní), pořídil jsem si limitovaný sedačky RECARO z Leona Cupry R s anatomickou lavicí i vzadu a z Octy tak udělal jen 4 místnou verzi :) Ale musim říct, že ty sedačky jsou božský, sedí se v nich neskutečně pohodlně a navíc to boční vedení je bez konkurence.

Dál proběhla i úprava sání na motoru, kde sem se tak nadšeně pustil do jeho vyleštění. Po pár desítkách hodin nekonečnýho broušení, nesčetně mozolů sem zvolil tu jednodušší variantu a z USA jsem si objednal speciální barvu, která po vypálení vytvoří takovou zvláštní ale hezkou příjemnou strukturu a musim říct že pro mě osobně to vypadá líp jak leštěný :) Ještě bych tak chtěl udělat i klapku ale na to už sem byl moc línej a zatim jsem se k tomu nedostal :D

 

Protože brzdám už taky zvonila hrana, tak sem si řekl na co tam zas budu cpát to samý. A tak mi to nedalo a neustálým hlídání inzercí na internetu se mi podařilo koupit kompletní brzdy RS 312/256mm včetně kompletní přední nápravy (nápravnice, stabilizátor, těhlice).

Takže teď se mi v gráži válí několik sad brzd s těhlicema. Ale jelikož moje postižení už je natolik rozsáhlé, tak sem si řekl na co tam budu cpát origo těhlice, když tam můžu dát těhlice z Leona Cupry R? Nedalo mi to a na cestě ke mě už jsou samozřejmě již zmiňované těhlice :D Jenže to bych nebyl já, a opět nezapátral na internetu a nezatoužil i po kovaných ramenech Audi TT/Leon Cupra. Ty jsem ještě teda nedořešil ale ve výhledu 14 dnů budou doma asi taky :) Zadní brzdy RS ještě projdou UPgradem na 280mm a u předních si nejsem zcela jistej jestli na auto vůbec doputoujou, protože přecijen něaký 4 a více pístky jsou ještě o něčem jinym :lol:

 

Takže Octa se teď má asi tak, že už je od září zazimovaná, bez interieru, bez náprav, bez brzd, bez podvozku atd..

 

A plány přes zimu jsou následující.

Pořídil jsem nová kola, napovím že jsou třídílná, pro mě hodně srdeční záležitost a prostě špička mezi kolama vůbec ale zatím prozrazovat nebudu :) (moje současný Startechy jsou na prodej, kdyby někdo projevil zájem).

Komplet nápravy, brzdy projdou repasí, určitějma úpravama kvůli snížení a podvozku, a komplet zalakovnáním komaxitem a asi jim nadělim i polyuretany (powerflex nebo jinou značku to ještě nevím).

Komplet stavba novýho vzduchu.

Celolak zatim odložen na neurčito :D

 

Je toho strašná spousta, nevím jestli to vůbec bude bavit někoho číst, jestli ne omlouvám se :D Mohl bych tu básnit ještě dalších milion odstavců, hodně věcí jsem nejspíš i vynechal :)

 

Tady něaký foto, není toho moc, protože se spíš makalo než fotilo :)

 

 

 

 

 

 

 

 

post-6733-0-37937700-1416336463_thumb.jpg

post-6733-0-13053300-1416336497_thumb.jpg

post-6733-0-46414500-1416336845_thumb.jpg

post-6733-0-62441800-1416336886_thumb.jpg

post-6733-0-72915100-1416336974_thumb.jpg

post-6733-0-75200100-1416337106_thumb.jpg

post-6733-0-65702700-1416337329_thumb.jpeg

post-6733-0-92170700-1416337432_thumb.jpg

post-6733-0-77609600-1416337634_thumb.jpg

post-6733-0-81980400-1416337647_thumb.jpg

post-6733-0-52077200-1416337658_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

:) tak se to zas začlo vyvíjet přesně podle mýho obvyklýho postupu :D Měl sem to naplánovaný do posledního detailu, bum ruplo mi v hlavě, a já horká hlava a stádo českých ovcí mě donutilo vymyslet něco uplně jinýho :) většina věcí, co jsem popsal na příští sezonu (hlavně ten vzduch) už se na 90% procent konat nebude :) ale nevěšte hlavy.. Vymyslel jsem něco, co se snad většině z Vás, líbit bude :)

Odkaz ke komentáři

To se omlouvam :( ale myslim ze moje planovana uprava tu pujde pod nos vice lidem nez vzduch :) vzduch je super na show, na stance a vzduchy za 60k a vejs uz i neak fungujou i jako racingovej prvek :) ale bohuzel samodomo vzduchy i kdyz ten muj vysel okolo 30k protoze sem nepouzival jen dobry komponenty ale lepsi nez dobry tak me proste nenadchl. Rikam to otevrene, treba by to i spouste lidem vyhovovalo ale neni to muj pripad. A tak sem se rozhodl otocit kartu a vzit to za uplne jinej konec. Posledni dobou uz me to i pomalu zaclo nudit ale nechtel jsem se toho vzat uplne. Nakonec padlo radikalni rozhodnuti se toho zbavit komplet a sem rad. A jestli stojis o neakej podrobnej navod jak na vzduch, neni problem napis SZ a ja ti sesmolim neakej VIP navod jen pro tebe :)

Odkaz ke komentáři

Hele tak výkonnostní cíl zatim není žádnej :) Chci se teď předevšim pověnovat podvozku. Určitě jak už jsi nakousl, půjde tuhostně stavitelný stavítko (můžu ted mít Bilsteina, tak nad tim docela uvažuju). Mám vyhlídlý už i stabilizátory jak na předek tak i na zadek. Možná se už konečně dokopu k instalaci kufrovejch výztuh z RSa který už taky něakej ten pátek vlastnim :D Jak už sem psal, tak v garáži už čekaj komplet brzdy z RSa ale i přesto by se mi líbili minimálně 4 písty bremba z Leona Cupry a v tom lepšim případě 6ti písty Porsche :) Mám ted v merku i jedny kola "závodní" kde mi jde hlavně o váhu (je to celkem znatelnej rozdíl jestli se tam točí ultra lehký 9kg kolo nebo 20kg nesmysl :D ) a asi můžu i naznačit, že s největší přavděpodobností to budou 19" :) No a motor si nechávám nakonec záměrně z důvodu, že ještě ani pořádně nevim co s nim. Ale jelikož 1.8T 110/132kw má vnitřnosti celkem z bláta, kde jejich strop se údajně pohybuje okolo 250HP (kdyžtak mě někdo opravte :D ) a moje vize, sice hodně vzdálená je, aby můj výkon začínal aspoň číslicí "3" tak přemejšlim co s tim. Kupovat samotný kovaný ojnice s pístama atd. vyjde na raketu a proto můj takovej předběžnej plán je nastěhovat tam komplet blok 1.8T z Audi S3 APY/BAM, který už maj kovaný vnitřnosti origo a pak by mělo smysl na tom něco vytvářet :) No ale to už sem se zase celkem rozepsal a moh bych pokračovat ještě dálšíma X nespočetně věcma :D

Odkaz ke komentáři

To máš pravdu. Ten kotouč taky něco váží. Zatim s těma brzdama nemám žádnou zkušenost. Pouze serie 288/232mm a stěžovat si nemůžu :) Ted je v plánu 312/280mm tak uvidíme třeba to bude zatim stačit, vyměnit se to může vždycky. A přitlačit na deskách, tim myslíš jako kvalitu nebo?? :)

Odkaz ke komentáři

Islo mi iba o to, ze ako by si robil "vlastny vzduch 2.0", lebo vzdy mi bolo divne, ze ludia robily vzduch na 2 okruhy a nie 4, pretoze ako si ty sam povedal, vzduch prechadzal z jednej strany na druhu. Jasne, ze moj sen je dat do auta motor z s3/tt, prevodovka z cupri, ale to sa nikdy nestane lebo som zatial len student a mam atmosferu 1.6 a na slovensku sa to zapisat neda, teraz byvam v nemecku a ked vidim, ze komplet motory z tychto aut ido od 1500-2500e + plus Tuv minimalne 500-700 tak som si to velice rychle rozmyslel :D

To se omlouvam :( ale myslim ze moje planovana uprava tu pujde pod nos vice lidem nez vzduch :) vzduch je super na show, na stance a vzduchy za 60k a vejs uz i neak fungujou i jako racingovej prvek :) ale bohuzel samodomo vzduchy i kdyz ten muj vysel okolo 30k protoze sem nepouzival jen dobry komponenty ale lepsi nez dobry tak me proste nenadchl. Rikam to otevrene, treba by to i spouste lidem vyhovovalo ale neni to muj pripad. A tak sem se rozhodl otocit kartu a vzit to za uplne jinej konec. Posledni dobou uz me to i pomalu zaclo nudit ale nechtel jsem se toho vzat uplne. Nakonec padlo radikalni rozhodnuti se toho zbavit komplet a sem rad. A jestli stojis o neakej podrobnej navod jak na vzduch, neni problem napis SZ a ja ti sesmolim neakej VIP navod jen pro tebe :)

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...