Přejít na obsah

LuTri-ho Karkulka


Doporučené příspěvky

To křidýlko se dá sehnat zvlášť, kupoval jsem ho na obautodily.cz, i s lakem kolem trojky, mám fotky u sebe ve vlákně. :) ;)

Už jsem se díval :palec: ...uvidíme jak to dopadně :D

 

Já jsem raději zvolil složitější cestu, ten origo kšilt mi přijde jako parodie hiphopera puberťáka s kšiltovkou :D

 

Musel bych to vidět naživo :P

 

 

 

lesk jako blesk :palec:

kde sis to nechával přeleštit?

U známého v lakovně, tady v Březolupech ;)...je potřeba jí dát nějakou péči navíc :D

Odkaz ke komentáři

ještě štěstí, že máš přímo v Březolupech STKčko :D

Přesně jak říkáš :D ..takový šok v pondělí ráno, hezké :lool: ..

 

 

Tak mi pořád hlavou vrtalo téma o praskání hlav u 2.0Tdi..tak jsem se podíval na hlavu na své O2 a je tam C :P

Pro klid duše jsem si to i vyfotil :lol:

post-26912-0-70851100-1416863023_thumb.jpg

post-26912-0-34925200-1416863110_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Kluci, chystám se na rozvody, vodní pumpu, olej v převodovce, tak jsem přemýšlel, že nahodím i nové nazdvihátka, možná i uložení vačky..někde jsem četl, že by to mohlo zlepšit teplé starty..neví někdo o tom něco ?

Tak to vypadá, že se mi tady zase kupí práce na novém autě..a ptám se kdo to bude dělat všechno ? :D Zase budu domů jezdit po půlnoci :lool:


Popřípadě nezkoušel někdo řešit teplé starty jinak, než repasí startéru, baterky a úpravy map ?

Odkaz ke komentáři

Na startér mrknu, baterka by neměla dělat problém. Mrkal jsem na diagnostiku a asi mám 3 žhaviče KO, ale tím si myslím, že to nebude..
Softwarovou opravu nechávám, až uplně na konec, spíš chci přijít na opravu.. :palec: ..
Vstřiky né, to by špatně startovalo, kdyby přes ně unikala nafta, to už jsem dělal na několik TDI-PD a teplé startovali v pořádku..

Odkaz ke komentáři

:D hlavně, že sis zjistil, kde ty žhaviče jsou...:D Ano, není zač :D jinak žhaviče to asi nebudou, podle mě to moje letos ještě nežhavilo, jakmile otočím klíček do 1.polohy tak žhavení se rožne a ihned zhasne...a to jezdím ve 4h ráno do práce a je kolem nuly a i tak to blbě startuje, ale jen když to stojí víc jak 24h

Upraveno uživatelem napajedlak
Odkaz ke komentáři

Žhavení mi i při teplotách -25 nesvítí déle jak 2s..to je v pořádku ;) ono už když otevřeš řidič.dveře, tak to předžhavuje. Jak otočíš klíčkem, tak to žhaví plnou palbu :)

Baterku zkus hodit někomu na zátěžový test. Jedině tak se dozvíš, jestli je opravdu dobrá. Já mám původní stratér bez repasu, 2xžhavička KO a až po výměně baterky to startuje na první "převalení startéru" i bez těch 2 žhaviček :) Soft úpravu mám taky, ale ta mi jen doladila horší teplé starty (které nebyly až tak špatné). Na studené neměla vliv.

Repas startéru se myslím dá udělat cca okolo 1500-2000,- Kolega shodou okolností řešil teplé starty v domnění, že to je startér - už se točil pomaleji i když baterka byla nová. Tak dal repas a v jeho případě mu to pomohlo.

 

Odkaz ke komentáři

Baterka je v pořádku, ráno to chytá hned na drc..
Na startér mrknu. Tak žhaviče vyměním při rozvodech rovnou a ještě mrknu na hydroštely..
Poslední na mém seznamu, když nic nezabere je samozřejmě softwarové řešení.. ;) ..
Ten soft jsem přemýšlel, že bych nechal rovnou na CHIP+soft..otázkou je, zda-li není lepší nechat motor tak jak je.. :blink:

Odkaz ke komentáři

Tákže pááár novinek, dnes na srazu jsem se utvrdil v tom, že interiér nechám. Přece jen tak to nemá kdejaká oktávka :P ..
Trošku nám tady mrzloo a Karkulka celá omrzla, ale zvládla to bez újmy štěstííí, co u Vás ? Tady taková ledovka ? <_<
A poslední novinka, dnes tam spadlo 285.000km B) ..

post-26912-0-51110600-1417457289_thumb.jpg

post-26912-0-48469700-1417457439_thumb.jpg

post-26912-0-92565100-1417457510_thumb.jpg

post-26912-0-10343900-1417457638_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...